۵ مورد از بهترین برندهای تایر و تیوپ دوچرخه در بازار ایران [ توضیح کامل ]

۵ مورد از بهترین برندهای تایر و تیوپ دوچرخه در بازار ایران

مقدمه‌ای بر معرفی بهترین برند تایر و تیوپ 

استفاده از بهترین برند تایر و تیوپ و آشنایی با ویژگی هرکدام، برای تضمین امنیت و کیفیت دوچرخه سواری شما ضروری است. تایر و لاستیک دوچرخه کیفیت بالا یکی از اقلام ضروری در ساختار دوچرخه به حساب می‌آیند که باید در انتخاب آن‌ها دقت زیادی به خرج دهید. برای آشنایی بیشتر و بهتر شما با این موضوع، در ادامه تعدادی از بهترین برندهای تایر و تیوپ دوچرخه را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید. برای مشاهده راهنمای انتخاب لاستیک تیوبلس دوچرخه وارد سایت دوچرخستان شوید.

سایز تیوپ و تایر دوچرخه 

اولین فاکتوری که در هنگام انتخاب و خرید محصولات بهترین برند تایر و تیوپ باید در نظر بگیرید، سایز آن‌ها است. سایز تیوپ نیز اغلب با سایز خود دوچرخه  و همچنین سایز لاستیک آن سنجیده می‌شود. بزای آگاهی یافتن از سایز تایر و تیوپ، در هنگام خرید این محصولات کافی‌ است به نام مدل آن توجه کنید، چراکه معمولا سایز دوچرخه همراه با اسم آن عنوان می‌شود. سایز تیوپ و تایر براساس سایز بندی‌هایی که در هنگام فروش لاستیک دوچرخه به شما اعلام می‌شوند، به شرح زیر برقرار است:

 سایزهای ۱۲، ۱۶، ۲۰، ۲۴، ۲۶، ۲۷٫۵، ۲۹٫ شما براساس آن چه که نیاز دارید می‌توانید از میان این سایزها، تیوپ مناسب دوچرخه خود را انتخاب کنید. اما خوب است بدانید که تیوپ مناسب برای دوچرخه‌های بچگانه یا دوچرخه‌های نوجوان، شامل سایزهای ۱۲ تا ۲۰ است و سایزهای ۲۴ تا ۲۹ نیز اغلب برای دوچرخه‌های مسابقه‌ای، کوهستانی و بزرگسالان مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

 

معرفی بهترین برند تایر و تیوپ 

 

معرفی بهترین برند تایر و تیوپ 

تنوع مدل‌ها و برندهای تولید کننده تایر و تیوپ در بازار بسیار بالا است و به همین سبب، انتخاب محصول مناسب از میان آن‌ها قدری دشوار به نظر می‌رسد. با این حال در این بخش قرار است تعدادی از برندهای معتبر و مطرح بازار را به شما معرفی می‌کنیم. آشنایی با این برندها و ویژگی‌های آن‌ها می‌تواند تصمیم‌گیری را برای شما راحت‌تر کند. 

این برند معتبر تیوپ‌هایی را برای سفرهای کوهستانی، ساحلی، شهری، دوچرخه نوجوان و… تولید می‌کند و اتصالات ایمن و محکمی دارد. اگر ایمنی دوچرخه سواری برایتان اولویت دارد، این برند انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. 

 تیوپ‌های بسیار باکیفیت و درجه یکی که این برند تولید می‌کند موجب شده تا نام آن در لیست بهترین برند تایر و تیوپ قرار بگیرد. محصولات این برند به لحاظ طراحی، طول و نوع سوپاپ، کاملا با اندازه لاستیک دوچرخه متناسب‌ هستند. برای دوچرخه‌های مسابقه‌ای و حرفه‌ای، تیوپ‌های این برند بهترین انتخاب ممکن به حساب می‌آیند. این تیوپ‌ها می‌توانند دوچرخه‌های سایز ۲۰ و بیشتر از آن را ساپورت کنند. 

تیوپ‌های تولید شده توسط برند معتبر کندا، استاندارد عملکرد بسیار قابل توجهی در زمینه‌های مختلف دارند. این برند با بیش از ۵۰ سال سابقه در زمینه تولید تایر و تیوپ، بهترین محصولات را برای دوچرخه‌های کوهستان، هیبریدی یا کروزر تولید می‌کند. 

 

تیوپ دوچرخه کندا ۲,۱۲۵ ۲۷٫۵ KENDA Tube

 

  • بهترین برند تایر و تیوپ : LifeLine Road

ویژگی‌هایی همچون قیمت مناسب، کیفیت بالا و مقاومت زیاد، این برند را در لیست بهترین برند لاستیک دوچرخه قرار داده است. علاوه بر برندهای نام برده شده، برندهای داخلی باکیفیتی نیز در بازار وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. برندهایی همچون ایران یاسا، یزد تایر و شهاب، محصولاتی منطبق با استانداردهای جهانی تولید کرده‌ و به عرضه رسانده‌اند که استفاده از آن‌ها می‌تواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد. 

حتی برخی افراد معتقدند استفاده از تولیدات داخلی با شرایط جوی کشور سازگارتر است. از آن جایی که این محصولات قیمت مناسب‌تری هم دارند، می‌توانند جزو بهترین‌ های برند تایر و تیوپ دوچرخه قرار بگیرند. 

 

در هنگام انتخاب بهترین برند تایر و تیوپ چه نکاتی را مدنظر قرار بدهیم؟ 

 

در هنگام انتخاب بهترین برند تایر و تیوپ چه نکاتی را مدنظر قرار بدهیم؟ 

برای داشتن یک سواری راحت و امن، انتخاب تیوپ مناسب بسیار بااهمیت است. اگر تیوپ زیادی کوچک باشد، به احتمال زیاد تحت فشار بیرون می‌آید و اگر زیادی بزرگ باشد، سوراخ می‌شود. دقت در اندازه تایر و تیوپ، داشتن یک دوچرخه سواری لذت بخش و مطمئن را برای شما تضمین می‌کند. 

در هنگام خرید این محصولات از بهترین برند تایر و تیوپ دوچرخه، دو فاکتور مهم را همواره در نظر داشته باشید؛ قطر و عرض تیوپ. تیوپ جدیدی که می‌خرید باید کاملا منطبق با قطر لاستیک دوچرخه باشد. بهتر است تیوپ جدید را با تیوپ قدیمی دوچرخه خود انطباق بدهید و براساس آن خرید کنید. عرض لاستیک نیز مانند قطر آن متفاوت است. انطباق کامل عرض تیوپ با عرض لاستیک چندان اهمیتی ندارد، چراکه عموما جنس تیوپ‌ها به گونه‌ای است که انعطاف دارند و کمی کش می‌آیند. 

جمع بندی

در این مقاله لیستی از بهترین برند تایر و تیوپ موجود در بازار را که از کیفیتی فوق‌العاده برخوردار هستند به شما معرفی کردیم و ویژگی هرکدام را شرح دادیم. سپس برای انتخاب بهترین تیوپی که مناسب دوچرخه شما باشد، فاکتورهایی را عنوان کردیم که با در نظر گرفتن آن‌ها می‌توانید خریدی درست و مناسب را تجربه کنید. در هنگام انتخاب این محصولات حتما توجه داشته باشید که بهترین مارک تیوپ دوچرخه لزوما گران‌ترین آن نیست؛ بنابراین بهتر است به کیفیت بیشتر از قیمت محصول توجه کنید.

برای مشاهده انواع تایر و تیوپ روی تصویر زیر کلیک کنید

بنر تایر و تیوپ دوچرخه

۴.۲/۵ - (۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *