۵ مدل از دستکش دوچرخه سواری زنانه [با قیمت معقول]

5 مدل از دستکش دوچرخه سواری زنانه [با قیمت معقول]

دستکش دوچرخه سواری زنانه از جمله محصولات ورزشی بوده که معمولاً با سطح تقاضای بالایی از سوی دوچرخه سواران خانم برخوردار است. دوچرخه سواری نیز مانند هر فعالیت ورزشی دیگر نیاز به تجهیزات و لوازم ایمنی مختلف مانند دستکش دوچرخه سواری دارد. استفاده از دستکش دوچرخه سواری برای بانوان مزایا و اهمیت بالایی دارد. امروزه در بازار انواع دستکش دوچرخه سواری زنانه در طرح‌ها، مدل‌ها و کیفیت‌های مختلفی وجود دارند که انتخاب را کمی دشوار کرده است. 

خرید دوچرخه جاینت کوهستانی مدل STANCE 29-1 2022

با توجه به این امر در این مقاله اطلاعات مفیدی را در رابطه با نحوه انتخاب و خرید دستکش دوچرخه سواری زنانه ارائه داده و به معرفی ۵ مدل از دستکش دوچرخه سواری زنانه[با قیمت معقول] می‌پردازیم.

لزوم استفاده از دستکش دوچرخه سواری زنانه

برای برخی از افراد ممکن است این سوال مطرح شود که استفاده از دستکش دوچرخه سواری برای انجام این ورزش چه ضرورتی دارد؟ آیا بانوان هم نیاز به استفاده از دستکش دوچرخه سواری زنان دارند؟ برای پاسخ به سوالات فوق بهتر است دوچرخه سواران حرفه‌ای را در نظر بگیرید که سال‌ها به انجام این ورزش می‌پردازند و همواره از بهترین دستکش‌های دوچرخه سواری نیز استفاده می‌کنند. دستکش دوچرخه سواری اگر به درستی انتخاب شود تمرکز و سطح کیفیت دوچرخه سواری را به صورت قابل‌ملاحظه‌ای افزایش می‌دهد.

خرید کاور کفش دوچرخه سواری زمستانه 

خانم‌ها با استفاده از دستکش دوچرخه سواری بانوان می‌توانند از پوست دستان خود در برابر تابش نور مستقیم خورشید محافظت نمایند. این امر از بروز مشکلاتی مانند بیماری‌های پوستی، آفتاب سوختگی و غیره پیشگیری می‌کند. همچنین دستکش دوچرخه سواری زنانه نقش مهمی در گرفتن بهتر فرمان دوچرخه داشته و به افزایش تمرکز و تسلط شما بر روی دوچرخه کمک می‌کند. بر همین اساس می‌توان با توجه به شرایط فصلی، دستکش دوچرخه سواری زمستانی و یا تابستانی مناسب را که در مدل‌های مختلفی عرضه می‌شوند تهیه کرد.

 

نکاتی در خصوص خرید دستکش دوچرخه سواری زنانه

 

نکاتی در خصوص خرید دستکش دوچرخه سواری زنانه

همان‌طور که اشاره شد دستکش دوچرخه سواری تاثیر به سزایی بر کیفیت و تمرکز این فعالیت ورزشی دارد، از این‌رو در هنگام خرید این محصول لازم است نکاتی را مد نظر قرار داده تا بهترین دستکش دوچرخه سواری زنانه را انتخاب کرد. در ادامه این مقاله به شرح و بررسی هر یک از نکات فوق می‌پردازیم.

خرید دسته دنده دوچرخه ۹ سرعته شیمانو مدل آلیویو (Alivio )

قبل از اینکه به خرید و انتخاب دستکش دوچرخه سواری بپردازید بهتر است ابتدا نیازهای خود را در خصوص استفاده از دستکش بررسی و تعیین نمایید. اولویت‌بندی نیازها این امکان را می‌دهد تا دستکش دوچرخه سواری زنانه مناسبی را انتخاب کرده و حداکثر رضایت را از خرید خود داشته باشید. به عنوان مثال فردی که به دوچرخه سواری در مسافت‌های طولانی می‌پردازد نیاز به استفاده از دستکش دوچرخه سواری حرفه‌ای خواهد داشت تا میزان خستگی دست‌ها را به دلیل گرفتن فرمان دوچرخه کاهش دهد. 

همچنین اگر در فصول سرد سال به دوچرخه سواری می‌پردازید، خرید دستکش دوچرخه سواری زمستانی زنانه انتخاب مناسب‌تری خواهد بود. 

 

دستکش دوچرخه سوارى shimano مدل NEOPRENE

دستکش دوچرخه سوارى shimano مدل NEOPRENE

 

دستکش دوچرخه سواری زنانه مانند سایر دستکش‌ها در اندازه و سایزبندی‌های مختلفی در بازار موجود هستند. بر همین اساس در زمان خرید دستکش حتماً آن را متناسب با اندازه دستان خود انتخاب کنید. دستکش دوچرخه سواری اگر کوچک و یا بیش از اندازه جذب باشد فرد را در گرفتن فرمان دوچرخه با مشکل مواجه می‌سازد. همچنین بزرگ‌تر بودن دستکش نیز مشکلاتی مانند افتادن از دست و یا تکان خوردن مداوم را به همراه دارد. فیت بودن دستکش دوچرخه سواری بانوان باعث می‌شود تا به خوبی فرمان دوچرخه را گرفته و بر آن مسلط شد. 

خرید ‏کفش دوچرخه سوارى کوهستان (NW)

شرایط جوی و فصلی از مهم‌ترین مواردی است که بر انتخاب دستکش دوچرخه سواری مناسب تاثیر دارد. امروزه شاهد تنوع بسیار بالایی در طراحی و تولید دستکش‌های دوچرخه سواری زنانه در بازار هستیم. بر همین اساس شما می‌توانید انواع دستکش دوچرخه سواری زنانه را در مدل‌های مختلفی مانند تمام انگشتی، نیمه انگشتی، زمستانی و تابستانی انتخاب و خریداری نمایید. اغلب دستکش‌های زمستانی به صورت تمام انگشتی طراحی شده‌ و دارای لایه داخلی گرم و نرم هستند تا با ایجاد گرما از پوست دستان شما در برابر سرما حفاظت نمایند. 

خرید شورت زیر پد دار دوچرخه سواری

همچنین دستکش دوچرخه سواری نیمه انگشتی نیز برای فصول گرم سال مانند تابستان و بهار کاربرد دارد که علاوه بر نقش حفاظتی در برابر نور خورشید به گرفتن بهتر فرمان دوچرخه و ترمز نیز کمک می‌نماید. 

 

نکاتی در خصوص خرید دستکش دوچرخه سواری زنانه

 

  • برخورداری از لایه ‌ مرغوب و با کیفیت

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دستکش دوچرخه سواری زنانه با کیفیت برخورداری از لایه مرغوب و متناسب در ساختار آن است. در دستکش‌های دوچرخه سواری زمستانی، لایه دستکش باید در مقابل نفوذ هوا، سرما و باد مقاوم باشد. اما لایه به کار رفته در دستکش‌های دوچرخه سواری تابستانی با مجهز بودن به منفذهای بسیار ریز امکان تهویه و گردش هوا را به داخل دستکش فراهم می‌سازند. بنابراین برای خرید دستکش ورزشی حتماً به کیفیت و تناسب لایه دستکش بر اساس نوع آن دقت نمایید.

خرید ‏بست قمقمه آب دوچرخه مارک ENLEE

  • مچ‌بند و یا کاف دستکش دوچرخه سواری

برخی از دستکش‌های دوچرخه سواری در قسمت مچ‌بند دارای چسب بوده که امکان تنظیم کردن آن را با توجه به سایز مورد نظر کاربر فراهم می‌نمایند. چنانچه چسب به کار رفته در دستکش از کیفیت و استحکام مناسبی برخوردار باشد حداکثر حفاظت از دستان دوچرخه سوار را در هنگام رکاب زدن به همراه خواهد داشت. همچنین متریال به کار رفته در تولید مچ‌بند نقش مهمی در راحتی کاربر دارد. استفاده از پارچه‌های با کیفیت و مستحکم باعث دوام و کیفیت بالای مچ‌بند خواهد گردید.

 

دستکش دوچرخه سوارى شیمانو مدل WindProtector

دستکش دوچرخه سوارى شیمانو مدل WindProtector

 

  • رنگ و طرح دستکش دوچرخه سواری زنانه

طرح و رنگ دستکش دوچرخه سواری زنانه از مهم‌ترین مشخصاتی است که بانوان به آن بسیار توجه دارند. در بسیاری از فروشگاه‌های لوازم جانبی دوچرخه دستکش‌های دوچرخه سواری بانوان در رنگ‌بندی‌های زیبا و متنوعی ارائه شده است. بر همین اساس خانم‌ها می‌توانند دستکش دوچرخه سواری را با توجه به استایل و سلیقه خود انتخاب نمایند.

خرید لباس دوچرخه سواری زمستانه بورا

  • قابلیت ضد آب بودن دستکش دوچرخه سواری

قابلیت ضد آب بودن در دستکش دوچرخه سواری باعث می‌شود تا بدون نگرانی در شرایط جوی مختلف از جمله آب و هوای بارانی نیز به ورزش دوچرخه سواری بپردازید. این ویژگی به خصوص در دستکش دوچرخه سواری زنانه زمستانی بسیار مهم‌تر خواهد بود. رویه این دستکش‌ها از متریال ضد آب تولید شده که با توجه به این امر امکان نفوذ رطوبت و آب به داخل دستکش وجود نخواهد داشت. 

  • کفی دستکش دوچرخه سواری

کفی دستکش دوچرخه سواری از مهم‌ترین قسمت‌های این محصول ورزشی به شمار می‌آید. چنانچه کفی دستکش از متریال مرغوب و مناسبی تهیه شده باشد از لغزش دست هنگام قرار گرفتن بر روی فرمان دوچرخه جلوگیری کرده و بدین‌صورت تسلط دوچرخه سوار افزایش خواهد یافت. همچنین استفاده از متریال چرم برای کفی دستکش دوچرخه سواری به افزایش سطح چسبندگی آن کمک خواهد کرد. بر همین اساس گرفتن فرمان دوچرخه و همچنین لمس کتی ترمز آسان‌تر صورت می‌گیرد.

خرید لاستیک تیوبلس دوچرخه MAXXIS 27.5-2.20 مدل IKON EXO TR

سخن پایانی

با توجه به مواردی که در خصوص انتخاب و خرید بهترین دستکش دوچرخه سواری زنانه گفته شد دریافتیم که استفاده از دستکش دوچرخه سواری جدا از جنبه زیبایی که دارد برای محافظت و ایمنی بیشتر  هنگام دوچرخه سواری ضرورت خواهد داشت. انواع دستکش دوچرخه سواری زنانه با توجه به طرح، رنگ و سایزبندی بسیار متنوع بوده و شما می‌توانید بر اساس نیاز و شرایط خود اقدام به خرید آن نمایید.

خرید زین دوچرخه سله رویال- وان SelleRoyal saddle ONE

مهم‌ترین نکات برای خرید بهترین دستکش دوچرخه سواری بانوان عبارتند از:

    • تعیین نیازها 
    • سایز دستکش دوچرخه سواری 
    • توجه به شرایط فصلی
    • برخورداری از لایه ‌ مرغوب و با کیفیت
    • مچ‌بند و یا کاف دستکش دوچرخه سواری
    • رنگ و طرح دستکش دوچرخه سواری زنانه
    • کفی دستکش دوچرخه سواری
    • قابلیت ضد آب بودن دستکش دوچرخه سواری

 

برای مشاهده تجهیزات و لوازم جانبی دوچرخه روی تصویر زیر کلیک کنید

بنر لوازم جانبی دوچرخه

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *