بررسی بهترین دوربین های ورزشی [مخصوص حرفه ای ها]

بهترین دوربین های ورزشی

عکس‌های خیره کننده ورزشی جز جدایی ناپذیر از شور و شوق تمام ورزش‌ها از اتومبیلرانی یا فوتبال گرفته تا پرتاب نیزه محسوب می‌شوند. توجه به بهترین دوربین‌های عکاسی می‌تواند به ما کمک کند تا آثار شگفت‌انگیز خود را خلق کنیم. ما در این مقاله سعی داریم طیف وسیعی از بهترین دوربین های ورزشی را بررسی کنیم، پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی‌های بهترین دوربین های ورزشی

باید بدانید که خلق بهترین عکس‌های ورزشی لزوما به دوربین‌های حرفه‎ای وابسته نیست. البته دوربین‌های ورزشی باید برای عکسبرداری از یک اقدام سریع مناسب باشند. یکی از مهمترین ویژگی‌ها برای دوربین‌های ورزشی حالت انفجار خوب است. این موضوع به این معنی است که دوربین توانایی ضبط چند فریم در ثانیه را داشته باشد. هر چه دوربین شما سریع‌تر عمل کند، احتمال شکار کردن لحظه‌های خاص ورزشی بیشتر خواهد بود. به همین دلیل دوربین‌های بدون آینه یا دوربین‌های DSLR، یکی از بهترین گزینه‌های دوربین‌های ورزشی محسوب می‌شوند. فوکوس خودکار سریع و کارآمد یکی دیگر از ویژگی‌های فوق العاده مهم برای دوربین‌های ورزشی است.

 

دوربین‌های پل مخصوص مبتدیان

 

دوربین‌های پل مخصوص مبتدیان

اگر به دنبال چیزی ساده، خودمختار و مقرون به صرفه هستید که بتواند عکس‌های خوبی از روزهای ورزش بچه‌ها بگیرید، این دوربین‌ها برای شما مناسب هستند. دوربین‌های پل دارای لنزهای بزرگنمایی بزرگ هستند که به شما امکان فوکوس مناسب را می‌دهند. نکته قابل توجه این است که این دوربین‌ها دارای قیمت پایین‌تری نسبت به سایر دوربین‌های ورزشی هستند. در ادامه با تعدادی از بهترین‌ دوربین ‌های پل آشنا می‌شوید.

پیشنهاد خرید

دوچرخه جاینت مدل رینکون ۱ - ۲۰۲۲ سایز ۲۷.۵ و ۲۹

۰ تومان۳۱.۸۳۰.۰۰۰ تومانخرید کنید

پاناسونیک لومیکس FZ330

یکی از دوربین‌های مقرون به صرفه برای عکاسی به شمار می‌رود. هر چند باید اشاره کرد که حداکثر وضوح تصاویر این دوربین ۱۲.۱ مگاپیکسل است، لذا چاپ تصاویر آن نتایج رضایت بخشی را در پی نخواهد داشت.

پیشنهاد خرید

ست دنده ١٢ سرعته SRAM مدل NX

۲۱.۹۹۹.۰۰۰ تومان۲۱.۹۹۹.۰۰۰ تومانخرید کنید

پاناسونیک لومیکس FZ1000

نسبت به سایر دوربین‌های پل دارای سنسور بزرگتری است، لذا کیفیت تصاویر آن نیز بهتر است. این دوربین با عملکرد سریع خود به سبک DSLR، قابلیت‌های زیادی را برای هر عکاس ورزشی فراهم می‌کند.

دوربین Pix P۹۵۰Nikon Cool

قیمت بیشتری نسبت به سایر دوربین‌های پل دارد، اما از محدوده بزرگنمایی عظیمی نیز برخوردار است. لذا به عکاسان این اجازه را می‌دهد تا سوژه‌های خود را در فاصله خیلی دور شکار کنند.

دوربین‌های ورزشی برای علاقه مندان

در این بخش می‌خواهیم بهترین دوربین های ورزشی برای علاقه مندان ورزشی را بررسی کنیم. این دوربین‌ها دارای سرعت شگفت‌انگیزی برای عکسبرداری سریع هستند. همچنین به کاربران خود اجازه دسترسی به انواع لنزهای عالی برای عکاسی را می‌دهند.

دوربین EOS ۹۰D  Canon

توان این دوربین عکاسی را دوربینی همه کاره و سریع برای ثبت لحظه‌های خاص ورزشی دانست. از جمله خصوصیات این دوربین می‌توان فوکوس خودکار عالی و سرعت بالای عکاسی اشاره کرد. دیگر خصوصیات این دوربین عکاسی نظیر ضد ضربه و آب بودن باعث شده است تا این دوربین انتخاب مناسبی برای عکاسی در فضای باز باشد. تنظیمات پیچیده این دوربین به شما کمک می‌کند تا نوردهی تصاویر در حالت JPEG بسیار مناسب باشد.

دوربین Fujifilm X-T4

نکته منفی این دوربین عکاسی را می‌توان قیمت بالای آن دانست. به طور کلی این دوربین عکاسی تمام چیزهایی که برای خلق تصاویر خارق العاده لازم است را در اختیار دارد. در این دوربین امکان تثبیت و تغییر سنسور در زمان عکاسی وجود دارد.

دوربین Z ۵۰ Nikon

این دوربین دارای سرعت بالا برای عکاسی است و قیمت آن نیز در مقایسه با سایر دوربین‌هایی عکاسی کاملا منصفانه است. اما شما با خرید این دوربین نیاز خواهید داشت تا چندین لنز دیگر را نیز به طور جداگانه خریداری کنید. این دوربین را می‌توان انتخاب عالی برای علاقمندان و تازه واردان به حرفه عکاسی ورزشی دانست. این دوربین قابلیت عکاسی با سرعت ۱۱ فریم در ثانیه، سیستم فوکوس خودکار پیشرفته و با کیفیت تصویر چشمگیر را دارد.

دوربین Olympus

این دوربین قابلیت عکسبرداری با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه را دارد. همچنین طراحی ارگونومیک این دوربین سب شده است تا عکاسی با آن کاملا لذت بخش باشد.

 

دوربین‌های ورزشی حرفه‌ای

 

دوربین‌های ورزشی حرفه‌ای

این دسته از دوربین را می‌توان بهترین دوربین های ورزشی دانست. این دوربین‌ها را می‌توان بیشتر مناسب کسانی دانست که صورت حرفه‌ای به عکاسی ورزشی مشغول هستند. از جمله خصوصیات این دوربین‌ها می‌توان به دوام بالا، کیفیت عالی تصاویر و سرعت شگفت‌انگیز آن‌ها اشاره کرد.

دوربین سونی A۱

اگر دوربینی می‌خواهید که بتواند هر وظیفه احتمالی را به خوبی انجام دهد، این دوربین مناسب شما خواهد بود. این دوربین با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و رزولوشن ۵۰٫۱MP در خدمت عکاسان حرفه‌ای است. همچنین در زمان عکاسی با این دوربین نباید نگران بیش از حد گرم شدن دوربین خود باشید.

دوربین Canon EOS-1D

می‌توان این دوربین را پیشرفته‌ترین دوربین ورزشی حرفه‌ای در جهان دانست. جالب است بدانید که هماهنگی بین اجزای مختلف دوربین برای ثبت بهترین عکس به صورت خودکار و توسط یادگیری عمیق انجام می‌گیرد.

 

برای مشاهده لوازم جانبی دوچرخه روی تصویر زیر کلیک کنید

بنر لوازم جانبی دوچرخه

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *