معرفی بهترین چراغ دوچرخه شارژی

معرفی بهترین چراغ دوچرخه شارژی

چراغ دوچرخه شارژی از مهم‌ترین لوازم جانبی دوچرخه محسوب می‌شود. برای حفظ امنیت به خصوص در هنگام دوچرخه سواری شبانه در خیابان و جاده‌ها استفاده از انواع چراغ دوچرخه از جمله چراغ خطر دوچرخه شارژی، چراغ دوچرخه شارژی پلیسی، چراغ جلو دوچرخه و… ضروری خواهد بود. با نصب چراغ‌های دوچرخه امکان مشاهده مسیر پیش‌رو آسان شده و همچنین سایر خودروها و وسایل نقلیه نیز از وجود شما باخبر می‌گردند.

بنابراین با خرید چراغ دوچرخه شارژی که قیمت چندان بالایی ندارد، می‌توان از ایجاد تصادف و به خطر افتادن جان خود و دیگران جلوگیری کرد. همچنین بر اساس قانون نیز نصب چراغ دوچرخه ضرورت داشته و عدم انجام آن جریمه راکب دوچرخه سوار را به همراه خواهد داشت. در این مقاله قصد داریم علاوه بر معرفی بهترین چراغ دوچرخه شارژی، درباره انواع چراغ دوچرخه، قیمت چراغ دوچرخه شارژی و نکات مهم در هنگام خرید این محصول توضیحاتی را ارائه دهیم.

خرید لوله زین هیدرولیک دوچرخه جاینت (GIANT)

چراغ دوچرخه شارژی چیست و چرا استفاده از آن ضروری است؟

چراغ دوچرخه یکی از ابزار مهم دوچرخه سواری بوده که از یک لامپ و در مواردی چند لامپ تهیه و ساخته شده است. چراغ دوچرخه شارژی با استفاده از دینام در زمان بسیار اندکی به راحتی شارژ شده و کاربر را از تعویض باتری بی‌نیاز می‌سازد. با استفاده از این وسیله در هنگام شب روشنایی لازم را برای دوچرخه سواری تامین شده و بدین‌ترتیب خطر تصادف با سایر خودروها و وسایل نقلیه کاهش می‌یابد. چراغ خطر دوچرخه شارژی نیز در قسمت عقب دوچرخه نصب شده و باعث می‌شود تا سایر وسایل نقلیه نیز شما را مشاهده و احتیاط نمایند. 

 

معرفی انواع چراغ دوچرخه شارژی

 

معرفی انواع چراغ دوچرخه شارژی

چراغ دوچرخه شارژی امروزه از محبوب‌ترین چراغ‌های دوچرخه در بازار است که در برندها و کیفیت‌های متنوعی ارائه می‌گردد. این محصول با توجه به نیاز دوچرخه سواران در دو نوع چراغ جلو دوچرخه و چراغ عقب دوچرخه تولید و عرضه می‌شود.

خرید چراغ خطر پشت زین سله رویال

چراغ جلو دوچرخه شارژی

چراغ جلوی دوچرخه همان‌طور که از نامش پیداست در قسمت جلوی دوچرخه نصب می‌شود. با نصب چراغ دوچرخه شارژی در قسمت جلو می‌توانید نور مورد نیاز برای دوچرخه سواری در شب را فراهم نمایید‌. همچنین خودروهایی که طرف مقابل در حرکت هستند از حضور شما در جاده و یا خیابان مطلع خواهند شد. این امر از بروز بسیاری از تصادفات و به خطر افتادن جان دوچرخه سواران و سایرین جلوگیری می‌نماید. 

برای خرید چراغ جلو دوچرخه وارد سایت شوید.

چراغ خطر دوچرخه شارژی

چراغ خطر دوچرخه شارژی نیز از چراغ‌های مهم برای دوچرخه بوده که در قسمت عقب دوچرخه نصب می‌گردد. وظیفه این چراغ نشان دادن دوچرخه سوار در مسیر جاده و خیابان‌ها است. عملکرد این نوع از چراغ دوچرخه شارژی در هنگام ترمز متفاوت بوده و پر نورتر می‌گردد. بر همین اساس خودروهایی که در پشت دوچرخه سوار قرار گرفته‌اند از توقف او مطلع خواهند شد.

رنگ چراغ‌های عقب دوچرخه معمولاً نارنجی و یا قرمز است. چراغ راهنما نیز به طور معمول در کنار چراغ عقب دوچرخه شارژی قرار گرفته و تغییر جهت راکب دوچرخه سوار را به سایرین نشان می‌دهد. نوع دیگری از چراغ‌های عقب دوچرخه وجود دارند که به چراغ دوچرخه شارژی پلیسی معروف هستند. این چراغ‌ها حالت چشمک‌زن داشته و عملکرد موثرتری در نشان دادن دوچرخه سوار به سایر وسایل نقلیه دارند.

خرید شانژمان شیمانو مدل آسرا ام ۳۰۰۰ m3000 – acera

 

نکات مهم در هنگام خرید بهترین چراغ دوچرخه شارژی

 

نکات مهم در هنگام خرید بهترین چراغ دوچرخه شارژی

  • توجه به محل نصب چراغ دوچرخه از نکات مهمی است که هنگام خرید چراغ دوچرخه باید بدان دقت نمایید. برخی از چراغ‌های دوچرخه موجود در بازار قابلیت نصب بر لوله زین و فرمان را دارند. همچنین برخی دیگر از این چراغ‌ها بر روی بازو و یا کلاه دوچرخه سوار نصب می‌شوند. چراغ‌هایی که بر روی لوله زین و فرمان قابل نصب هستند در مقایسه با انواع دیگر آن مناسب‌تر خواهند بود.
  • میزان روشنایی چراغ دوچرخه شارژی و قدرت نوردهی آن نیز از موارد مهم برای انتخاب این محصول است. چرا که لامپ دوچرخه شارژی هرچه پر نورتر باشد، دید بهتری را برای راکب دوچرخه سوار فراهم خواهد ساخت.

خرید ترمز دیسک هیدرولیک شیمانو SHIMANO_hydraulic_disc_m365

  • منبع تغذیه چراغ دوچرخه و نوع آن نقش مهمی در صرف هزینه و راحتی دوچرخه سوار در آینده دارد. همان‌طور که می‌دانید منبع تغذیه این چراغ‌ها به دو صورت شارژی و باطری طراحی و تولید شده است. هر چند چراغ‌های دارای باتری از قیمت کمتری برخوردار هستند، اما در مدت کوتاهی مصرف شده و نیاز به تعویض مجدد باتری خواهد بود. اما چراغ‌های شارژی دوچرخه ضمن اینکه نیاز به تعویض باتری ندارند، از نوردهی بیشتری نیز برخوردار هستند. همچنین چراغ دوچرخه شارژی با توجه به کیفیت آن در مدت کوتاهی شارژ و دوباره استفاده می‌شود.
  • مقاوم بودن چراغ دوچرخه در برابر آب و رطوبت نیز نقش مهمی در طول عمر و دوام این محصول دارد. از این‌رو توصیه می‌شود از چراغ دوچرخه ضد آب به خصوص در مناطق آب و هوایی که رطوبت آن بسیار زیاد است، استفاده گردد.

 

قیمت چراغ شارژی دوچرخه 

 

قیمت چراغ شارژی دوچرخه 

قیمت چراغ دوچرخه شارژی بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌گردد که در ذیل به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • بر اساس حجم و وزن چراغ دوچرخه: وزن و حجم کم چراغ دوچرخه نقش مهمی در استفاده و حمل آسان آن برای راکب دوچرخه سوار دارد. از این‌رو در میان دو چراغ دوچرخه با قابلیت‌های یکسان اما با وزن و حجم متفاوت، می‌توان گفت که چراغ دوچرخه شارژی که دارای حجم و وزن کمتری است از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود.
  • قدرت نوردهی و میزان آن: در صورت یکسان بودن سایر پارامترهای چراغ دوچرخه، قیمت این محصول بر اساس قدرت نوردهی و میزان آن تعیین می‌گردد. هرچه میزان نوردهی و قدرت روشنایی بالاتر باشد، چراغ دوچرخه دارای قیمت بیشتری است.
  • برند: برند چراغ دوچرخه نیز از موارد مهمی است که باعث تعیین قیمت این محصول می‌گردد. بهترین چراغ دوچرخه شارژی در برندهای مطمئن را می‌توان از مراکز معتبر و با سابقه با قیمت مناسب و به‌صرفه خریداری نمود.

خرید طبق قامه دوچرخه کوهستان شیمانو ۱۱ سرعته مدل MT600

با توجه به مواردی که اشاره شد، دریافتیم که قیمت چراغ دوچرخه بر اساس چه فاکتورهایی تعیین می‌گردد. اما اگر به دنبال خرید چراغ دوچرخه شارژی با قیمت مناسب و به صرفه هستید، ست چراغ جلو و عقب دوچرخه گزینه‌ مناسبی برای شما خواهد بود. این محصول شامل چراغ جلو دوچرخه و همچنین چراغ عقب دوچرخه بوده که با قیمت ارزان‌تری در بازار عرضه و به فروش می‌رسد. 

جمع‌بندی

بر اساس قانون استفاده از چراغ دوچرخه و نصب آن بر روی دوچرخه، جهت جلوگیری از ایجاد تصادفات در خیابان و جاده‌ها امری ضروری است. چراغ دوچرخه شارژی در دو نوع چراغ جلو دوچرخه و چراغ عقب دوچرخه طراحی و تولید شده است. چراغ جلو دوچرخه جهت فراهم کردن نور لازم برای روشنایی مسیر جلوی دوچرخه سوار کاربرد داشته و در قسمت فرمان و یا لوله زین دوچرخه نصب می‌گردد.

خرید محافظ رام عقب دوچرخه برند Enlee

چراغ خطر دوچرخه شارژی نیز در قسمت عقب دوچرخه نصب شده و سایر خودروها و وسایل نقلیه را از حضور دوچرخه سوار در خیابان مطلع می‌سازد. همچنین برای جلب توجه بیشتر می‌توان از چراغ دوچرخه شارژی پلیسی که به صورت چشمک‌زن نور می‌دهد، استفاده کرد. در هنگام خرید چراغ دوچرخه باید نکات مختلفی را مد نظر قرار داد، مانند:

برای مشاهده قیمت چراغ دوچرخه و خرید انواع ان وارد سایت دوچرخستان شوید.

  • محل نصب لامپ دوچرخه
  • قدرت نوردهی و میزان روشنایی چراغ دوچرخه
  • توجه به منبع تغذیه چراغ دوچرخه
  • استحکام و مقاومت چراغ دوچرخه شارژی در برابر رطوبت و آب

برای خرید لوازم دوچرخه وارد سایت دوچرخستان شوید.

  • همچنین قیمت چراغ شارژی دوچرخه بر اساس مواردی مانند مقدار و قدرت نوردهی چراغ دوچرخه، حجم و وزن چراغ دوچرخه و برند تولیدکننده این محصول تعیین می‌گردد. شما می‌توانید با خرید چراغ دوچرخه شارژی از فروشگاه‌های معتبر و دارای سابقه ضمن خرید این محصول با کیفیت بالا، آن را با قیمت مناسب و ارزان‌تری خریداری نمایید.

 

برای مشاهده انواع تجهیزات و لوازم جانبی دوچرخه سواری روی تصویر زیر کلیک کنید

بنر لوازم جانبی دوچرخه

۱/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *