معرفی بهترین پوشاک دوچرخه سواری بانوان در سال ۲۰۲۳

بهترین پوشاک دوچرخه سواری بانوان

بهترین پوشاک دوچرخه‌ سواری بانوان چه ویژگی‌هایی دارد؟ لباس دوچرخه ‌سواری اورجینال را از کجا تهیه کنیم؟ کیفیت لباس دوچرخه ‌سواری منیریه چگونه است؟ این‌ها سؤالاتی هستند که ممکن است در زمان خرید لباس دوچرخه‌سواری برای شما پیش آمده باشد. همان‌طور که می‌دانید تعداد زیادی از بانوان به دوچرخه‌سواری علاقه دارند.

همین مسئله باعث شده تقاضا برای پوشاک مخصوص دوچرخه‌سواری توسط آن‌ها افزایش پیدا کند. اما برای خرید لباس دوچرخه ‌سواری برای بانوان باید اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید بهترین محصول را انتخاب کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم بهترین پوشاک دوچرخه‌سواری بانوان را به شما معرفی کنیم.

خرید کلاه دوچرخه سواری آبوس گیم چنگر ABUS GameChanger cycling helmet

نگاهی کلی به بهترین پوشاک دوچرخه ‌سواری بانوان

در ابتدا بهتر است بدانید دوچرخه‌سواری نیز مانند سایر ورزش‌ها نیاز به لباس خاص دارد. البته این به این معنا نیست که برای رکاب زدن در شهر مثل دوچرخه‌سوارهای حرفه‌ای لباس بپوشید. حتماً شما هم دوچرخه‌سواران را دیده‌اید که لباس‌هایی براق و پر از نوشته بر تن دارند. علت رنگ براق این لباس‌ها و نوشته‌های روی آن، این است که وسایل نقلیه دیگر بهتر بتوانند دوچرخه‌سوار را ببینند و با او برخورد نکنند. بهترین پوشاک دوچرخه ‌سواری بانوان که باید در ابتدا به خرید آن بپردازید، کلاه دوچرخه‌سواری است.

از اولین تجهیزات جانبی‌ای که باید برای دوچرخه‌سواری تهیه کنید، کلاه است. زیرا امکان افتادن از روی دوچرخه زیاد است. بنابراین بهتر است از سرتان مراقبت کنید تا در صورت زمین خوردن آسیب نبیند.

 

انواع بهترین پوشاک دوچرخه ‌سواری بانوان

 

انواع بهترین پوشاک دوچرخه ‌سواری بانوان

پوشاک دوچرخه‌سواری دارای انواع مختلفی هستند. از کلاه گرفته تا تی‌شرت و شرت در دسته پوشاک این ورزش قرار می‌گیرند. در ادامه قصد داریم به معرفی انواع پوشاک دوچرخه‌ سواری بانوان بپردازیم:

  • تی‌شرت مخصوص دوچرخه‌سواری

پس از کلاه نخستین لباسی که باید تهیه کنید، تی‌شرت است. در زمان خرید تی‌شرت باید نکات مختلفی را مدنظر داشته باشید تا بتوانید بهترین پوشاک دوچرخه‌ سواری بانوان را تهیه کنید. اولین مسئله‌ای که برای تهیه این لباس باید در نظر بگیرید، طول آستین تی‌شرت است. اگر می‌خواهید در تمام فصل‌ها دوچرخه‌سواری کنید، بهتر است یک تی‌شرت آستین‌بلند و یک تی‌شرت آستین‌کوتاه بخرید.

خرید عینک دوچرخه سوارى ۱۰۰% مدل Speedtrap

 از این طریق می‌توانید در روزهای گرم سال تی‌شرت آستین‌کوتاه را بپوشید و در روزهای سرد از تی‌شرت آستین‌بلند استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که شما می‌توانید تنها از تی‌شرت‌های آستین‌کوتاه استفاده کنید و در روزهایی که دما کاهش میابد از آستین‌های گرم‌کننده استفاده کنید و به تی‌شرت‌های آستین‌بلند نیاز نداشته باشید.

مسئله بعدی بهترین پوشاک دوچرخه ‌سواری بانوان این است که بهتر است از تی‌شرت‌هایی که آستین‌های بدون دوخت دارند استفاده کنید زیرا بسیار راحت‌تر هستند و بدن شما را در زمان دوچرخه‌سواری اذیت نخواهند کرد.

سویشرت مخصوص دوچرخه سواری بانوان Himalaya‎

سویشرت دوچرخه سواری بانوان مارک Himalaya‎

 

 

نکته دیگری که در زمان خرید تی‌شرت به‌عنوان لباس دوچرخه ‌سواری تابستانه  باید در نظر بگیرید، جنس آن است. بهتر است از تی‌شرت‌هایی استفاده کنید که دارای الیاف مصنوعی هستند. این الیاف می‌توانند به میزان زیادی رطوبت را جذب کنند. همچنین قابل‌تنفس و راحت هستند و شما روی بدنتان احساس سنگینی نخواهید داشت. مسئله دیگر این است که می‌توانید آن‌ها را به‌راحتی بشویید و نگران شل شدن آن نباشید.

خرید ترکبند عقب دوچرخه آلومینیومی [ برای انواع دوچرخه ]

نکته دیگری که در زمان خرید بهترین پوشاک دوچرخه‌ سواری بانوان باید به آن دقت داشته باشید داشتن جیب است. جیب تی‌شرت‌های مخصوص دوچرخه‌سواری بانوان اغلب در قسمت پشت آن تعبیه شده است. در این شرایط شما می‌توانید بدون توقف کردن به جیب دسترسی داشته باشید. همچنین با استفاده از تی‌شرت‌های رنگی می‌توانید امنیت خود را به میزان زیادی بالا ببرید.

 

انواع پوشاک دوچرخه ‌سواری بانوان

 

  • شلوار یا شورت مخصوص دوچرخه‌سواری

اغلب از شلوار و شورت مخصوص در مسابقات یا سواری در مسیرهای طولانی استفاده می‌شود. این شلوارها چه کوتاه باشند و چه بلند در قسمت نشیمنگاه پد دارند. این مسئله می‌تواند نشستن طولانی روی زین را راحت‌تر کند و به شما کمک کند که در مسافت‌های طولانی راحت‌تر رکاب بزنید. برخی از مدل‌های شلوار بهترین پوشاک دوچرخه‌ سواری بانوان به‌طوری طراحی‌شده‌اند که دارای بندهایی هستند که بر روی شانه قرار می‌گیرند. این بندها به میزان زیادی به فیکس ماندن شلوار شما هنگام دوچرخه‌سواری کمک می‌کنند.

خرید قمقمه حرفه اى دوچرخه سوارى ٧۵٠ سى سى برند (پلى اسپرت)

این شورت‌ها نیز درست مثل تی‌شرت بهتر است از الیاف مصنوعی تهیه شده باشند. این مسئله موجب می‌شوند شلوار در پای شما عرق نکند یا باعث عرق‌سوز شدن شما نشود. حتی اگر نمی‌خواهید از شورت‌هایی که جنسی از الیاف مصنوعی دارند استفاده کنید، می‌توانید شورت‌هایی را انتخاب کنید که در قسمت تحتانی دارای جنس نایلونی یا پلی استر هستند. این مسئله در زمان خرید بهترین پوشاک دوچرخه‌ سواری بانوان به‌این‌علت است که قسمت تحتانی شلوار به علت تماس با زین راحت‌تر دچار آسیب می‌شود. به همین خاطر بهتر است از الیاف مصنوعی در آن قسمت استفاده شود تا دوام بیشتری داشته باشد.

لباس دوچرخه سوارى مخصوص بانوان مارک LIV

لباس دوچرخه سوارى مخصوص بانوان مارک LIV

 

 

شورت و شلوارهای دوچرخه‌سواری می‌توانند به میزان زیادی از حساس‌ترین نقاط بدن شما محافظت کنند. با استفاده از شورت‌های باکیفیت و مناسب ران‌های شما به صندلی دوچرخه ساییده نمی‌شود و پاهای شما به میزان زیادی از صدمه مصون می‌ماند. این شورت‌ها دارای خاصیت کششی هستند، به همین علت شما در زمان استفاده از آن‌ها احساس راحتی خواهید داشت.

خرید درپوش سردسته فرمان دوچرخه enlee

البته در زمان خرید بهترین پوشاک دوچرخه ‌سواری بانوان باید دقت داشته باشید شورت‌های دوچرخه‌سواری بیشتر از شلوارها توسط افراد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند و طرفداران بیشتری دارند.

  • لباس‌زیر مخصوص بهترین پوشاک دوچرخه ‌سواری بانوان

لباس‌زیری که می‌خواهید در زمان دوچرخه‌سواری بپوشید، باید از پارچه انعطاف‌پذیر و مواد فتیله‌ای تولید شده باشد. استفاده از این مواد موجب می‌شود لباس‌زیر شما سریع‌تر خشک شود و در زمان رکاب زدن احساس عرق کردن نداشته باشید. علاوه بر این در این پوشاک از پد نیز باید استفاده شود تا راحت‌تر بتوانید روی زین بنشینید و احساس بد نداشته باشید. بنابراین استفاده از لباس دوچرخه برای بانوان به‌خصوص لباس‌زیر بسیار توصیه می‌شود.

خرید محافظ زنجیر دوچرخه مارک Enlee

  • بازو گرم کن و پا گرم کن از بهترین پوشاک دوچرخه ‌سواری بانوان

در ادامه مطلب بهترین پوشاک دوچرخه ‌سواری بانوان می‌خواهیم شما را با بازو گرم کن و پا گرم کن آشنا کنیم. شما می‌توانید از این لباس‌ها زمانی که هوا سرد است استفاده کنید. اگر می‌خواهید از تی‌شرت یا شلوارک در هوای سرد استفاده کنید، بهترین کار برای گرم نگه‌داشتن دست‌وپاهایتان استفاده از بازو گرم کن و پا گرم‌کن‌ها است. این پوشاک شکلی مثل ساق دست و جوراب‌شلواری بلند دارند که می‌توانند در هوای پاییزه یا بهاره دست‌وپاهای شما را گرم کنند.

تونیک دوچرخه سواری طرح دار

تونیک دوچرخه سوارى طرح دار مخصوص بانوان

 

 

  • کت مخصوص دوچرخه‌سواری

یکی از بهترین پوشاک دوچرخه ‌سواری بانوان، کت مخصوص دوچرخه‌سواری است. در فصول سرد سال شما می‌توانید با استفاده از کت‌های مخصوص بدن خود را به میزان زیادی گرم نگهدارید. همچنین شما می‌توانید برای خشک‌ کردن بدنتان، زمانی که تعریقتان بالا بودن است از این کت‌ها استفاده کنید.

اگر قصد دارید از این کت‌ها در هوای بارانی استفاده کنید، بهتر است کت‌هایی را تهیه کنید که ضد آب هستند و از نفوذ آب به لباس‌های زیرین شما جلوگیری می‌کنند. همچنین دقت داشته باشید کتی که تهیه می‌کنید دارای قابلیت تنفس باشد تا در زمان فعالیت‌های شدید دوچرخه‌سواری از خیس شدن بدنتان جلوگیری کند.

خرید کاور بارانى کلاه دوچرخه سوارى Rogelli ساخت هلند

  • کفش دوچرخه‌سواری

آخرین وسیله‌ای که در مطلب بهترین پوشاک دوچرخه ‌سواری بانوان به شما معرفی خواهیم کرد، کفش است. کفشی که می‌خواهید بخرید بر اساس مدل رکابی که دارید، متفاوت است. اگر پدال‌های اصلی روی دوچرخه شما نصب است، می‌توانید از هر مدل کفشی برای دوچرخه‌سواری استفاده کنید. اما اگر پدال‌های حرفه‌ای دارید بهتر است از کفش‌هایی که دارای کفی سفت‌تر هستند استفاده کنید. با استفاده از این کفش‌ها می‌توانید مطمئن باشید که در زمان پدال زدن پایتان از روی پدال سر نمی‌خورد و سر جای خود محکم است.

 

برای مشاهده انواعپوشاک دوچرخه ‌سواری بانوان روی تصویر زیر کلیک کنید

بنر لباس دوچرخه سواری

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *