۷مدل از بهترین برند دستکش دوچرخه سواری در سال ۲۰۲۲

بهترین برند دستکش دوچرخه سواری

مقدمه بهترین برند دستکش دوچرخه سواری

بهترین برند دستکش دوچرخه سواری می‌تواند تجربه لذت بخشی از این ورزش را برای شما به ارمغان بیاورد. دستکش دوچرخه سواری یکی از اقلامی است که برای این ورزش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و وجود آن برای دوچرخه سواران حرفه‌ای یا نیمه حرفه‌ای ضروری است. این محصول در بازار از تنوع بالایی برخوردار است و انتخاب یک دستکش مناسب از میان آن‌ها می‌تواند کمی گیج کننده باشد. در این راستا، ما در این مقاله تعدادی از بهترین برندهای دستکش دوچرخه سواری را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید بهتر و راحت‌تر انتخاب کنید.

خرید دستکش دوچرخه سواری EX2) Exploring Extreme)

چرا باید از دستکش دوچرخه سواری استفاده کنیم؟ 

در ابتدا باید بدانید که دستکش دوچرخه سواری بیشتر از آن که جنبه زیبایی یا محافظت کننده داشته باشد، برای کنترل بهتر و راحت‌تر فرمان دوچرخه مورد استفاده قرار می‌گیرد. با پوشیدن این دستکش‌ها کنترل کردن فرمان دوچرخه برایتان راحت‌تر خواهد بود و دستتان نیز دیرتر خسته می‌شود. ضمن اینکه یک دستکش دوچرخه سواری اصل می‌تواند با برقراری جریان هوا به صورت مناسب، از تعریق دستان شما نیز جلوگیری کند. 

 

انتخاب دستکش دوچرخه سواری

 

در هنگام انتخاب بهترین برند دستکش دوچرخه سواری به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید یک جفت دستکش دوچرخه سواری مناسب و باکیفیت و یا بهترین دستکش دوچرخه سواری، پیش از هر چیز باید انتظارات خود را از محصول مشخص کنید. شما باید بدانید که نیازتان چیست؛ برای مثال باید مشخص کنید که دستکش را برای چه فصلی از سال قرار است مورد استفاده قرار بدهید. اغلب دستکش‌ها به دو صورت انگشتی و نیمه انگشتی قابل استفاده هستند. معمولا افراد برای خرید دستکش دوچرخه زمستان، به سراغ دستکش‌های انگشتی می‌روند. دستکش‌های نیمه انگشتی نیز در تابستان و روزهای گرم سال مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

در ادامه به فاکتورهای مهمی که در هنگام خرید دستکش دوچرخه سواری باید مورد توجه قرار بدهید خواهیم پرداخت. 

 

دستکش دوچرخه سوارى شیمانو مدل WindProtector

دستکش دوچرخه سوارى شیمانو مدل WindProtector

 

  • بهترین برند دستکش دوچرخه سواری باید در ساختار خود دارای یک لایه نفوذپذیر باشد تا هوا به راحتی در آن جریان پیدا کند. 
  • جنس پارچه سازنده دستکش باید در عین ظرافت، محکم و بادوام باشد. برای مثال استفاده از دستکش دوچرخه سواری چرم می‌تواند این انتظارات را برآورده کند. ضمن این که مچ بند دستکش نیز باید از استحکام و ایمنی بالایی برخوردار باشد.
  • بافت دستکش دوچرخه سواری باید به گونه‌ای باشد تا به راحتی بتوانید فرمان دوچرخه را در دست بگیرید و کنترل کنید. دستکش نباید روی فرمان سر بخورد.
  • نکته مهم دیگر در هنگام انتخاب دستکش مناسب دوچرخه سواری، توجه به سایز آن است. اگر دستکش بیش از اندازه بزرگ یا کوچک باشد، کنترل دوچرخه می‌تواند برایتان با مشکلاتی همراه شود.

 

معرفی بهترین برند دستکش دوچرخه سواری

 

معرفی بهترین برند دستکش دوچرخه سواری

برندهای گوناگونی به تولید و عرضه دستکش دوچرخه سواری می‌پردازند، اما تشخیص بهترین برند دستکش دوچرخه سواری نیازمند در نظر گرفتن برخی فاکتورها، مانند قیمت، کیفیت ساخت، جنس و… است. در این بخش تعدادی از بهترین برندهای تولید کننده این محصول را به شما معرفی خواهیم کرد.

تولیدات این برند تایوانی قابلیت گردش هوای بسیار خوبی دارند. همچنین از برخی ویژگی‌های محافظتی خاص نیز برخوردار هستند. استفاده از این دستکش می‌تواند تجربه بسیار خوبی از ورزش دوچرخه سواری را برای شما به ارمغان بیاورد. لازم به ذکر است که این دستکش‌ها قابلیت تاچ صفحه موبایل را نیز دارند.

 

دستکش دوچرخه سوارى shimano مدل NEOPRENE

دستکش دوچرخه سوارى shimano مدل NEOPRENE

 

الیاف سازنده دستکش‌های برند جاینت از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در عین ظرافت، بسیار بادوام‌ و محکم‌اند. این دستکش‌ها ضمن متعادل نگه داشتن دمای دستان شما، در کاهش رطوبت و گردش هوا نیز بسیار خوب ظاهر می‌شوند.

مهم‌ترین ویژگی تولیدات برند اسکات، کیفیت بالای پارچه‌های به کار رفته در ساختار دستکش‌ها است. معمولا در ساخت این دستکش‌ها از ۲۰ درصد پلی استر و ۳۰ درصد لتر استفاده می‌شود.

 

معرفی برند دستکش دوچرخه سواری

 

  • برند ویوا (Viva)

تولیدات این برند از سیلیکون‌های باکیفیتی ساخته شده است و موجب می‌شود تا بهتر و راحت‌تر بتوانید فرمان دوچرخه را در دست نگه دارید.

  • بهترین برند دستکش دوچرخه سواری : آدیداس (adidas)

برند مطرح و معتبر آدیداس که در زمینه تولید لباس و لوازم ورزشی یکی از بهترین برندهای جهان به حساب می‌آید، دستکش‌هایی از جنس پلی‌استر باکیفیت تولید کرده که قابلیت گردش هوای بسیار خوبی دارند. همچنین کفی نرم و ابری این دستکش‌ها از خستگی دستان شما در زمان دوچرخه سواری جلوگیری می‌کند.

  • برند نایک (Nike)

دستکش‌های تولید شده توسط این برند معتبر و مطرح نیز از بهترین و باکیفیت‌ترین پارچه‌‌‌ها ساخته شده‌اند و سایزبندی آن‌ها نیز کاملا مناسب است.

جمع بندی بهترین برند دستکش دوچرخه سواری

در این مقاله به بررسی بهترین برند دستکش دوچرخه سواری و ویژگی‌های آن پرداختیم. همچنین نکاتی را برای انتخاب یک دستکش دوچرخه سواری مناسب و باکیفیت به شما ارائه کردیم تا به کمک آن‌ها بتوانید محصولی شایسته را خریداری نمایید. به یاد داشته باشید که در هنگام خرید این محصول باید کیفیت را اولویت قرار بدهید؛ چراکه صرفا قیمت بالای یک محصول، به هیچ وجه نمی‌تواند تضمین کننده کیفیت آن باشد.

 

برای مشاهده تجهیزات و لوازم جانبی دوچرخه روی تصویر زیر کلیک کنید

بنر لوازم جانبی دوچرخه

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *