راهنمای خرید بهترین قمقمه دوچرخه سواری مناسب شما

بهترین قمقمه دوچرخه سواری

بهترین قمقمه دوچرخه سواری چیست و چه ویژگیهایی دارد؟

بهترین قمقمه دوچرخه سواری، باطری است که فرد بتواند از آن در هر ورزشی استفاده کند و میزان آب بدن خود را میزان کند. اگر بدنبال یک بطری آب ورزشی هستید، به شما تبریک میگوییم زیرا، در بازار فعلی گزینه های زیادی برای خرید قمقه دوچرخه وجود دارد که میتواند پاسخگو نیاز شما و سلیقه شما باشد. قمقمه دوچرخه بیشتر با هدف اینکه دوچرخه سوار بتواند در حین رکابزنی نوشیدنی مصرف کند تولید شده و بست قمقمه ان روی دوچرخه تعبیه شده است تا فرد مشکلی برای قرار دادن بطری اب خود نداشته باشد.

بهترین قمقمه دوچرخه سواری، که شما میتوانید در بازار ایران و جهان پیدا کنید معمولا از جنس شیشه، فلز یا پلاستیک هستند که بسیار بادوام میباشد و عمر طولانی دارد و در اثر ضربه، دچار آسیب دیدگی نمیشود. بطری آب ورزشی، اگر از جنس پلاستیک تولید شده باشد دارای وزنی سبک است و طول عمر زیادی دارد ولی تنها مشکلی که دارند این است که اگر در دمای بالا قرار بگیریند احتمال ترک خوردگی آنها بسیار است و وقتی که شما نوشیدنی را از طریق قمقمه دوچرخه مصرف میکنید، مزه یا طعم پلاستیک را احساس خواهید کرد. در ادامه مطلب از دوچرخستان؛ فروشگاه اینترنتی دوچرخه به بررسی جنسهای مختلف انواع قمقمه آب دوچرخه خواهیم پرداخت.

انواع قمقمه دوچرخه سواری و ورزشی

 

انواع مواد سازنده قمقمه دوچرخه چه مزایا و معایبی دارند؟

همانطور که در بالا اشاره کرده ایم قمقمه های دوچرخه و بطری های آب ورزشی، از ۳ جنس پلاستیک، شیشه و فلز تهیه و تولید میشوند که شامل موارد زیر میباشد.

  1. قمقمه دوچرخه از جنس پلاستیک:

اینچنین بطری آبها معمولا به صورت فابریک بر روی دوچرخه بچگانه تا بزرگسال نصب شده است و عموم مردم به دلیل اینکه اینسری قمقمه ها از چگالی و وزن پایینی برخوردار میباشد میتوانند با حداقل هزینه آنها را از فروشگاه ها خریداری کنند اما نکته ای که وجود دارد این است که، بطری آبهای ورزشی در عین حال که بسیار بادوام و محکم هستند و میشود آنرا در فریزر گذاشت، متاسفانه در مقابل بطری های فلزی دچار ترک خوردگی میشوند و در دما بالا طعم آب را تغییر میدهند که اصلا خوشایند نمیباشد.

  1. بطری آب ورزشی فلزی:

از زمانهای قدیم تا به اکنون قمقمه آبهای فلزی وجود داشته اند که بسیار با کیفیت بوده و کمتر دچار سوراخ شدگی یا ترک خوردگی میشدند ولی مشکلاتی که دارند این است که به دلیل فلزی بودن خود دارای وزن سنگینی هستند و در اثر ضربه دچار آسیب دیدگی میشوند و نمیتوان از آنها در دمای بسیار پایین استفاده کرد. گفتنی است که قمقمه های فلزی آب در ۲ جنس عرضه میشود که شامل: فلز یا استیل ضد زنگ و فلز آلومینیوم میباشد. قمقمه آب دوچرخه سواری الومینیومی، بسیار سبک است اما در محافظت از بو ماده نمیتوان روی آن حساب کرد زیرا، بعد از مدت استفاده زیاد بو مایع قبلی که درون آن بوده به خود میگیرد.

  1. قمقمه آب دوچرخه با جنس شیشه:

اگر فردی هستید که بسیار در حین رکابزنی محتاط هستید و مسیرهای کم خطر را برای رکاب زنی انتخاب میکنید، اینسری قمقمه ها پاسخگو نیاز شماست زیرا، نیازمند مراقبتهای ویژه است. اینسری بطریهای آب ورزشی بادوام بوده و برای کلاس های ورزشی یوگا و پیلاتس که مخصوص بانوان است مفید میباشد و به دلیل اینکه از مواد شیمیایی درون آن استفاده نشده است، هیچ خطری برای سلامتی ندارد. اما یادتان باشد که اگر شیشه آبی میخواهید که بتوانید از ان در فعالیت های سنگین استفاده کنید قطعا دچار شکستگی میشود و شما باید برای خرید مجدد بطری آب شیشه ای هزینه گزافی را پرداخت کنید.

 

بطری آب شیشه ای

 

در بهترین قمقمه دوچرخه سواری به چه نتیجه ای رسیدیم؟

ما در این مطلب از سایت دوچرخستان به این نتیجه رسیدیم که میبایستی نسبتبه نیاز و کاربرد خود قمقمه آبی را انتخاب کنیم که بهینه باشد و نیاز مارا براورده کند. البته همیشه این نکته را حین خرید قمقمه دوچرخه سواری یادآور باشید که قمقمه هایی که از دهانه گشادتری برخوردار هستند حجم اب بیشتری را خارج میکنند و این ممکن است برای بعضی از دوچرخه سواران آزار دهنده باشد.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *