انواع دوچرخه بچه گانه را بشناسید (سایز ۱۲، ۱۶ و ۲۰)| دوچرخه بچگانه سایز ۱۲

انواع دوچرخه بچه گانه

برای کودکان امروز و در عصر اینترنت که کمتر توجهی به فعالیت‌های بدنی و هیجانات سالم آن‌ها می‌شود، یکی از بهترین ورزش‌ها و سرگرمی‌های مفید، دوچرخه‌سواری است. شما می‌توانید با کمترین هزینه، این تفریح فوق‌العاده را در اختیار فرزندتان قرار دهید. دوچرخه بچگانه در سایزهای متفاوتی مانند دوچرخه بچگانه سایز ۱۲، طراحی شده است تا متناسب با جثه کودکان باشد. گفتنی است که انتخاب مدل دوچرخه بچگانه توسط خود کودک هم اهمیت زیادی دارد و بهتر است هنگام انتخاب، نظر او را بپرسید و تا جای ممکن، طبق سلیقه خودش پیش بروید.

 

راهنمایی خرید دوچرخه بچگانه

 

راهنمای خرید دوچرخه بچگانه

نکته حائز اهمیت این است که دوچرخه‌سواری کودکان به آن‌ها حس رهایی و آزادی می‌دهد و موجب می‌شود تا به کشف دنیای پیرامون خود بپردازند، از این سو به آن سو بروند و پس از گشت و گذارهای فراوان، دوستانی پیدا کرده و روابط اجتماعی خود را قوی کنند. بنابراین مهم است که برای سهیم شدن در این خاطره شیرین و ماندگار در حافظه کودکان، بهترین انتخاب را داشته باشیم و مناسب‌ترین دوچرخه بچگانه را برای آن‌ها خریداری کنیم.

انواع دوچرخه بچگانه با توجه به جنسیت کودکان، سن و جثه آن‌ها ساخته می‌شوند. برای مثال، دوچرخه بچگانه صورتی، یک دوچرخه دخترانه است و دوچرخه سایز ۱۲، ۱۶ و ۲۰، برای قد و وزن‌های متفاوت میان کودکان طراحی شده است. قد کودکان تعیین می‌کند که فاصله زین دوچرخه از زمین چقدر باشد و قطر چرخ تا چه اندازه کوچک یا بزرگ باشد. از آنجا که اندازه دوچرخه بچگانه معمولا غیر قابل تغییر است، باید حین خرید، بیشترین توجه را به استانداردهای اندازه داشت.

مورد بعدی، قیمت دوچرخه کودک است که با توجه به مارک، کارایی، اندازه و بسیاری از عوامل دیگر، متغیر است. با خواندن ادامه مطلب، می‌توانید با توجه به بودجه، سن کودک، جنسیت او و جثه‌ای که دارد، میان انواع دوچرخه بچگانه، یک انتخاب اصولی داشته باشید.

انواع دوچرخه بچگانه

به طور کلی، دوچرخه بچگانه به سایزها و مارک‌های مختلفی تقسیم می‌شود. گفتنی است میان دوچرخه‌های کمکی‌دار، برخی سه‌چرخه‌ها هم در بازار موجود هستند که هردوی این‌ها در شروع یادگیری تعادل، بسیار کمک‌کننده خواهند بود. همچنین طبق گفته‌های پیشین، معمولا دوچرخه بچگانه‌ی دخترانه و پسرانه در مواردی باهم متفاوت هستند که در ادامه به توضیح اندازه‌ها، برندها و مدل‌های متفاوت می‌پردازیم.

سایزهای مختلف دوچرخه بچگانه

  • دوچرخه بچگانه سایز ۱۲
  • دوچرخه بچگانه سایز ۱۶
  • دوچرخه بچگانه سایز ۲۰

برای تهیه سایز مناسب دوچرخه، باید طبق استاندارد عمل کنید. به راهنمای زیر دقت کنید تا خریدی آسان را تجربه کنید:

  • دوچرخه بچگانه سایز ۱۲: مناسب قد ۸۵ تا ۱۰۵ سانتی‌متر و حدود سنی ۲ تا ۵ سال است.
  • دوچرخه بچگانه سایز ۱۶: مناسب قد ۱۰۰ تا ۱۱۵ سانتی‌متر که یکی از پرطرفدارترین دوچرخه‌های دنیا و بدون سیستم تعویض دنده است.
  • دوچرخه بچگانه سایز ۲۰: مناسب قد ۱۱۲ تا ۱۳۰ سانتی‌متر که در هر دو سیستم دنده‌دارد و بدون دنده تهیه می‌شود. البته گفتنی است مدل دنده‌دار دوچرخه بچگانه سایز ۲۰، نیاز به آموزش صحیح دارد، بنابراین، برای استفاده راحت‌تر کودکان، بهتر است مدل بدون دنده را انتخاب کنید.

 

انواع مارک‌های دوچرخه بچگانه

 

انواع مارک‌های دوچرخه بچگانه

دوچرخه قناری، یکی از بهترین مارک‌های دوچرخه بچگانه است. کیفیت بالا و طراحی بی‌نظیر این برند، مشتریان زیادی به خود جذب کرده و مورد علاقه کودکان قرار گرفته است.

از دیگر مارک‌های دوچرخه و لوازم دوچرخه، مارک جاینت است که به عنوان یکی از بزرگترین برندهای سراسر دنیا شناخته می‌شود.

دوچرخه ویوا هم یک برند چینی پرطرفدار است و برای کودکان و بزرگسالان با قیمتی مناسب و کیفیتی قابل قبول، دوچرخه‌های خوبی را طراحی می‌کند.

فلش، دوچرخه‌ای است که به نسبت قیمت بسیار کمی که دارد، کیفیت بالایی ارائه می‌کند.

تفاوت دوچرخه دخترانه با دوچرخه پسرانه

ممکن است فرزند دختر شما، دوچرخه دخترانه صورتی را انتخاب کند، اما تفاوت‌های دیگری به جز رنگ یا داشتن سبد هم در تعیین نوع دوچرخه‌ها موثر است.

برای مثال، تفاوت در شکل بدن و نسبت بالا تنه به پایین تنه، دوچرخه پسرانه را از دخترانه جدا می‌کند. رعایت اصول آناتومی بدن و در نظر گرفتن زوایای متفاوت، دوچرخه پسرانه را به دخترانه تبدیل می‌کند.

 

برای مشاهده انواع دوچرخه بچه گانه روی تصویر زیر کلیک کنید

بنر دوچرخه بچگانه

لوازم ایمنی دوچرخه بچگانه

باید توجه داشته باشید که ضمن تهیه یک دوچرخه زیبا و استاندارد با قیمت مناسب، حتما از وسایل ایمنی و لوازم جانبی برای دوچرخه‌سواری کودک خود استفاده کنید. این موضوع بسیار مهم است که کلاه ایمنی و دستکش، از آسیب فیزیکی کودکان جلوگیری کند.

سخن آخر

گاهی خرید دوچرخه گیج‌کننده است و والدین نمی‌دانند که از چه سنی می‌توانند برای فرزند خود، یک دوچرخه مناسب تهیه کنند. جالب است بدانید همانقدر که فعالیت ذهنی کودکان پر اهمیت است، فعالیت بدنی و تخلیه انرژی هم به سلامت روحی و جسمی آن‌ها کمک می‌کند.

دوچرخه از آن دسته وسایل تفریحی و ورزشی است که تأثیر بسیار ویژه‌ای در سلامت کودکان و حتی بزرگسالان دارد. دوچرخه‌سواری برای کودکان، خاطره‌های با ارزشی می‌سازد و در عین حال، به تقویت عضلات بدن آن‌ها کمک شایانی می‌کند.

شما می‌توانید بهترین مارک دوچرخه بچگانه را با بهترین قیمت، از سایت دوچرخستان تهیه کنید و در هرجای ایران، خرید خود را درب منزل تحویل بگیرید و با تجربه یک خرید آنلاین با کیفیت، خاطرات خوشی برای فرزندانتان ثبت کنید. دوچرخستان به شما کمک می‌کند تا در عین تنوع فراوان و مدل‌های گوناگون، سردرگم نشوید و مناسب‌ترین دوچرخه بچگانه را خریداری کنید. با خرید دوچرخه بچگانه از سایت دوچرخستان، علاقه کودک خود به ورزش را افزایش می‌دهید و سبب می‌شوید تا سلامتی او، در بالاترین حد خود قرار گیرد.

 

برای مشاهده انواع دوچرخه بچه گانه روی تصویر زیر کلیک کنید

بنر دوچرخه بچگانه

۳/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *