راهنمای خرید بهترین تلمبه برای دوچرخه با قیمت مناسب

بهترین تلمبه برای دوچرخه

بهترین تلمبه برای دوچرخه  باید چه ویژگیهایی داشته باشد؟

بهترین تلمبه برای دوچرخه : با رواج یافتن ورزش دوچرخه سواری در بین عموم مردم جامعه، افراد به دنبال رفاه و امنیت بیشتر برای انجام این ورزش هستند زیرا، چیزی که انسان را از خطر بازمیدارد، رعایت کردن نکات ایمنی است. به همین منظور شرکتهای دوچرخه سازی بزرگی از جمله جاینت، فوجی و غیره به سراغ تولید انواع لوازم دوچرخه رفته اند، که یکی از مهمترین آنها تلمبه برای دوچرخه است. در ادامه با دوچرخستان؛ فروشگاه اینترنتی دوچرخه همراه باشید تا ویژگیهای تلمبه خوب را بدانید.

اگر به تنه دوچرخه اکثر دوچرخه سواران حرفه ای دقت کرده باشید کاملا متوجه خواهید شد که آنها همیشه با خود یک عدد تلمبه دستی دوچرخه جاینت یا برند های متفرقه را با خود حمل میکنند. اما سوالی که پیش میاید این است که آیا هر تلمبه ای مناسب است و باید از آن استفاده کرد؟!

خرید تلمبه دستی دوچرخه پرو کامپکت تسلکوپی (PRO)

یک تلمبه حرفه ای و استاندارد مناسب دوچرخه باید چنیدن ویژگی منحصر به فرد داشته باشد تا وقتی که شما از آن استفاده میکنید به دوچرخه کوهستان یا جاده ای شما آسیب نزند و در کسری از زمان لاستیک دوچرخه را باد کند که در ادامه چندین مورد اصلی را بازگو کرده ایم.

 

ویژگی تلمبه دوچرخه

 

در انواع تلمبه ها سیلندر نقش مهمی دارد زیرا، به شما این امکان را میدهد تا لوازم خود را مانند: توپ، دوچرخه، استخر بادی، را باد کرده و از آن استفاده کنید. نکته ای که حائز اهمیت میباشد، این است که باید دریچه سیلندر تلمبه مد نظر شما باید از این ۳ نوع باشد که شامل: پرستا، دان لوپ و شریدر است.

شما قطعا برای اینکه بتوانید یک تلمبه را با خود حمل و نقل کنید میبایستی به وزن آن توجه کنید زیرا، در مسافت های طولانی هر گرم ممکن برای شما بار اضافی باشد و به شما فشار مضاعف وارد کند، پس پیشنهادی که دوچرخستان برای شما دارد این است که حین خرید تلمبه دوچرخه به وزن آن بسیار توجه کنید که از فلز یا آلیاژ سبک ساخته شده باشد.

عموما تلمبه هایی که در بازار موجود هستند دارای جنس های: (استیل، پلاستیک فشرده و آلومینیوم) هستند که هر کدام آنها رابطه مستقیمی با وزن تلمبه دارد.

  • گارانتی و تضمین کیفیت تلمبه دوچرخه:

یکی از مواردی که باید به شدت در کشور ایران به آن توجه کنید، صحت اصل بودن محصول و گارانتی آن است که معمولا بهترین تلمبه هایی که برای دوچرخه ساخته میشوند مانند: تلمبه دوچرخه سواری جاینت، دارای یک برگه ضمانت نامه هستند.

 

انواع تلمبه برای دوچرخه

 

انواع تلمبه برای دوچرخه به چند دسته تقسیم میشوند؟

انواع تلمبه برای دوچرخه، بسیار متنوع و زیاد است و هرکسی که با لوازم حمل و نقل به خصوص دوچرخه، سر و کار دارد میبایستی یک عدد داشته باشد زیرا، ممکن است در حین رفت و آمد دچار کمبود باد شود. تلمبه های امروزی بر محوریت ۲ نیرو کار میکنند که اولین آنها به صورت دستی است و باید فرد خودش این فرایند را انجام دهد و دومین آنها به صورت اتوماتیک و برقی است که دخالت فرد در آن موثر نیست!

بر همین محور، بهترین تلمبه برای دوچرخه به ۳ دسته اصلی تقسیم میشود که در ادامه هر کدام به صورت کامل توضیح خواهیم داد.

  1. تلمبه های ایستاده:

این نوع تلمبه ها جزو مرسوم ترین و قدیمی ترین تلمبه های بازار هستند که توسط یک اهرم و پیستون کار میکند. به این نوع تلمبه ها علاوه بر این نامی که دارد، تلمبه های رفت و برگشتی نیز میگویند.

  1. تلمبه دستی:

این نوع تلمبه ها دقیقا همان هایی هستند که اکثر دوچرخه سواران با خود به همراه دارند. اینسری تلمبه ها قابلیت حمل و نقل آسان تری دارند و بجای لوله بزرگ دارای یک بدنه کوچک و شلنگ هستند.

  1. تلمبه های پدالی:

این سری تلمبه ها برای حمل نقل مناسب نیستند و برای افرادی که کمی میانسال هستند مناسب است. روند کارکرد این تلمبه ها به این گونه است که ظاهری کوچکی دارند و وقتی شما با هر پدال زدن باد میزنید باد نسبتا قابل قبولی وارد لاستیک یا وسیله شما میشود.

خرید تلمبه دوچرخه جاده سینکراس Syncros mini pump Boundary 2.0HP

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *