راهنمای خرید بهترین برند لباس دوچرخه سواری را بخوانید

راهنمای خرید بهترین برند لباس دوچرخه سواری

بهترین برند لباس دوچرخه سواری را به همراه ویژگیهای مهم بشناسید!

بهترین برند لباس دوچرخه سواری: یکی از دغدغه های افراد دوچرخه سوار این است که از لباسی استفاده کنند که با کیفیت است و به آنها کمک میکند تا بتوانند رکابزنی خوبی را داشته باشند. بهترین مارکهای لباس دوچرخه سواری امروزه در بازارهای جهانی و ایران موجود میباشد اما اینکه کدام از این برندها خوب هستند و نیاز مارا برطرف میکنند، نیاز به بررسی و تحلیل دارد که در ادامه این مقاله از دوچرخستان؛ فروشگاه اینترنتی دوچرخه، به آن خواهیم پرداخت.

خرید دستکش دوچرخه سواری زمستانى ضد باد برند GUB

بهترین مارکهای لباس دوچرخه سواری با هدف این تولید میشوند که بتوانند عملکرد شما را در حین فعالیت ورزشی بهبود بدهند و از آسیبهای احتمالی جلوگیری کنند. لباس های مارک دوچرخه سواری نسبت به مکان و مسافتی که رکابزنی میکنید متفاوت هستند و هر کدام ویژگی های انحصاری و خاص را دارا میباشند. گفتنی است که اگر شما الزاما یک رکابزنی هستید که مدام دوچرخه سواری میکنید اینسری لباسهای حرفه ای مارک دوچرخه سواری برای شما لازم است در غیر این صورت، تنها استفاده از یک ست ورزشی برای شروع و ادامه دادن این ورزش کافیست. گفتنی است که لباسهای دوچرخه سواری صرفا برای افراد بزرگسال نیست بلکه لباس دوچرخه سواری کودکان هم در بازارها موجود میباشد و شما میتوامید آنها را تهیه کنید.

از اصلی ترین ویژگی بهترین برند لباس دوچرخه سواری میتوان به، ایمنی بالای آن اشاره کرد که این نکته بسیار حائز اهمیت است زیرا، اکثر لباسهای دوچرخه سواری به دلیل طرح و شبرنگ هایی که دارند، موجب میشوند تا شما در حین استفاده، حتی در بدترین شرایط آب و هوایی قابل روئیت باشید و خطری شمارا تهدید نکند.

 

انواع لباس دوچرخه سواری اصل

 

انواع لباس دوچرخه سواری اورجینال چه مشخصه هایی دارند؟

اصولا لباسهای دوچرخه سواری به صورت ست عرضه میشوند که در این ست ما میتوانیم، دستکش دوچرخه سواری، شورت و پیراهن مخصوص دوچرخه سواری را مشاهده کنیم که برای یک فرد الزامی میباشد. بهترین برند لباس دوچرخه سواری در قسمت شورت خود دارای یگ پد ژله ای هستند که به خوبی از نشیمنگاه شما محافظت میکنند و از لغزشهای بیش از حد در حین رکابزنی جلوگیری میکند. در ادامه ویژگیهایی که یک لباس دوچرخه سواری باید دارا باشد را برای شما بازگو خواهیم کرد.

  1. جنس خنک و منافذ عبور هوا:

یکی از مهمترین نکاتی که باید در ابتدا به آن توجه کنید، جنس لباس میباشد که اگر از پارچه ای مرغوب تهیه نشده باشد قطعا باعث ازار و اذیت شما میشود که اکثر لباسهای دوچرخه سواری مارک دارای پارچه ای با کیفیت و خنک هستند و بر روی آنها منافذی کار شده است که به راحتی هوا جریان داشته باشد و بدن شما مرطوب بماند.

خرید لباس دوچرخه سواری زمستانه کیوب

  1. روشنایی و قابل روئیت بودن:

همه افرادی که دوچرخه سواری را انجام میدهند این نکته را باید بدانند که ممکن است در مسافتهای طولانی، باید در شب رکابزنی کنند. پس میبایستی بهترین برند لباس دوچرخه سواری شما دارای شبرنگ هایی در نقاط مختلف لباس شما باشد تا به خوبی در شب دید داشته باشد.

  1. استفاده و نظافت آسان:

لباس دوچرخه سواری شما نباید عملکرد شما را محدود کند بلکه باید به راحتی بتوانید انرا در کسری از زمان پوشیده و استفاده کنید و سپس بعد از رکابزنی خود انرا، به راحتی شسشتو دهید تا پاکیزه شود و برای برنامه بعدی آماده شود.

 

 برترین لباس دوچرخه سواری اورجینال

 

۶ مدل از برترین لباس دوچرخه سواری اورجینال را بشناسید!

آشنایی با بهترین مدلهای لباس دوچرخه سواری این امکان را به شما میدهد تا بتوانید برترین لباسهای این ورزش را بشناسید و با دیدگاهی باز به سراغ خرید آنها بروید.

  1. لباس دوچرخه سواری مارک بورا (BORA-UCI):

این مدل از لباس بیشتر برای زمانی استفاده میشود که شما بخواهید در سردترین هوای ممکن رکابزنی کنید و لذت دوچرخه سواری در هوای سرد را تجربه کنید. لباس دوچرخه سواری bora دارای پارچه پلار است که بسیار گرم میباشد که در قسمت پایینی بدن از یک کش نگهدارنده دور کمر و مچ استفاده شده است تا هوای سرد به داخل لباس نفوذ نکند. همچنین از دیگر ویژگی لباس دوچرخه سواری تیم بورا، این است که دارای پد انتی باکتریال برای نشیمنگاه است و دارای ۳ جیب در پشت میباشد که برای حفاظت از لوازم شخصی شما تعبیه و طراحی شده است.

  1. لباس دوچرخه سواری برند جاگد (jagged):

این برند استرالیایی خوش فکر توانسته لوازم ورزشی هایی طراحی و تولید کند که نیاز کامل دوچرخه سواران را تا حد زیادی رفع کند. اینسری لباس های از کیفیت بسیار بالایی برخورداند و دارای طراحی های جذاب نیستند و به همین دلیل مخاطبان خاص خود را دارد.

خرید لباس دوچرخه سواری کاستلی ایتالیا Castelli Italy CAFE cycling jersey

  1. لباس رکابزنی برند رافا (rapha):

برند تولیدی رافا برای اینکه به همگتم نمایش دهد که لباسهای بینظیری تولید میکند و برای دوچرخه سواران بسیار کاربردی است، از ویژگیهای لوازم جانبی بر روی لباسها استفاده کرده است.  همچنین این برند به دلیل اینکه بسیار لباسهای با کیفیتی تولید میکند توانست اسپانسر لباس رسمی تیم دوچرخه سواری اسکای پرو شود.

  1. لباس دوچرخه سواری حرفه ای آسوس (ASSOS):

این ست لباس تاکنون طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و اسپانسر تیم ها و افراد زیاده بوده.این برند سوئیسی با کیفیت بجز تولید ست های دوچرخه سواری خود به تولید شلوارکهای Lycra میپردازد تا بتواند طرفداران خود را گسترش دهد.

  1. لباس دوچرخه سواری حرفه ای کاپو (Capo):

این شرکت مشهور و نامدار در ابتدای کار تنها لوازم جانبی دوچرخه سواری را تولید میکرد اما اکنون ست های اورجینال لباس دوچرخه سواری را تولید و تهیه میکند و این باعث شده تا در حرفه خود پیشتاز باشد و جزو رقیبان جدی برندهای دیگر باشد.

  1. لباس دوچرخه سواری بلک شیپ (Black Sheep):

اگر فردی هستید که ظاهر خود بسیار اهمیت میدهید ما به شما پیشنهاد میکنیم تا ستهای اصل دوچرخه سواری بلک شیپ را انتخاب کنید زیرا طراحی های منحصر به فردی دارد و در میدان مسابقه چشمان همه را به خود جذب میکند و در کنار کاربردی خود زیبایی خوبی دارد. امیدواریم که مقاله بهترین برند لباس دوچرخه سواری برای شما مفید بوده باشد و بتوانید بین اینهمه لباس دوچرخه سواری اورجینال، انواع لباس دوچرخه سواری مناسب را برای خود انتخاب و سپس خریداری کنید .و از آن در حین دوچرخه سواری لذت ببرید.

خرید بادگیر بارانی دوچرخه سواری پرو لاین ایتالیا PRO LINE cyclists wind and rain

۴.۹/۵ - (۱۰ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *