مقایسه بهترین پیراهن تونیک دوچرخه سواری در بازار ایران

مقایسه بهترین پیراهن تونیک دوچرخه سواری در بازار ایران

پیراهن تونیک دوچرخه سواری از لباس‌های محبوب بانوان علاقه‌مند به ورزش دوچرخه سواری به شمار می‌آید. لباس دوچرخه سواری تونیک به دلیل طراحی منحصر به فرد و دوخت راحتی که دارد انجام دوچرخه سواری را برای بانوان بسیار آسان و دلپذیر می‌نماید. امروزه در بازار انواع پیراهن دوچرخه سواری بانوان از جمله لباس دوچرخه سواری جاینت وجود دارد که از نظر طرح و کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند. از این‌رو در هنگام خرید لباس دوچرخه سواری تونیک علاوه بر نظر گرفتن قیمت لباس دوچرخه سواری بانوان باید کیفیت و راحتی لباس را نیز مورد توجه قرار داد. در ادامه این مقاله قصد داریم علاوه بر مقایسه بهترین پیراهن تونیک دوچرخه سواری در بازار ایران به شرح و بررسی ویژگی‌ها و مزایای پوشیدن این لباس ورزشی برای خانم‌ها بپردازیم.

خرید لباس دوچرخه سواری مریدا

پیراهن تونیک دوچرخه سواری چیست؟

پیراهن تونیک دوچرخه سواری همان‌طور که از نامش پیداست نوعی لباس دوچرخه سواری زنانه است که علاوه بر ایجاد راحتی و آرامش بیشتر برای بانوان، پوشش مناسبی در هنگام فعالیت دوچرخه سواری نیز خواهد بود. این لباس ورزشی زنانه از نظر نوع پارچه و الگو به گونه‌ای طراحی شده تا علاوه بر محافظت بدن در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید، هیچ‌گونه مزاحمتی در طول دوچرخه سواری برای بانوان به همراه نداشته باشد. بنابراین اگر علاقه‌مند به دوچرخه سواری حرفه‌ای به ویژه در جاده‌های کوهستانی هستید بهتر است حتماً یک لباس دوچرخه سواری تونیک با کیفیت و مرغوب را برای این ورزش در نظر بگیرید. 

البته برخی از خانم‌ها برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خرید این لباس ترجیح می‌دهند از لباس دوچرخه سواری تاناکورا استفاده نمایند. البته باید دقت نمایند که خرید خود را از مراکز معتبر و با سابقه انجام دهند تا از کیفیت و سلامت پیراهن تونیک دوچرخه سواری مطمئن گردند.

 

نکاتی که در هنگام خرید تونیک دوچرخه سواری بانوان باید بدان توجه نماییم؟

 

نکاتی که در هنگام خرید تونیک دوچرخه سواری بانوان باید بدان توجه نماییم؟

با توجه به اینکه استفاده از تونیک دوچرخه سواری بانوان به منظور راحتی بیشتر در هنگام دوچرخه سواری صورت می‌گیرد لازم است در هنگام خرید لباس دوچرخه سواری بانوان نکاتی را مدنظر قرار داد. چنانچه خرید این لباس ورزشی را با دقت هر چه بیشتر و هوشمندانه انجام دهید، لذت دوچرخه سواری برای شما صد چندان خواهد شد. در ادامه هر یک از نکات فوق را مورد  بررسی قرار می دهیم.

خرید دیسک ترمز هیدرولیک ۱۸۰ و ۱۶۰ مارک Bont

انتخاب لباس دوچرخه سواری زنانه بر اساس آب و هوا

در نظر گرفتن آب و هوا و فصلی که در آن قرار داریم از مهم‌ترین مواردی است که در انتخاب ما برای پیراهن تونیک دوچرخه سواری تاثیر می‌گذارد. اینکه لباس دوچرخه سواری را آستین بلند و یا آستین کوتاه انتخاب کنیم بیشتر برای فصل‌های گرم سال مانند بهار و تابستان خواهد بود. اما بدون شک برای  ورزش در روزهای سرد سال لازم است که از لباس دوچرخه سواری گرم و بادگیر استفاده شود. همچنین بسیاری از بانوان که قصد رعایت حجاب شرعی دارند فارغ از شرایط آب و هوایی ترجیح می‌دهند تونیک دوچرخه سواری آستین بلند را به عنوان پوشش ورزشی خود انتخاب نمایند. در این صورت بهتر است از پیراهن تونیک دوچرخه سواری آستین بلند خنک و سبک استفاده گردد.

 

لباس دوچرخه سواری زمستانه ترک

لباس دوچرخه سواری زمستانه ترک

 

الیاف استفاده شده در لباس دوچرخه سواری تونیک

امروزه بسیاری از پیراهن‌های دوچرخه سواری از الیاف مصنوعی مانند فلامنت، پلی‌آمید، پلی‌استر، الاستین، نایلون و… تولید شده‌اند. استفاده از این الیاف به دلیل افزایش خاصیت ارتجاعی لباس ورزشی و کش آمدن بیشتر آن ضروری است. چنانچه لباس به خوبی کش نیاید باعث محدودیت فرد در دوچرخه سواری شده و نخواهد توانست عکس‌العمل‌های لازم را در حین ورزش انجام دهد. همچنین ارتجاعی بودن تونیک علاوه بر راحتی بیشتر ورزشکار، جذب بدن بوده و به خوبی بر تن می‌نشیند.

خرید کاپشن دوچرخه سواری زمستانی تیم اسکات Team SCOTT Winter Cycling Jacket

 الیاف مصنوعی با کیفیت عرق و رطوبت بدن را جذب کرده و پوست بدن شما را همواره خشک و شاداب نگه می‌دارند. به عنوان مثال فرض نمایید پیراهن تونیک دوچرخه سواری شما اگر از جنس پنبه باشد با جذب عرق بدن به صورت نم‌دار در آمده و باعث می‌شود که همچنان خیس و مرطوب بمانید. در صورتی که الیاف مصنوعی مانند پلی‌استر به دلیل سبک بودن به سرعت خشک خواهند شد. 

نکته بعدی که لزوم استفاده از الیاف مصنوعی درجه یک و مرغوب را برای لباس دوچرخه سواری زنانه الزامی می‌سازد، این است که این الیاف در مقایسه با پارچه‌های معمولی بعد از چند بار شستشو همچنان کیفیت رنگ و جلوه خود را حفظ می‌نمایند. 

تونیک دوچرخه سواری بانوان و ایمنی آن

در صورتی که علاقه‌مند به دوچرخه سواری در صبح خیلی زود و یا شب را دارید، پیراهن تونیک دوچرخه سواری شما باید دارای لوگو یا نوار شبرنگی بوده تا بهتر در معرض دید سایر رانندگان وسایل نقلیه قرار بگیرید. این امر نقش بسیار مهمی در حفظ ایمنی و امنیت جان شما خواهد داشت. 

خرید دستکش دوچرخه سوارى shimano مدل NEOPRENE

همچنین علاوه بر شبرنگ بودن لباس دوچرخه سواری بانوان، انتخاب این لباس ورزشی از رنگ‌های روشن نیز در بیشتر دیده شدن  شما موثر است. بنابراین به هیچ عنوان از رنگ‌های تیره مانند مشکی برای لباس دوچرخه سواری تونیک استفاده نکنید. 

در نظر گرفتن طراحی لباس دوچرخه سواری 

بدون شک نحوه طراحی لباس دوچرخه سواری نقش بسیار مهمی در راحتی و آرامش بیشتر ورزشکار ایفا می‌کند. بسیاری از تونیک‌های دوچرخه سواری دارای یک زیپ به صورت کامل و یا نصفه هستند. بسیاری از دوچرخه سواران برای تهویه هوای بیشتر ترجیح می‌دهند از پیراهن تونیک دوچرخه سواری با زیپ کامل استفاده کنند. همچنین برخی از مدل‌های لباس دوچرخه سواری به صورت یک جیب و یا چند جیب هستند که می‌توانید برخی از لوازم ضروری خود را جهت دسترسی بیشتر در آن قرار دهید. با در نظر گرفتن این موارد می‌توانید از مدل‌های مختلفی که برای لباس دوچرخه سواری در بازار وجود دارد انتخاب و استفاده نمایید. 

 

قیمت و مزایای استفاده از لباس دوچرخه سواری

 

قیمت لباس دوچرخه سواری بانوان

از دیگر موارد مهم در هنگام خرید پیراهن تونیک دوچرخه سواری می‌توان به قیمت لباس دوچرخه سواری بانوان اشاره کرد. لباس دوچرخه سواری جاینت علاوه بر طراحی زیبا و کیفیت بی‌نظیر دارای قیمت مناسبی نیز بوده که می‌توانید آن را از فروشگاه‌های لوازم ورزشی معتبر خریداری نمایید.

خرید مجموعه پیچ ترمز هیدرولیک shimano

مزایای استفاده از لباس دوچرخه سواری

بر اساس مواردی که اشاره شد اگر پیراهن تونیک دوچرخه سواری را به درستی و با توجه به اندازه دقیق خود خریداری نمایید، از مزایای بسیار زیاد این لباس ورزشی برخوردار خواهید شد. برخی از مزایای فوق عبارتند از:

  • بسیاری از لباس‌های دوچرخه سواری زنانه به دلیل وجود زیپ به راحتی پوشیده شده و قابل استفاده هستند.
  • با توجه به این که از الیاف مصنوعی در تولید این لباس ورزشی استفاده می‌شود به خوبی جذب بدن شده و مانع فعالیت دوچرخه سواری نمی‌گردد. 
  • استفاده از الیاف مرغوب و درجه یک ضمن جذب تعریق بدن، آن را همواره خشک و تمیز نگه می‌دارد. همچنین وجود مواد آنتی‌باکتریال در الیاف این لباس از رشد میکروب‌ها و قارچ‌ها جلوگیری می‌کند.
  • به طور معمول پیراهن تونیک دوچرخه سواری زنانه از خواص آیرودینامیک برخوردار بوده و می‌توان در شرایط جوی مختلف از هوای سرد و یا گرم محفوظ ماند.
  • لباس دوچرخه سواری بانوان به صورت تونیک ضمن راحتی خانم‌ها پوشش مناسبی را در هنگام فعالیت دوچرخه سواری نیز فراهم می‌نماید.
  • استفاده از پیراهن تونیک دوچرخه سواری دارای شبرنگ باعث ایمنی و امنیت دوچرخه سوار می‌گردد.‌ قسمتی از لباس‌های دوچرخه سواری معمولاً به صورت شبرنگ بوده تا دوچرخه سوار در تاریکی و نور کم در معرض دید بهتری قرار گیرد. 

لباس دوچرخه سواری زمستانه بورا

لباس دوچرخه سواری زمستانه بورا

 

 

 جمع‌بندی پیراهن تونیک دوچرخه سواری

تونیک دوچرخه سواری از لباس‌های محبوب بانوان است که در امروزه در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید و در بازار ارائه می‌شود. در این مقاله نکاتی در رابطه با خرید این لباس ورزشی اشاره شد که عبارتند از:

    • انتخاب لباس دوچرخه سواری زنانه بر اساس نوع آب و هوا
    • الیاف استفاده شده در تونیک دوچرخه سواری بانوان
    • توجه به ایمنی لباس دوچرخه سواری
    • در نظر گرفتن طراحی لباس دوچرخه سواری
  • قیمت لباس دوچرخه سواری بانوان

همچنین به مزایای استفاده از پیراهن تونیک دوچرخه سواری مانند راحتی بیشتر در هنگام دوچرخه سواری، جذب رطوبت بدن و خشک ماندن آن، ایمنی بیشتر و… نیز اشاره کردیم. شما می‌توانید برای خرید لباس دوچرخه سواری بانوان از جمله لباس دوچرخه سواری جاینت با قیمت ارزان به این فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه نمایید.

 

برای مشاهده تجهیزات و لوازم جانبی دوچرخه روی تصویر زیر کلیک کنید

بنر لوازم جانبی دوچرخه

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *