راهنمای خرید بهترین دستکش دوچرخه سواری را بخوانید!

راهنمای خرید بهترین دستکش دوچرخه سواری
فهرست محتوا پنهان

بهترین دستکش دوچرخه سواری چیست و چه ویژگیهایی دارد؟

بهترین دستکش دوچرخه سواری: امروزه در دنیای دوچرخه سواری لوازم بسیاری وجود دارد که هرکدام کاربرد خاص و مهمی دارند که یکی از مهمترین آنها انواع دستکش مخصوص دوچرخه سواری است. دارا بودن یک جفت دستکش دوچرخه سواری حرفه ای یا نیمه حرفه ای این امکان را به شما میدهد تا بتوانید در حین رکابزنی مسافتهای بیشتری را بپیمایید و لذت رکابزنی خود را چندین برابر و حس خوبی را دریافت کنید. ما در این مقاله از دوچرخستان؛ فروشگاه اینترنتی دوچرخه، به راهنمای خرید بهترین دستکش دوچرخه سواری، آشنایی با بهترین مارک دستکش دوچرخه سواری و نکات مهم دیگر پرداخته ایم.

خرید دستکش دوچرخه سواری مارک FOX

دلیل اینکه بسیاری از افراد از دستکش دوچرخه سواری استفاده میکنند کمی نامشخص است زیرا، در دید اول اینسری پوشش های دست جنبه ایمنی بالا و زیبایی آنچنانی ندارند اما نکته ای که وجود دارد و برای دوچرخه سواران بسیار حائز اهمیت میباشد، این است که آنها از دستکش دوچرخه سواری استفاده میکنند تا بتوانند دسته دوچرخه را به خوبی در دست داشته باشند و کنترل دوچرخه را به خوبی حفظ کنند و مهم تر از اینها دستانشان دچار خستگی زیاد نشود.

برای اینکه بتوانید یک دستکش دوچرخه سواری با کیفیت را تهیه کنید در ابتدا باید بدانید که نیاز شما چیست و از یک دستکش چه انتظار هایی دارید تا بتوانید بهترین دستپوش رکابزنی را تهیه کنید. در ابتدای راه برای خرید، شما باید مشخص کنید این دستکشها را برای چه فصلی نیاز دارید و در گام بعدی باید به سراغ بررسی ویژگی انواع دستکشهای مد نظر بروید.

از ویژگیهای یک دستکش دوچرخه سواری ارزان و یا حتی حرفه ای میتوانیم به: دارا بودن منافذ گردش هوا، فوم یا ژله در قسمت زیرین دست، خطوط و طرح برای ایجاد اصطکاک بیشتر، اشاره کنیم که اگر یک دستکش دوچرخه سواری معمولی این ویژگیها را نداشته باشد، از نظر ما ایمنی و کیفیت خوبی را دارا نیست!

 

نکات مهم برای خرید دستکش دوچرخه سواری حرفه ای
راهنمای خرید دستکش دوچرخه سواری با کیفیت

 

حین خرید دستکش دوچرخه سواری حرفه ای به چه نکاتی توجه کنیم؟

به صورت کلی دستکشهای دوچرخه سواری به ۲ نوع، انگشتی و بدون انگشت تقسیم میشوند که معمولا انگشتی ها برای فصول سرد سال استفاده میشود و بدون انگشتیها برای فصول گرم سال مورد استفاده قرار میگیرد. اگر شما دستکش نامناسبی برای خود انتخاب کنید و از ان استفاده کنید ممکن است در مدت زمان طولانی دچار مشکلات پوستی و دردهای زجر اور در قسمت دستانتان شوید. شما میبایستی پس از انتخاب نوع دستکش مورد نظرتان به ویژگیهایی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت باید توجه کنید و نسبت به اینسری مزایا دستکش خود را انتخاب کنید.

دستکش های دوچرخه سواری با کیفیت عموما دارای قسمتهایی هستند که این ویژگی را دارند تا به راحتی بخار اب خارج نشود و هوا به راحتی درون آن در جریان باشد تا پوست دستان شما مرطوب باشد.

شما باید دستکشی را که برای استفاده انتخاب میکنید، دارای یک مچبند با چسبی سفت باشد تا در حین رکابزنی از دستان شما محافظت کند. همچنین گفتنی است که هر چقدر جنس پارچه نازک بادوام و محکم باشد،؛ میتواند عملکرد خوبی را در حین برخورد با زمین به نمایش بگذارد.

کف هر دستکش معمولی دوچرخه سواری با زیر دستکش دیگر متفاوت است و دلیل آنهم این است که این قسمت وظیفه درد تا زمانی که شما دسته دوچرخه را گرفتید مقاومت خوبی داشته باشد و حین لغزش فرمان دستان شما سر نخورد.

  • سایز استاندارد و مناسب:

اگر شما دستکشی را تهیه کنید که بزرگتر یا کوچک تر از سایز دستان شما باشد میبایستی آنرا فورا تعویض کنید تا دچار پارگی و اسیب دیدگی نشود. شاید برایتان سوال شود چطور سایز مناسب را انتخاب کنید! در ادامه اخرین قسمت، اندازه و سایزهای مناسب را برای شما بازگو خواهیم کرد.

  • سایز XS: اندازه طول دستکش در این سایز ۱۷٫۵ الی ۱۷٫۸ سانتی متر است و عرض آن معادل ۶ الی ۷ سانتی متر میباشد.

  • سایز S: اندازه طول دستکش در این سایز ۱۷٫۸ الی ۱۹ سانتی متر است و عرض آن معادل ۷ الی ۸ سانتی متر میباشد.

  • سایز M: اندازه طول دستکش در این سایز ۱۹ الی ۲۰٫۳سانتی متر است و عرض آن معادل ۸ الی ۹ سانتی متر میباشد.

  • سایز L: اندازه طول دستکش در این سایز ۲۰٫۳ الی ۲۱٫۶ سانتی متر است و عرض آن معادل ۹ الی ۱۰ سانتی متر میباشد.

  • سایز XL: اندازه طول دستکش در این سایز ۶ الی ۲۳٫۱ سانتی متر است و عرض آن معادل ۱۰ الی ۱۱٫۳۰ سانتی متر میباشد.

 

بهترین مارک دستکش دوچرخه سواری
برترین برند دستکش دوچرخه سواری

 

۴ مورد از بهترین مارک دستکش دوچرخه سواری حرفه ای را بشناسید!

دستکش دوچرخه سواری ارزان و متفرقه در بازار ایران و جهان بسیار زیاد است اما نکته اینجاست که اگر ما دستکشی را تهیه کنید با کیفیت باشد و از برند معتبر باشد این اطمینان را به شما میدهد که آن دستکش استاندارد های جهانی را دارا میباشد و هیچگونه اسیبی برای شما به ارمغان نمیاورد. در ادامه این مقاله از دوچرخستان بهترین دستکشهای دوچرخه سواری را به شما معرفی کرده ایم.

  1. دستکش دوچرخه سواری لیو (LIO):

این نوع دستکش که در سایت دوچرخستان با نام دستکش دوچرخه سواری لیو مدل چیکا موجود است، دارای پد تقویت شده AVS است و به خوبی ویژگیهای خاص محافظتی و جابه جایی هوا را دارا میباشد. همچنین دستکش های این برند ساخت تایوان میباشد و قابلیت تاچ موبایل را دارد.

  1. دستکش دوچرخه سواری جاینت (GIANT):

دستکشهای دوچرخه سواری جاینت به خصوص دستکش دوچرخه سواری استرک، دارای الیاف و پارچه خاص و با کیفیت است که باعث شده تا دمای دستان شما متعادل بماند. همچنین این دستکش دارای ویژگی جذب رطوبت بالا و خشک شدن سریع میباشد که برای سایکل توریست ها یک ویژگی طلایی است.

  1. دستکش دوچرخه سواری اسکات (SCOOT):

دستکشهای دوچرخه سواری اسکات بجای اینکه ویژگیهای زیادی داشته باشند، از کیفیت بسیار بالای پارچه برخوردارند که معمولا در آنها از ۳۰درصد لتر و ۲۰ درصد پلیستر استفاده میشود.

  1. دستکش دوچرخه سواری ویوا (VIVA):

دستکش دوچرخه سواری ویوا، کمی از دیگر برندهایی که در بالا به آن اشاره کردیم کیفیت پایین تری دارد اما اینسری دستکشهایی که توسط شرکت ویوا تولید میشود دارای سیلیکون بسیار مرغوب است و به شما کمک میکند تا به خوبی دسته دوچرخه را در دست داشته باشید.

۵/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *