معرفی بهترین کلاه دوچرخه سواری ارزان

معرفی بهترین کلاه دوچرخه سواری ارزان

کلاه دوچرخه سواری ارزان برای داشتن ایمنی و امنیت هرچه بیشتر در هنگام دوچرخه سواری از ضروریات این ورزش به شمار می‌آید. در بازار انواع کلاه دوچرخه سواری از کلاه دوچرخه سواری معمولی گرفته تا کلاه دوچرخه سواری حرفه‌ای وجود دارد. بر همین اساس لازم است که جهت خرید کلاه برای دوچرخه سواری با قیمت مناسب، با مشخصات این محصول بسیار مهم بیشتر آشنا شوید. در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی بهترین کلاه دوچرخه سواری ارزان، درباره انواع کلاه دوچرخه سواری، ویژگی‌های آن و نکاتی درباره خرید کلاه قیمت مناسب برای دوچرخه سواری توضیحاتی را ارائه نماییم.

خرید کلاه عرق گیر دوچرخه سواری Cannondale CAP

 

انواع کلاه دوچرخه سواری ارزان

 

انواع کلاه دوچرخه سواری ارزان

همان‌طور که اشاره شد کلاه دوچرخه سواری ارزان از ملزومات این ورزش محسوب می‌شود. هرچند قانون مشخصی برای استفاده از کلاه ذکر نشده اما با خرید کلاه دوچرخه سواری ارزان و با کیفیت می‌توان تا حدودی امنیت و سلامت لازم را در حین انجام این فعالیت فراهم آورد. شما می‌توانید با توجه به سبک دوچرخه سواری خود و شرایط مختلف نسبت به انتخاب و خرید کلاه دوچرخه سواری اقدام نمایید. تنوع کلاه دوچرخه سواری در بازار بسیار بالا بوده اما از نظر کلی می‌توان انواع کلاه دوچرخه سواری را به سه دسته تقسیم‌بندی کرد که عبارتند از:

خرید شانژمان SLX شیمانو مدل M7100

کلاه دوچرخه سواری به منظور تفریح

کلاه دوچرخه سواری تفریحی از کلاه‌های دوچرخه‌سواری معمولی به شمار آمده و مناسب برای کسانی است که به صورت آماتور و تفریحی به انجام دوچرخه سواری می‌پردازند. این کلاه در واقع جزو کلاه دوچرخه سواری ارزان بوده و از نظر محافظتی در سطح پایینی قرار دارد. 

 

‏ کلاه مخصوص دوچرخه سوارى vibe climax زرد

‏ کلاه مخصوص دوچرخه سوارى vibe climax

 

کلاه دوچرخه سواری برای جاده

برخی از کلاه‌های ارائه شده در بازار مناسب دوچرخه سواری جاده هستند. کلاه‌های فوق به صورت آیرودینامیک و در وزن بسیار سبکی طراحی و تولید شده‌اند. این امر ضمن استفاده آسان از کلاه امکان گردش هوا را نیز فراهم می‌نماید. افرادی که علاقه‌مند به دوچرخه سواری در جاده‌ها هستند می‌توانند از این کلاه دوچرخه سواری حرفه‌ای استفاده نمایند. ایجاد گرمای مناسب و سازگاری با شرایط جوی مختلف از دیگر ویژگی‌های این کلاه دوچرخه سواری محسوب می‌شود.

خرید شانژمان شیمانو مدل تیاگرا ۴۷۰۰ TIAGRA R4700-ss

کلاه دوچرخه سواری برای کوهستان

افرادی که در کوهستان‌ها به دوچرخه سواری می‌پردازند باید حتماً از کلاه‌های دوچرخه‌سواری کوهستان که از نظر طراحی و کیفیت منحصر به فرد هستند استفاده کنند. این کلاه‌ها پوشش مناسبی از قسمت پشت سر داشته و در صورت بروز خطر محافظت مناسبی را از سر دوچرخه سوار خواهند داشت. هر چند که این کلاه‌ها در مقایسه با انواع دیگر آن از نظر قیمتی گران‌تر هستند اما با خرید کلاه دوچرخه سواری از مراکز معتبر و با سابقه می‌توانید کلاه دوچرخه سواری ارزان و با کیفیتی را حتی در سطح حرفه‌ای تهیه نمایید.

 

کلاه دوچرخه Sonic

کلاه دوچرخه سوارى برند ‏vibe Sonic

 

بررسی کلاه دوچرخه سواری از نظر آناتومی

کلاه‌های دوچرخه سواری از نظر طراحی و متریال تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند اما از نظر آناتومی دارای مشخصات مشابهی هستند که در ادامه آن‌ها را بیان می‌نماییم.

  • برخورداری از سیستم تهویه در اکثر کلاه‌های دوچرخه سواری این امکان را می‌دهد که هوا به راحتی در گردش آید. البته سیستم تهویه از نظر تعداد، اندازه شکاف و دریچه‌های آن بر روی کلاه‌های دوچرخه سواری با توجه به نوع آن متفاوت است.
  • وجود نوار به منظور نگه داشتن کلاه بر روی سر در قسمت پشت کلاه نیز در اکثر کلاه‌های دوچرخه‌سواری مشاهده می‌شود.
  • قرار گرفتن بندهای چانه جهت فیکس کردن کلاه بر روی سر نیز از دیگر ویژگی‌های کلاه دوچرخه سواری است. این بندها از دو سمت گوش‌ها رد شده و با توجه به سایز سر دوچرخه سوار تنظیم  و بسته می‌شوند.

خرید دامن پددار دوچرخه سواری بانوان مدل WOSAWE

  • در کلاه دوچرخه سواری ارزان پدهایی در قسمت داخلی آن وجود دارد که با توجه به طراحی کلاه، برخی از آن‌ها قابل برداشتن هستند. بدین‌صورت برداشتن پد و شستشوی آن امکان‌پذیر خواهد بود.
  • وزن کلاه دوچرخه سواری نیز در مدل‌های روز و استاندارد به گونه‌ای است که بر روی سر فرد به هیچ عنوان سنگینی نخواهد داشت. اما برای شرکت در مسابقات لازم است که از کلاه‌های بسیار سبک‌تر استفاده شود.
  • وجود شبرنگ بر روی کلاه دوچرخه سواری ارزان به منظور بازتابش نور و در معرض دید قرار گرفتن دوچرخه سوار در هنگام شب نیز از ویژگی‌های این کلاه‌ها است.
  • حفاظت مناسب از سر در برابر هر گونه ضربه نیز جزو آناتومی کلاه دوچرخه سواری به شمار آمده و هرچه ایمن‌تر باشد نشان‌دهنده کیفیت بالاتر کلاه خواهد بود.
  • پوسته بیرونی کلاه دوچرخه سواری که کاراپیس نام دارد از متریال بسیار سخت و مستحکمی تولید شده است.

 

موارد مهم جهت خرید کلاه دوچرخه سواری

 

موارد مهم جهت خرید کلاه دوچرخه سواری

نکات مختلفی وجود دارد که لازم است در هنگام خرید کلاه دوچرخه سواری ارزان به آن‌ها توجه نمایید تا از حداکثر رضایت و ایمنی را در هنگام استفاده برخوردار شوید. در ادامه این مقاله به طور خلاصه نکات فوق را مورد شرح و بررسی قرار می‌دهیم.

  • کلاه دوچرخه سواری را با توجه به اندازه سر خود خریداری نمایید. اندازه نامتناسب باعث کاهش میزان محافظت کلاه از سر شده و همچنین تمایل به استفاده از این محصول را را کاهش خواهد داد.
  • کلاه‌های دوچرخه‌سواری با توجه به شرایط و سبک دوچرخه سواری در انواع مختلفی طراحی می‌شوند. با در نظر گرفتن این امر می‌توانید کلاه متناسب با وضعیت دوچرخه سواری خود را با سهولت بیشتری انتخاب نمایید. بدین‌صورت در میان انواع کلاه دوچرخه سواری ارزان و مرغوب کلاه قیمت مناسب برای دوچرخه سواری را خریداری کنید.

خرید شانژمان شیمانو تورنی Ty 300

  • در خرید کلاه ایمنی دوچرخه سواری به ویژگی‌های مورد نظر خود توجه نمایید. مواردی از جمله قابلیت‌های مختلف کلاه دوچرخه سواری از نظر ایمنی، کیفیت و تجهیزاتی مانند وجود آینه، سیستم نوری و… را بررسی نمایید. البته با افزایش قابلیت‌های کلاه امکان بالا رفتن قیمت کلاه دوچرخه سواری نیز وجود دارد.
  • در خرید کلاه دوچرخه سواری به مواردی مانند استفاده از عینک و یا عبور دادن موهای دم اسبی نیز توجه کنید. بر این اساس بهتر است طراحی کلاه دوچرخه سواری بگونه‌ای صورت گیرد که در داشتن عینک و آزاد گذاشتن موهای شما با مانعی مواجه نشود.
  • به ایمنی و استاندارد بودن کلاه دوچرخه سواری ارزان توجه نمایید. برخورداری از این استانداردها جهت افزایش ایمنی کلاه دوچرخه سواری و کاهش خطرات ناشی از ضربه به سر بسیار ضروری خواهد بود.
  • تنظیم آسان و وزن سبک کلاه دوچرخه سواری نیز از مهم‌ترین مواردی است که باعث استفاده راحت‌تر از این محصول می‌گردد. 

 

کلاه دوچرخه سواری ROCKY

کلاه دوچرخه سوارى راکی (ROCKY)

 

 قیمت کلاه دوچرخه سواری

کلاه دوچرخه سواری با توجه به طراحی و انواع مختلفی که دارد از نظر قیمتی متفاوت است. اما با این حال شما می‌توانید برای خرید این محصول با قیمت مناسب به فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و مجاز مراجعه نمایید. در این مراکز کلاه دوچرخه سواری ارزان، با کیفیت بسیار بالا و ویژگی‌های منحصر به فردی عرضه می‌شود. همچنین تنوع بسیار بالای کلاه دوچرخه سواری عرضه‌ شده در فروشگاه‌های لوازم جانبی دوچرخه این امکان را به شما می‌دهد تا با توجه به سبک دوچرخه سواری و سلیقه خود نسبت به انتخاب و خرید آن اقدام نمایید.

خرید خودرو دوچرخه شیمانو اولتگرا ۱۱-۲۵ SHIMANO_ULTEGRA_R8000

جمع‌بندی کلاه دوچرخه سواری ارزان

کلاه دوچرخه سواری ارزان از مهم‌ترین لوازم جانبی ورزش دوچرخه سواری به شمار می‌آید. این محصول برای حفظ امنیت و ایمنی هرچه بیشتر دوچرخه سواران بسیار ضروری است. انواع کلاه دوچرخه سواری را می‌توان در سه دسته‌بندی کلی تقسیم کرد که عبارتند از:

  • کلاه دوچرخه سواری برای تفریح
  • کلاه دوچرخه سواری برای جاده
  • کلاه دوچرخه سواری برای کوهستان

در هنگام خرید کلاه دوچرخه سواری باید به نکات مختلفی به شرح ذیل توجه کرد.

خرید پیراهن تونیک دوچرخه سواری بانوان به همراه مشخصات فنی

  • انتخاب کلاه با توجه به اندازه سر خود
  • خرید کلاه بر اساس شرایط و سبک دوچرخه سواری ‌فرد
  • در نظر داشتن ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که برای خرید کلاه دوچرخه سواری مدنظرمان است.
  • توجه به عدم وجود مزاحمت جهت استفاده همزمان کلاه دوچرخه سواری و گذاشتن عینک
  • توجه به وزن کلاه از نظر سبک بودن و استفاده راحت‌تر آن

در نظر گرفتن موارد فوق برای خرید کلاه دوچرخه سواری ارزان و متناسب بسیار مهم بوده و باعث می‌شود حداکثر حفاظت و ایمنی را برای دوچرخه سوار به همراه آورد.

 

برای مشاهده تجهیزات و لوازم جانبی دوچرخه روی تصویر زیر کلیک کنید

بنر لوازم جانبی دوچرخه

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *