مقایسه انواع دوچرخه برقی جاینت در سال ۱۴۰۱

انواع دوچرخه برقی جاینت

مقدمه: انواع دوچرخه برقی جاینت

دوچرخه‌های برقی با نام مخفف E-bike، دوچرخه‌هایی هستند که برای کمک به دوچرخه‌سوار در پدال زدن از یک موتور الکتریکی کوچک کمک می‌گیرند. انواع مختلفی از این نمونه دوچرخه‌ها در جهان وجود دارند که به دلیل برخورداری از موتور الکتریکی به موتورسیکلت‌های گازی شباهت دارند. دوچرخه‌های برقی دارای باتری‌های قابل شارژ بوده و با سرعتی بین ۲۵ تا ۶۵ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کنند.

سرعت دوچرخه‌های برقی با توجه به نوع برند، کیفیت محصول و قوانین کشورها متفاوت است. جاینت یکی از برندهای معروف در حوزه تولید انواع مختلف دوچرخه‌ کوهستان، شهری و برقی است. در این بخش به معرفی و مقایسه انواع دوچرخه برقی جاینت می‌پردازیم.

برای مشاهده قیمت دوچرخه مخصوص بانوان لیو تمپت ۲ -۲۰۲۲ سایز ۲۷٫۵ اینچ liv tempt 2 و دوچرخه کوهستان جاینت رینکون سایز ۲۷.۵ و ۲۹ مدل ۲۰۲۲ rincon وارد دوچرخستان شوید.

آشنایی با برند جاینت

جاینت بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت تولید انواع دوچرخه در جهان است. از سال ۱۹۷۲ این شرکت تمام تمرکز خود را بر تولید دوچرخه و ارتقای کیفیت آن قرار داده است. این مجموعه با استفاده از مهندسین و طراحان مجرب سعی می‌کند طراحی محصولات خود را با توجه به نیاز بدنی افراد و استانداردهای جهانی به‌صورت خارق‌العاده انجام دهد.

علاوه براین، در ساخت محصولات مختلف از فناوری‌های نوین استفاده می‌کند. این تلاش‌ها موجب شده که از سال ۲۰۱۲ تاکنون، جاینت در بالای لیست بهترین دوچرخه‌های جهان قرار بگیرد. برند جاینت در حقیقت برند معروف تایوانی است اما در سال‌های اخیر به دلیل افزایش محبوبیت جاینت، محصولات این برند در اغلب نقاط جهان تولید و عرضه می‌شوند که یکی از آنها دوچرخه جاینت مدل تالون ۳ Giant TALON ساخت ۲۰۲۱ سایز ۲۷٫۵ و ۲۹ اینچ نام دارد.

 

برای مشاهده انواع دوچرخه جاینت روی تصویر زیر کلیک کنید

بنر دوچرخه جاینت

 

دوچرخه‌های برقی جاینت

عرضه انواع دوچرخه برقی جاینت سبب ایجاد تحولی عظیم در صنعت دوچرخه‌سازی شده است. در ساخت محصولات برقی برند جاینت با استفاده از باتری‌های دارای طول عمر بالا و قابلیت شارژی سریع، قدرت پدال زدن را افزایش داده‌اند. همین امر موجب شده که محصولات برقی برند جاینت در بین باکیفیت‌ترین محصولات جهان قرار بگیرد. مهمترین ویژگی دوچرخه‌های برقی جاینت عبارت است از:

  • هوشمندی: در دوچرخه‌های جاینت ابزاری با نام RideControl روی فرمان قرار دارد در حین جابجایی بین حالت‌های مختلف استفاده از برق را آسان‌تر می‌کند. به‌علاوه، در این قسمت اطلاعات مهمی مانند میزان شارژ باری، مسافت، سرعت و GPS نشان داده می‌شود. مزیت اصلی دوچرخه‌های جاینت این است که می‌توانید به‌راحتی دوچرخه‌سواری خود را ضبط کنید. به همین دلیل، استفاده از دوچرخه‌های برقی جاینت برای تناسب‌اندام گزینه‌ای بسیار مناسب است.
  • عملکرد بسیار طبیعی: در ساخت دوچرخه‌های برقی جاینت از موتورهای SyncDrive استفاده‌ شده که این موتور محصول مشترکت شرکت جاینت و یاماها است. این موتور می‌تواند به‌صورت کاملا خودکار کادر پدال، میزان نیرو، سرعت و نحوه چرخش موتور را تشخیص دهد؛ بنابراین، موتور می‌توانید بر اساس نیروی واردشده و حالت انتخاب‌شده برای حرکت، میزان نیرو را تعیین و تامین کند. دوچرخه‌سوار هنگام استفاده از این محصول احساس راحتی بیشتری می‌کند.
  • قدرت بالا: استفاده از فناوری‌های نوین و باتری قدرتمند در محصولات جاینت موجب شده که برای به حرکت درآوردن این دوچرخه به نیروی کمتری نیاز باشد. دوچرخه‌ جاینت برای ارائه بهترین دور موتور و سرعت در مسیرهای شهری، جنگلی و کوهستان از پشتیبانی ۳۶۰ درجه بهره می‌برند. سیستم باتری EnergyPak در انواع دوچرخه برقی جاینت به‌کاررفته که شرایط لازم برای شارژ سریع و آسان دوچرخه را فراهم می‌کند.

 

معرفی انواع دوچرخه برقی جاینت

 

معرفی انواع دوچرخه برقی جاینت

دوچرخه برقی جاینت مدل Giant PRIME E+ 3 LDS

یک دوچرخه برقی مدرن به سبک شهری که برای استفاده روزمره عالی است. Prime E+ می‌تواند هر سبک دوچرخه‌سواری را متحول کند و به شما امکان می‌دهد مسافت‌های طولانی را بدون شارژ باتری به‌راحتی طی کنید. Prime E+ با ویژگی‌های طراحی متفکرانه‌اش، از جمله قاب آلومینیومی ALUXX کم‌حجم و عریض و چراغ‌های یکپارچه، راهی هوشمندانه برای طی مسافت‌های طولانی‌تر و تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر ایجاد کرده است.

دوچرخه برقی جاینت مدل Giant Road-E+1

اگر قصد خرید دوچرخه برقی پدالی دارید مطمئنا از ویژگی‌های منحصربه‌فرد دوچرخه برقی جاینت مدل Giant Road-E+1 متعجب خواهید شد. دوچرخه جاینت مدل Road-E+ با هندسه هدفمند، توزیع وزن عالی و قدرت یکپارچه، نیروی شما را برای رفت‌وآمدهای در سمیرهای شلوغ و انواع ماجراجویی‌های جاده‌ای بالا نگه می‌دارد.

دوچرخه Trance X Advanced E+ 0

موتور جدید SyncDrive Pro با گشتاور ۸۵ نیوتن متر، کمکی قدرتمند برای پدال زدن را حتی در سرعت‌های پایین ایجاد می‌کند. قاب کامپوزیت درجه پیشرفته سبک و بسیار محکم، ۱۴۰ میلی‌متر مسیر تعلیق Maestro در عقب و ۱۵۰ میلی‌متر در جلو، هندلینگ و کنترل مطمئنی را در مسیرهای ناهموار مهمترین ویژگی‌های این محصول هستند.

دوچرخه Trance X Advanced E+ 0 یکی از انواع دوچرخه برقی جاینت که با ویژگی‌های جدید از جمله فلیپ تراشه به شما امکان می‌دهد زوایای لوله سر و لوله صندلی را به همراه ارتفاع براکت پایینی تغییر دهید تا هندلینگ را برای شرایط مختلف مسیر و سبک سواری فردی تنظیم کنید.

می‌توانید موقعیت پایین را برای زمین‌های سریع و تهاجمی یا ارتفاع را برای موقعیت‌های سواری با محوریت XC انتخاب کنید. دکمه روشن/خاموش چندمنظوره و یکپارچه جدید با نام RideControl Go و ریموت کنترل RideControl Ergo 3 که می‌تواند بر روی هر دو دسته نصب شود، کنترل‌های کاربرپسند و طراحی بی‌نظم کابین مزیت‌هایی دیگری هستند که این محصول را از سایر دوچرخه‌های برقی متمایز می‌کند.

 

برای مشاهده انواع دوچرخه جاینت روی تصویر زیر کلیک کنید

بنر دوچرخه جاینت

 

دوچرخه برقی مدل Reign E+ 3

باید اشاره کنیم که دوچرخه برقی مدل Reign E+ 3 بک نمونه عالی از دوچرخه کوهستان برقی برند جاینت است. مهمترین مزیت این محصول برقی ایده­آل این است که سیستم تعلیق ثابت Maestro عقب (۱۶۰ میلی‌متر) و فناوری موتور قدرتمند اما جمع‌وجور SyncDrive Pro توانایی‌های شما را در صعودهای شیب‌دار و فرودهای ناهموار افزایش می‌دهد.

در طراحی دوچرخه برقی رجین کنترل‌های دکمه‌ای یکپارچه و کاربرپسند به‌کار رفته که استفاده از آن بسیار آسان است. برنامه دوچرخه الکترونیکی غول‌پیکر دسترسی به گزینه‌های تنظیم و ردیابی تناسب‌اندام خاص را برای کاربر فراهم می‌کند.

دوچرخه برقی جاینت مدل FastRoad E+ EX Pro

استفاده از این دوچرخه در مسیرهای شهری بسیار عالی است. این دوچرخه برقی پیشرفته دارای یک موتور SyncDrive Pro و یک قاب آلومینیومی سبک و روان است که مجهز به قفسه، گلگیر و پایه است. دوچرخه فست رود یکی از انواع دوچرخه برقی جاینت که در ساخت آن از باتری یکپارچه استفاده ‌شده است. باتری جدید EnergyPak Smart Compact 500 قدرت طولانی‌مدتی را ارائه می‌دهد و برای طراحی زیبا به‌آرامی در قاب ادغام می‌شود.

دوچرخه برقی Explore E+ 2 STA

در این محصول مجموعه قاب آلومینیومی ALUXX و موتور SyncDrive برای هندلینگ و شتاب نرم در همه انواع جاده‌ها از تپه تا مسطح ترکیب می‌شوند. استفاده از فناوری RideControl EVO با ناوبری درون‌برد به سوارکاران کمک می‌کند راه خود را پیدا کنند و با اتصال تلفن هوشمند به این دوچرخه می‌توانید مرحله شارژ نگه‌داشتن باتری را به‌آسانی مدیریت کنید. استفاده از نسل جدید باتری‌های هوشمند موجب شده که سوارکاران بتوانند مدت‌زمان طولانی‌تری دوچرخه‌سواری کنند.

 

بررسی قیمت دوچرخه‌ها برقی

برندهای مختلفی اقدام به تولید و عرضه انواع مختلف دوچرخه‌های برقی شهری، کوهستان و جاده‌ای نموده‌اند. با توجه به اینکه، کیفیت محصولات مختلف متفاوت است، قیمت نهایی آنها نیز متفاوت است. علاوه‌بر کیفیت، نوع کاربرد نیز عامل بسیار موثری در افزایش یا کاهش قیمت دوچرخه‌های برقی است. مطمئنا دوچرخه‌های برقی کوهستان در مقایسه با دوچرخه‌های شهری قیمت بالاتری دارند.

باید اشاره کنیم که قیمت ارزانترین دوچرخه برقی در محدوده یا بین ۱۲ تا ۲۵ میلیون تومان قرار دارد. این تفاوت به دلیل برندهای مختلف سازنده دوچرخه‌های برقی است. برندهای گمنام در محدوده قیمت پایین‌تر قرار دارند. قیمت دوچرخه برقی جاینت با توجه به سال ساخت، فناوری‌های بکار رفته در محصول، نوع طراحی و کاربرد متفاوت است.

در میان انواع دوچرخه برقی جاینت، دوچرخه‌های کوهستان قیمت بالاتری دارند؛ اما اگر برای خرید محصولات کوهستان بودجه کمی دارید و تمایل دارید که حتما از محصولات جاینت استفاده کنید می‌توانید محصولات قدیمی‌تر را انتخاب کنید.

این انتخاب برای افراد مبتدی بسیار ایده­آل است؛ اما نمی‌تواند نقش موثری در موفقیت ورزشکاران حرفه‌ای ایفا کند. اگر تنها برای تناسب‌اندام از دوچرخه‌های کوهستان استفاده می‌کنید نمونه‌های ارزان ‌قیمت برقی می‌تواند برای شما راهگشا باشد.

دوچرخه‌های برقی ژاپنی

تجربه بالای برندهای ژاپنی در طراحی و ساخت انواع دوچرخه‌های شهری و کوهستان موجب شده که محصولات کمپانی‌های ژاپنی طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان داشته باشد. معروف‌ترین برندهای ژاپنی عبارتند از: فوجی، پاناسونیک، بریجستون، ناگازاوا، ماروییشی، آرایا، داهون، میاتا، کووهارا، یاماها و توکیو هستند. امروزه اغلب نمونه‌های معتبر دوچرخه برقی ژاپنی در کشور چین و تحت لیسانس کشور ژاپن تولید می‌شوند.

 

مزیت استفاده از انواع دوچرخه برقی جاینت

 

مزیت استفاده از انواع دوچرخه برقی جاینت

مزیت اصلی استفاده از دوچرخه‌های برقی این است که علیرغم خستگی پا می‌توانید به حرکت ادامه دهید. در دوچرخه‌های معمولی وقتی توان شما کاهش می‌یابد یا زخمی می‌شوید، ناچار هستید برای استراحت یا درمان متوقف شوید. در نتیجه از ادامه مسیر بازمی‌مانید. استفاده از دوچرخه‌های برقی این امکان را برای شما فراهم می‌کند که علیرغم استراحت با استفاده از نیروی الکتریکی به حرکت ادامه دهید. به عبارت ساده‌تر، توقف حرکت برای درمان یا رفع خستگی در دوچرخه برقی ضروری نیست. البته اگر شماهم هنوز درگیر این هستید که دوچرخه برقی جاینت برای شما مفید است بهتر است مقاله راهنمای خرید دوچرخه برقی را که در سایت دوچرخستان منتشر شده است را مطالعه کنید.

سخن پایانی انواع دوچرخه برقی جاینت

دوچرخه‌سواری یکی از ورزش‌های بسیار شادی‌آور و لذت‌بخش است. افراد بنا به دلایل مختلف دوچرخه‌سواری می‌کنند. برخی افراد به‌منظور آمادگی برای شرکت در مسابقات کشوری و جهانی، عده‌ای برای تناسب‌اندام و برخی به‌منظور کمک به کاهش آلودگی شهری از دوچرخه برای تردد استفاده می‌کنند. دوچرخه‌ها انواع و کاربردهای مختلفی دارند. کاربردهای مختلف موجب ضرورت استفاده از فناوری‌های مختلف در این محصولات شده است.

به‌علاوه، نوع کاربرد با طراحی دوچرخه ارتباط مستقیم دارد. از دوچرخه می‌توان برای تردد در شهر، جاده‌های هموار و جاده‌های کوهستانی استفاده کرد. برای سهولت تردد در هر مورد باید از دوچرخه‌های مناسب استفاده کنید. افزایش کاربرد دوچرخه موجب شده که برندهای مختلف از فناوری‌های نوین در ساخت محصولات خود استفاده کند. این نگرش، زمینه ظهور انواع دوچرخه برقی جاینت را فراهم کرد.

 

برای مشاهده انواع دوچرخه جاینت روی تصویر زیر کلیک کنید

بنر دوچرخه جاینت

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *