نحوه تشخیص دوچرخه ویوا اصل [ راهکارهای ویژه و کاربردی ]

نحوه تشخیص دوچرخه ویوا اصل

ویوا (Viva) یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای دوچرخه است که محصولات خود را به بیش از ۴۵ کشور جهان صادر می‌کند. شرکت ویوا در سال ۲۰۱۰ به عنوان بهترین تأمین کننده قطعات دوچرخه برای ورود به بازار ژاپن و آمریکا شناخته شده است؛ همچنین به عنوان یکی از ۵۰۰ شرکت برتر در زمینه صادرات محصولات به کشور روسیه معرفی شده است. با این حال، در هنگام خرید، تشخیص دوچرخه ویوا اصل اهمیت زیادی دارد؛ چرا که سودجویان همواره به دنبال تولید محصولات فیک یا تقلبی از روی برندهای معروف دنیا هستند.

ظاهر زیبا، رعایت استانداردهای کافی در تولید محصولات و قیمت مناسب، از جمله مزیت‌های دوچرخه‌های برند ویوا است که موجب شده در ایران هم از بازار خوبی برای فروش برخوردار باشد. در پاسخ به دغدغه تشخیص دوچرخه ویوا به مشتریان، تصمیم گرفتیم که در این مطلب راهکارهایی در زمینه تشخیص دوچرخه ویوا اصل ارائه دهیم. اگر شما هم قصد خرید دوچرخه ویوا اصل را دارید؛ تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

برای خرید دوچرخه اقساطی فرهنگیان وارد دوچرخستان شوید.

نحوه تشخیص دوچرخه ویوا اصل

هنگام خرید دوچرخه ویوا، لازم است که نکاتی را برای تشخیص دوچرخه ویوا اصل مد نظر قرار دهید؛ در ادامه به بیان این نکات می‌پردازیم.

 

مدل‌ مختلف دوچرخه ویوا

 

پیشنهاد خرید

ست دنده ١٢ سرعته SRAM مدل NX

۲۱.۹۹۹.۰۰۰ تومان۲۱.۹۹۹.۰۰۰ تومانخرید کنید

مدل‌های مختلف دوچرخه ویوا را بشناسید

در صورتی که با مدل‌های مختلف دوچرخه ویوا آشنایی داشته باشید؛ تشخیص دوچرخه ویوا اصل برای شما آسان‌تر خواهد بود.

در معرفی دوچرخه ویوا می‌توان گفت که بهترین و پرفروش‌ترین مدل‌های دوچرخه ویوا اصل شامل دوچرخه گیلبرت (Gilbert)، دوچرخه ویوا ایگوانا (Iguana)، دوچرخه ویوا اکسیژن (Oxygen)، دوچرخه ویوا اپل (Apple)، دوچرخه ویوا هیبرید (Hybrid)، دوچرخه ویوا کمپ (Camp)، دوچرخه ویوا تراول (Travel)، دوچرخه ویوا المنت (Element)، دوچرخه ویوا راتلر (Rattler)، دوچرخه ویوا فرست (First) و دوچرخه ویوا آرس (Ares) هستند.

نحوه تشخیص دوچرخه ویوا اصل: به آرم ویوا روی بدنه دوچرخه توجه کنید

هنگام خرید برای تشخیص دوچرخه ویوا اصل، به تمبر، هولوگرام و آرم Viva روی بدنه دوچرخه توجه نمایید. به طور معمول، فروشندگان محصولات تقلبی، روی چاپ آرم و هولوگرام سرمایه‌گذاری نمی‌کنند.

پیشنهاد خرید

گلگیر دوچرخه مارک Enlee [ با دوام بالا ]

۰ تومان۱۷۹.۰۰۰ تومانخرید کنید

وب سایت Viva را بررسی کنید

هر یک از برندهای اصلی دوچرخه، وب سایتی جهانی دارند که اطلاعات و مشخصات کامل محصولات خود را در آن قرار داده‌اند. برای تشخیص دوچرخه ویوا اصل می‌توانید به وب‌سایت آن به آدرس http://www.viva-bicycle.com/ مراجعه کنید؛ در این وب‌سایت، معرفی دوچرخه‌ ویوا  به طور کامل انجام شده است.

در وب‌سایت ویوا می توانید مدل‌های مختلف دوچرخه ویوا اصل را مشاهده کنید و از مشخصات فنی دوچرخه ویوا مطلع شوید. علاوه بر آن می‌توانید به وب‌سایت نمایندگان فروش دوچرخه ویوا در ایران مراجعه کنید و انواع محصولات عرضه شده و ویژگی‌های آن‌ها را مشاهده کنید و مورد مقایسه قرار دهید.

پیشنهاد خرید

آچار قفل زنجیر دوچرخه TOOPRE

۲۷۹.۰۰۰ تومان۲۷۹.۰۰۰ تومانخرید کنید

 نحوه تشخیص دوچرخه ویوا اصل: شماره سریال دوچرخه را بررسی کنید

برای اطمینان از تشخیص دوچرخه ویوا اصل، می توانید شماره سریال محصول را از روی بدنه آن پیدا کرده و صحت آن را بر روی وب‌سایت شرکت سازنده بررسی کنید؛ همچنین می‌توانید شماره سریال مورد نظر را به ایمیل شرکت سازنده ارسال کنید تا تأیید اصل بودن آن را دریافت نمایید.

از داشتن گارانتی دوچرخه ویوا اطمینان پیدا کنید

با توجه به اینکه قطعات دوچرخه از شرکت‌های مختلفی تأمین می‌شوند و توسط سازنده بر روی بدنه سوار می‌شوند؛ گارانتی دوچرخه تنها برای بدنه آن عرضه می‌شود. بنابراین در صورتی که فروشنده‌ای ادعای ارائه گارانتی برای تمام قطعات دوچرخه را داشته باشد؛ باید نسبت به اعتبار آن تردید کنید. شایان ذکر است که هنگام فروش دوچرخه ویوا اصل، گارانتی یک ساله بدنه به خریداران عرضه می‌گردد.

 

برای مشاهده انواع دوچرخه کوهستان روی تصویر زیر کلیک کنید

بنر دوچرخه کوهستان

نحوه تشخیص دوچرخه ویوا اصل: دوچرخه ویوا را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید

برای خرید دوچرخه ویوا اصل یا قطعات آن حتماً به فروشگاه‌های معتبر مراجعه نمایید. فروشگاه‌های خوش‌نام و مطمئن، هیچ گاه با فروش محصولات تقلبی، شهرت و اعتبار خود را خدشه‌دار نمی‌کنند.

فن‌آوری فریم و بدنه دوچرخه ویوا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

خوب است بدانید که بدنه یا فریم دوچرخه، مهم‌ترین قسمت آن است و باید کیفیت مناسبی داشته باشد و از فن‌آوری خوبی برخوردار باشد. در صورتی که فروشنده تنها روی کیفیت لوازم جانبی دوچرخه تأکید داشته باشد و اطلاعاتی از فن‌آوری بدنه دوچرخه ویوا در اختیار شما قرار ندهد؛ باید در اصل بودن دوچرخه و اعتبار فروشنده تردید کرد.

نحوه تشخیص دوچرخه ویوا اصل: قیمت‌ها را مقایسه کنید

پیش از خرید دوچرخه ویوا اصل، قیمت مدل‌های مختلف دوچرخه ویوا را از وب‌سایت فروشگاه‌های معتبر جست‌وجو کنید. هنگام خرید دوچرخه ویوا، در صورتی که فروشنده قیمتی بسیار پایین‌تر از فروشگاه‌های دیگر پیشنهاد دهد؛ باید در اصل بودن دوچرخه ویوا تردید کنید.

به عنوان مثال، در صورتی که قصد خرید دوچرخه ویوا گیلبرت یا ایگوانا را دارید که از جمله محبوب‌ترین مدل‌های دوچرخه ویوا هستند؛ حتماً پیش از خرید، قیمت دوچرخه ویوا گیلبرت و قیمت دوچرخه ویوا ایگوانا را جست‌وجو کنید و با آگاهی از قیمت‌ها برای خرید به فروشگاه مراجعه نمایید.

 کلام آخر تشخیص دوچرخه ویوا اصل

با توجه به بازار داغ تولید و عرضه محصولات فیک به خصوص از روی برندهای معروف دنیا، هنگام خرید دوچرخه نیز باید برای خرید محصول اصل دقت زیادی داشته باشید. در این مقاله به نکات مهمی در زمینه تشخیص دوچرخه ویوا اصل اشاره شد. همچنین لازم به ذکر است که بررسی نظرات در مورد دوچرخه ویوا، پیش از خرید آن می‌تواند اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار دهد و شما را نسبت به نقاط قوت و ضعف دوچرخه ویوا و فروشگاه‌های معتبر خرید آن آگاه کند.

امیدواریم این نکات برای خرید دوچرخه ویوا اصل برای شما مفید واقع شده باشد. در صورتی که نکات دیگری برای تشخیص دوچرخه ویوا اصل به ذهنتان می‌رسد یا در مورد این مطلب دیدگاهی دارید حتماً با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

برای مشاهده انواع دوچرخه کوهستان روی تصویر زیر کلیک کنید

بنر دوچرخه کوهستان

۴.۸/۵ - (۱۱۳ امتیاز)

4 دیدگاه برای “نحوه تشخیص دوچرخه ویوا اصل [ راهکارهای ویژه و کاربردی ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *