معرفی بهترین دوچرخه لیو [راهنمای خرید دوچرخه Liv]

معرفی بهترین دوچرخه لیو

بهترین دوچرخه لیو کدام است؟ تفاوت دوچرخه زنانه و مردانه در چیست؟ دوچرخه جاینت لیو را از کجا تهیه کنیم؟ این‌ها سؤالاتی هستند که ممکن است ذهن افرادی که قصد خرید دوچرخه دارند را به خود مشغول کرده باشد؛ بنابراین در ادامه به آن‌ها پاسخ می‌دهیم. کمپانی معروف جاینت دست به طراحی و تولید مدل‌های مختلف دوچرخه برای همه علاقه‌مندان به دوچرخه‌سواری زده است.

این افراد می‌توانند در هر سطحی اقدام به دوچرخه‌سواری کنند؛ اما این برند دوچرخه، تجهیزات مخصوص دوچرخه‌ سواری و پوشاک دوچرخه ‌سواری که برای بانوان تولید شده است را با نام تجاری Liv (لیو) به بازار عرضه می‌کند.

معرفی برند لیو

در ابتدای مطلب معرفی بهترین دوچرخه لیو بهتر است به معرفی این برند بپردازیم. این برند به‌عنوان یک برند خاص و مخصوص بانوان در حال فعالیت است. مهم‌ترین هدف این کمپانی به وجود آوردن انگیزه‌ بیشتر و آسانتر نمودن فعالیت‌های ورزشی به خصوص دوچرخه‌سواری برای خانم‌ها است تا این ورزش به‌صورت عمده در میان فعالیت‌های ورزشی بانوان جای خود را باز کند. تفاوتی ندارد که در چه حد و سطحی می‌توانید به دوچرخه‌سواری بپردازید. این برند برای تمام سطح‌ها و کاربری‌های متنوع برای خانم‌ها مدل مناسبی را توصیه کرده است.

مهم‌ترین مسئله برای معرفی بهترین دوچرخه لیو این است که دقت کنید درواقع کمپانی جاینت تحت عنوان برند لیو اقدام به طراحی و تولید دوچرخه و لوازم جانبی مخصوص برای بانوان کرده است. مهم‌ترین تفاوت میان دوچرخه‌های Liv و Giant فقط در رنگ‌بندی و شکل ظاهری آن‌ها نیست بلکه دوچرخه‌های برند لیو به‌صورت انحصاری برای بانوان طراحی و تولید شده‌اند. لباس و تجهیزات جانبی هم دقیقاً مطابق با نیازهای بانوان طراحی شده است.

 

معرفی بهترین دوچرخه لیو و انواع آن

 

معرفی بهترین دوچرخه لیو و انواع آن

دوچرخه‌های برند لیو دارای انواع مختلفی هستند که هریک برای یک سطح دوچرخه‌سواری و مکانی خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه قصد داریم به معرفی بهترین دوچرخه لیو بپردازیم.

این مدل از دوچرخه به‌عنوان دوچرخه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد که به‌راحتی قابلیت رفت‌وآمد در مسیرهای کوهستانی را برای شما فراهم نموده و این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که به‌راحتی به ماجراجویی در این مسیرها بپردازید. بنابراین یکی از بهترین دوچرخه‌ها برای دوچرخه‌سواری در جاده‌ها و دوچرخه‌سواری آفرود دوچرخه لیو تمپت ۳ است.

بهترین دوچرخه لیو برای مسیرهای کوهستانی کدام است؟ اگر علاقه به دوچرخه ‌سواری در مسیرهای کوهستانی تا سنگفرش‌های خیابان و جاده دارید، این دوچرخه بهترین انتخاب برای شما است این دوچرخه برای تمامی مسیرها طراحی شده است تا شما بتوانید بیشترین میزان لذت را از مسیر خود ببرید.

 از مهم‌ترین خصوصیات دوچرخه لیو مدل بلیس می‌توان به بدنه از جنس آلومینیوم سبک ALUXX، طراحی به خصوص برای بانوان و دوشاخه‌های ۱۰۰ میلی‌متری و طوقه‌های ۲۷.۵ اینچی اشاره کرد. این نوع طراحی و زاویه‌بندی برای تنه دوچرخه که با فناوری روز برای بانوان طراحی و تولید شده، می‌تواند رکاب زدن در مسیر را برای بانوان لذت بخش تر کند.

در ادامه مبحث خرید دوچرخه لیو می‌توان به دوچرخه مخصوص مسیرهای خاکی مدل تمپت ۲ شاره کرد. این دوچرخه فریمی از جنس آلومینیوم و بسیار سبک دارد که کمک فراوانی به دوچرخه‌سواران می‌کند تا با به کار بردن آن راحتی مضاعفی را در زمان رکاب زدن و پیمایش مسیرهای مورد نظر خود تجربه کنند. دوچرخه‌سوارانی که بیشتر در مسیرهای خاکی و گلی در حال عبور و مرور هستند اغلب نیاز به تجهیزات و لوازم جانبی مخصوصی دارند تا هم دارای وزنی پایین باشد و هم دوام زیادی داشته باشد تا با استفاده از آن‌ها ورزشکاران راحتی بیشتری را در زمان رکاب زدن تجربه نمایند.

 دوچرخه لیو تمپ ۲ هم مثل سایر ساخته‌های این برند یک فریم آلومینیومی و بسیار بادوام از سری ۶۰۱۱ دارد که افزون بر دوام بسیار زیاد، با وزن پایینی که دارد به دوچرخه‌سواران کمک می‌کند تا بتوانند از قدرت بسیار بیشتری برای حرکت استفاده کنند.

 

ویژگیهای دوچرخه لیو

 

  • دوچرخه لیو مدل Flourish 4

در ادامه مطلب بهترین دوچرخه لیو باید به معرفی دوچرخه لیو مدل Flourish 4 بپردازیم. این دوچرخه که با جدیدترین فناوری‌های حال حاضر دنیا دارای خصوصیات زیادی است که ازجمله آن می‌توان به داشتن تجهیزات جانبی کامل Shimano، ترمزهای ویبرک، فریم از جنس آلومینیوم سبک ALUXX اشاره کرد که به‌صورت انحصاری برای دختران نوجوان و بر اساس فیزیولوژی بدن بانوان تولید و به بازار ارائه شده است.

 این دوچرخه چرخ‌های ۲۷.۵ اینچی دارد که می‌تواند ترکیب زیبایی از سرعت، کاربرد و کنترل بیشتر برای دوچرخه را برای شما به ارمغان آورد. همین‌طور این دوچرخه دخترانه بسیار زیبا دارای رنگ‌بندی و شکل ظاهری گوناگونی است که برای تمامی نوجوانان بسیار مناسب است.

  • دوچرخه شهری لیو مدل ۲ Suede

در ادامه مطلب بهترین دوچرخه لیو قصد معرفی دوچرخه لیو مدل Suede 2 را داریم. با خرید این دوچرخه بسیار کاربردی شما می‌توانید به‌راحتی به سفرهای روزانه یا تفریحات به خصوص پایان هفته خود بپردازید و آن‌ها را به یک لذت واقعی تبدیل نمایید. این دوچرخه ترکیبی بسیار زیبا از زیبایی، لذت و کارایی زیاد را برای شما به ارمغان می‌آورد.

درست مثل سایر دوچرخه‌های این کمپانی این دوچرخه نیز برای بانوان طراحی و تولید شده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این دوچرخه می‌توان به طراحی بدنه بسیار خاص آن اشاره کرد که نه‌تنها موجب راحت‌تر رکاب زدن در سربالایی‌ها می‌شود بلکه ثبات و راحتی بسیار زیادی را در زمان دوچرخه‌سواری به شما هدیه می‌دهد.

سخن آخر بهترین دوچرخه لیو

در این مطلب به‌اختصار به معرفی بهترین دوچرخه لیو و معرفی این کمپانی بسیار معروف پرداختیم. دوچرخه‌های این برند بر اساس آناتومی بدن بانوان طراحی شده‌اند و راحتی در رکاب زدن را برای بانوان به ارمغان می‌آورند. شما با استفاده از دوچرخه جاینت لیو به‌راحتی می‌توانید از دوچرخه‌سواری خود لذت ببرید.

 

 

برای مشاهده انواع دوچرخه جاینت روی تصویر زیر کلیک کنید

LIV مشاهده انواع دوچرخه لیو

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *