راهنمای خرید بهترین لنت ترمز دوچرخه و معرفی ۲ لنت برتر جهان

بهترین لنت ترمز دوچرخه

بهترین لنت ترمز دوچرخه چیست و چه ویژگیهایی دارد؟!

بهترین لنت ترمز دوچرخه، لنتی است که بتواند در موقع رکابزنی سرعت شما را به خوبی بکاهد و موجب شود تا دچار اسیب دیدگی و تصادف غیر منتظره نشوید. لنتهای ترمز دوچرخه انواع مختلفی دارند که از ۲ نوع رایج آن میتوانیم به : ترمز لقمه ای دوچرخه و ترمز دیسکی دوچرخه اشاره کنیم که امروزه میتوانیم این ۲ سیستم ترمز را بر روی انواع دوچرخه ها مشاهده کنیم و به این پی ببریم که چقدر این ۲ سیستم پر کاربرد هستند. هر لنت ترمز دوچرخه نسبت به شرکت تولید کننده کارایی خاص خودش را دارد و شما نیز باید در ابتدا ببینید که با دوچرخه شما چه سیستم ترمزی سازگار است و میتواند ایمنی شما را تضمین کند و سپس به سراغ خرید انواع لنت ترمز بروید.

معمولا لنتهای ترمز دیسکی دوچرخه چه هیدرولیک و چه مکانیکی از ۲ حفره یا قسمت تشکیل شده اند که اولین قسمت آن فلزی است که زیاد با ان سر و کار نداریم و قسمت بعدی آن که بسیار مهم است، مواد فشرده شده است که باعث میشود تا شما وقتی ترمز میکنید اصطکاک لازمه را ایجاد کند. البته گفتنی است که لنتهای ترمز دیسکی میبایستی بعد از هر ۵۰۰ یا ۱۰۰۰ کیلومتر تعویض گردد. در ادامه مطلب با دوچرخستان؛ فروشگاه اینترنتی دوچرخه همراه باشید.

 

انواع سیستم ترمز دوچرخه

انواع ترمز دوچرخه را به همراه مزایا و معایب بشناسید!

همانطور که به صورت خلاصه در بالا  به آن اشاره کردیم، ۲ نوع بسیار رایج سیستم ترمز داریم که هرکدام بسته به دوچرخه با کاربرد خاص روی آنها نصب میشود، حال میخواهیم مزایا و معایب این ۲ سیستم را برای شما بازگو کنیم و سپس نحوه نصب آنرا برای شما شرح بدهیم.

برای خرید دیسک دوچرخه وارد سایت دوچرخستان شوید.

ما ۲ نوع ترمز دیسکی داریم که شامل ترمز دیسک هیدرولیک و ترمز دیسک مکانیکی میباشد. ترمزهای مکانیکی از کیفیت خوبی برخوردارند ولی عمل نگهداری دوچرخه را از طریق سیمها انجام میدهند که نمونه های آنرا میتوان در دوچرخه های شهری و جاده ای مشاهده کرد. ولی در سیستمهای ترمز هیدرولیک شما محدودیتی ندارید زیرا اینسری ترمزها در هر نوع آب و هوایی جوابگوی شماست و به این راحتی آسیب نمیبیند.

این سیستم ترمز معمولا بر روی دوچرخه های قدیمی بکار میرود ولی همچنان ما شاهد استفاده آن در دوچرخه بچگانه هستیم و این به این معنی نیست که این سری ترمزها بی کیفیت هستند. از مزایا ترمز لقمه ای میتوانیم به نگهداری آسان و بی دغدغه آن اشاره کنیم زیرا تنها کاری که باید بکنید این است که وقتی لقمه ترمز تمام شد آنرا تعویض کنید تا  امنیت شما به خطر نیوفتند.

 

معرفی لنت ترمز دیسکی

آشنایی با ۲ مورد از بهترین لنت ترمز دوچرخه در جهان

  1. پیشنهاد خرید

    کش اتصال چراغ قوه و ابزار به فرمان دوچرخه

    ۶۹.۹۰۰ تومان۶۹.۹۰۰ تومانخرید کنید

    لنت ترمز هیدرولیک شیمانو BO1S:

یکی از جالب ترین لنتهای ترمزی که در بازار موجود است و شاخت کشور ژاپن میباشد، لنت ترمز شیمانو BO1S میباشد که برای ترمزهای روغنی ساخته شده است و برای انواع دوچرخه ها با برندهای متفاوت مناسب است. خوبی اینسری لنتها این است که دارای قیمت بسیار مناسبی هستند و در کنار این ویژگی امکانات خوبی را به فرد رکابزن مانند: مواد تشکیل دهنده رزین هدیه میدهد.

  1. لنت ترمز هیدرولیکی جاینت دئورو:

لنت ترمزهیدرولیکی جاینت دئورو هیدرولیکی که توسط شرکت مرکزی جاینت تولید شده است و برای ترمزهای دیسکی m800  و مشابه آن مناسب است و اکثر افراد از این لنت برای استفاده در دوچرخه های کوهستان خود بهره میبرند تا بتوانند ایمنی و سلامتی خود را تضمین کنند.

۴.۴/۵ - (۱۰ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *