مقایسه انواع دوچرخه های کویر موتور در سال ۱۴۰۰

مقایسه انواع دوچرخه های کویر موتور در سال 1400

مقدمه

شرکت کویر موتور با بیش از نیم‌قرن تجربه در زمینه تولید موتورسیکلت و دوچرخه به‌عنوان یکی از شرکت‌های برتر در صنعت تولید دوچرخه و موتورسیکلت به شمار می‌رود. دوچرخه برقی کویر موتور نسلی جدید از دوچرخه‌های تولیدی این شرکت هستند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی و مقایسه انواع دوچرخه های کویر موتور بپردازیم، پس اگر قصد خرید بهترین دوچرخه کویر موتور را دارید با ما همراه باشید.

مقایسه و معرفی انواع دوچرخه های کویر موتور

تنوع تولید دوچرخه در شرکت بزرگ کویر موتور به‌قدری زیاد است که ممکن است شما را در انتخاب گزینه موردنظر دچار سردرگمی کند. این دوچرخه‌ها در انواع بزرگسال و کودکانه و کوهستانی و جاده‌ای طراحی شده‌اند و از نظر قیمت، تعداد دنده، دسته فرمان، کرپی، شکل ظاهری، اندازه، کارایی و…. قیمت‌های متفاوتی دارد. ما اینجاییم تا این دوچرخه‌ها به شما معرفی کنیم و در یک انتخاب درست و مناسب به شما کمک نماییم. از انواع بهترین دوچرخه کویر موتور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برای خرید اقساطی دوچرخه وارد دوچرخستان شوید.

دوچرخه کویر سایز ۲۶ – مدل ۳۴۰۱

این دوچرخه دارای یک تنه استیل است و تعداد دنده‌های آن ۲۱ سرعته است. نوع دسته دنده این دوچرخه کویر از برند شیمانو بوده و فرمان آن از نوع steel 640mm است. همچنین کربی آن STEEL است و ترمز دیسک مکانیکی دارد، دوشاخ این دوچرخه کمک دار است.

دوچرخه کویر سایز ۲۶- مدل ۳۴۱۳

از ویژگی‌های این دوچرخه می‌توان به تنه آلومینیومی آن، دنده ۲۱ سرعته و دوشاخ کمک دار قفل شوی آن اشاره کرد. این دوچرخه با شانژمان شیمانو و فرمان Steel 640mm داری کرپی فرمان آلومینیوم است و ترمز آن از نوع دیسکی هیدرولیک طراحی شده است.

دوچرخه کویر سایز ۲۶ – مدل ۳۴۰۹

تعداد دنده‌های این دوچرخه نیز ۲۱ سرعته و نوع دنده شیمانو است و از این نظر با دو دوچرخه قبلی تفاوتی ندارد. اما تنه آن از جنس آلومینیوم ۶۰۶۱ با آلیاژ سبک است و ترمز آن دیسک مکانیکی طراحی شده است. از نظر دیگر ویژگی‌هایی نظیر کرپی، دو شاخ و فرمان این دوچرخه کاملاً به دوچرخه‌های قبلی شباهت دارد.

 

برای مشاهده انواع دوچرخه جاینت روی تصویر زیر کلیک کنید

بنر دوچرخه جاینت

 

دوچرخه کویر سایز ۲۶ – مدل ۳۴۱۲| انواع دوچرخه های کویر موتور

از انواع دوچرخه های کویر موتور می‌توان به این دوچرخه اشاره کرد. این دوچرخه کویر موتور هم از نظر تعداد دنده، فرمان، نوع دو شاخ، کرپی فرمان و دسته دنده با سایر دوچرخه‌های کویر موتور شباهت دارد. اما ترمز دوچرخه کویر سایز ۲۶ – مدل ۳۴۱۲ از نوع V-BRAKE است.

دوچرخه کوهستان کویر سایز بزرگسال – مدل ۳۴۱۵

این دوچرخه در سه رنگ مشکی مات، تیتانیوم مات و قرمز مشکی مات در بازار موجود است. جنس تنه آن از آلومینیوم بوده و فاقد جوشکاری است و طبق عوض کن آن Sunrun – FD-QD35A است. سایز دوچرخه ۳۴۱۵ در حدود ۲۷ است. قطر چرخ‌های این دوچرخه ۳۰ میلی‌متر بوده و دوشاخ آن استیل است.

دوچرخه کوهستان کویرموتور سایز ۲۶ بزرگسال مدل ۳۴۱۰

این دوچرخه کویر از دوچرخه‌های حرفه‌ای است که مناسب کوهستان بوده و قابل‌استفاده برای بانوان و آقایان است. وزن آن در مقایسه با نمونه‌های تقلبی و بی‌کیفیت مناسب بوده و در حدود ۱۵ کیلوگرم است. تنه این دوچرخه کوهستانی  Alloy Frame A و جنس بدنه آن از آلومینیوم است. دسته دنده این محصول  MIRCO – SHIFTER TS38 و تعداد دنده آن ۲۱ سرعته است. تایر آن کندا و ترمز آن از نوع دیسک هیدرولیکی است. این محصول به همراه دسته‌های پلاستیکی خود سبب راحتی کاربر می‌شود و در رنگ‌های قرمز مات, مشکی مات موجود است. به جز طبق عوض کن دو چرخه که Sunrun – FD-QD35A است، شانژمان و فرمان آن با سایر دوچرخه‌ها یکی است.

دوچرخه کویر سایز ۱۲ مدل ۳۱۰۱

این دوچرخه مناسب کودکان و نوجوانان بوده و از نمونه‌های قیمت مناسبی است که جنس بدنه و طوقه آن از استیل ضدزنگ ساخته شده و کرپی فرمان از استیل آبکاری شده است. نوع ترمز این دوچرخه عقب لنتی و جلو لقمه است و دارای چرخ کمکی هم است. همچنین بست لوله زین آن ضامن‌دار طراحی شده و گلگیر پرشی دارد. زین این دوچرخه فومی و قاب زنجیر آن شیشه‌ای است.

 

انواع دوچرخه های کویر موتور

 

دوچرخه برقی کویر موتور| انواع دوچرخه های کویر موتور

از انواع دوچرخه های کویر موتور می‌توان به دوچرخه‌های برقی شاره کرد. کیفیت، دوام و توان دوچرخه برقی کویر موتور بسیار بالا است و همین موضوع سبب شده تا افراد زیادی طرفدار این مدل دوچرخه شوند. این مدل در واقع از نظر توان، قدرت و کارایی بهترین دوچرخه کویر موتور محسوب می‌شود.

دوچرخه برقی کویر موتور توسط باتری عمل می‌کند و معمولاً از جنس باتری لیتیوم یونی هستند. سیستم کنترل و مدار این دوچرخه در شرایط سخت همراه کاربر است و اتصالی‌های پی‌درپی ندارد. کیفیت قطعات این مدل دوچرخه در کویر موتور درجه یک بوده و با نمونه‌های فیک و سایر برندهای نامعتبر تفاوت دارد. خرید این نوع دوچرخه هم به‌صورت خرید اینترنتی میسر است و هم حضوری می‌توان آن را تهیه کرد. اما هنگام خرید این دوچرخه باید دقت داشته باشید که آیا بودجه شما متناسب با خرید هست یا خیر!

انتخاب دوچرخه‌های کویر موتور بر اساس نیاز

اگر شما فردی هستید که مهارت زیادی در دوچرخه‌سواری ندارید، توصیه می‌کنیم که از نمونه‌ها و مدل‌های ساده‌تر استفاده نمایید. اما اگر سالیان دراز است که به‌صورت حرفه‌ای دوچرخه‌سواری می‌کنید، می‌توانید از مدل‌های حرفه‌ای‌تر و کوهستانی یا برقی استفاده کنید.

قیمت محصولات دوچرخه کویر

قیمت محصولات دوچرخه کویر بسته به اینکه شما چه مدلی مد نظرتان است تغییر می‌کند. این تغییر علاوه‌بر سلیقه شما به کیفیت قطعات، متریال تولید دوچرخه، کاربرد، قابلیت‌های دوچرخه، طراحی ظاهری و سایز آن بستگی دارد.

خرید اینترنتی دوچرخه کویر

همانطور که گفته شد، می‌توان برای خرید انواع دوچرخه برند کویر موتور هم به نمایندگی فروش دوچرخه کویر مراجعه کرد و هم اقدام به خرید اینترنتی دوچرخه کویر کرد. در هر دو حالت باید دقت کنید که فروشگاه موردنظر شما معتبر باشد و از قیمت منصفانه‌ای برخوردار باشد. در حال حاضر فروشگاه ما یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین مراکز و نمایندگی فروش دوچرخه کویر جهت تهیه انواع دوچرخه برند کویر موتور است.

نتیجه‌گیری درباره انواع دوچرخه های کویر موتور

در این مقاله به معرفی و مقایسه انواع دوچرخه های کویر موتور پرداخته شد. امیدواریم که خواندن این مطلب کمک فراوانی در انتخاب یک دوچرخه مناسب به شما کرده باشید. از اینکه ما را تا انتها همراهی نمودید، ممنونیم.

 

برای مشاهده انواع دوچرخه جاینت روی تصویر زیر کلیک کنید

بنر دوچرخه جاینت

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *