شرایط خرید دوچرخه با اقساط بلند مدت چیست؟ [ توضیحات کامل ]

شرایط خرید دوچرخه با اقساط بلند مدت چیست؟

خرید دوچرخه به صورت قسطی در برخی از فروشگاه‌های لوازم جانبی دوچرخه با قیمت مناسبی به فروش می‌رسد. دوچرخه سواری از جمله ورزش‌های بسیار محبوب و مفرح به شمار می‌آید که اغلب افراد در سنین مختلف تمایل به انجام آن دارند. در بازار، دوچرخه‌های زیادی در سبک‌ها و برندهای مختلف وجود داشته که از نظر قیمت با یکدیگر تفاوت دارند. بر همین اساس ممکن است برخی افراد از توان مالی لازم برای خرید دوچرخه در سلیقه و سبک مورد نظر خود برخوردار نباشند. 

خرید دوچرخه به صورت قسطی و همچنین دوچرخه اقساطی بدون سفته شرایط فوق‌العاده‌ای را برای این دست خریداران به وجود آورده است تا بعد از تحویل دوچرخه بتوانند در بازپرداخت‌های مختلفی وجه آن را بپردازند. در این مقاله قصد داریم ضمن پرداختن به اینکه فرق خرید دوچرخه با اقساط بلند مدت چیست؟ [ توضیحات کامل ]، به بررسی مزایای مختلف خرید اقساطی انواع دوچرخه نیز بپردازیم.

 

دوچرخه اقساطی با سفته و بدون سفته چه فرقی باهم دارند؟

 

 خرید دوچرخه به صورت قسطی چگونه است؟

همان‌طور که اشاره شد برخی از فروشگاه‌های لوازم جانبی دوچرخه چه به صورت اینترنتی و چه حضوری اقدام به خرید دوچرخه به صورت قسطی کرده اند. در ادامه هر یک از شرایط فوق را مورد شرح و بررسی قرار داده تا با توجه به آن تصمیم به خرید اقساطی دوچرخه بگیرید.

 خرید دوچرخه به صورت قسطی یکی از بهترین فرصت‌هایی است که خریداران می‌توانند با توجه به شرایط خود اقدام به تهیه دوچرخه با کیفیت و مناسبی نمایند. فروشگاه‌هایی که از این روش برای فروش محصولات خود از جمله دوچرخه استفاده می‌کنند.

 

خرید اقساطی دوچرخه

 

 

همچنین در  خرید دوچرخه به صورت قسطی نیاز به ضامن و چک نخواهد بود. بنابراین علاقه‌مندان به دوچرخه و دوچرخه سواری می‌توانند با هر میزان بودجه و درآمدی اقدام به خرید دوچرخه دلخواه برای خود و خانواده نمایند. در ادامه مقاله به بررسی نحوه خرید دوچرخه به صورت قسطی نیز می‌پردازیم.

 خرید دوچرخه به صورت قسطی

در  خرید دوچرخه به صورت قسطی فروشگاه برای نحوه ضمانت بازپرداخت اقساط از روش‌های دیگری از جمله دریافت چک و یا ضامن امکان‌پذیر خواهد بود. با توجه به این امر خریدارانی که دارای ضامن و یا دسته چک هستند می‌توانند با ارائه موارد فوق اقدام به خرید دوچرخه به صورت قسطی نمایند.

 

خرید اقساطی دوچرخه با سفته و بدون سفته چه مزایایی دارد؟

 

خرید اقساطی دوچرخه چه مزایایی دارد؟

با توجه به قیمت بسیار بالای دوچرخه در بازار به خصوص دوچرخه‌های مرغوب و با کیفیت قدرت خرید نقدی اغلب مشتریان کاهش یافته است. از این‌رو برخی از فروشندگان دوچرخه و لوازم جانبی آن، شرایط  خرید دوچرخه به صورت قسطی را در برنامه فروش خود قرار داده‌اند. با توجه به این شرایط علاقه‌مندان بیشتری خواهند توانست حتی با بودجه کم اقدام به خرید دوچرخه نمایند. در ادامه به دیگر مزایای خرید خرید دوچرخه به صورت قسطی اشاره می‌کنیم.

 

دوچرخه جاینت Fathom 27.5-2 2020 مشکی

 

دوچرخه جاینت Fathom 27.5-2 2020

 

  • خرید دوچرخه با کیفیت و مرغوب تنها با پرداخت مبالغ کمی از درآمد ماهیانه امکان‌پذیر می‌گردد.  خرید دوچرخه به صورت قسطی بیشترین مزیت را برای خریداران با قدرت خرید پایین به همراه دارد.
  • از آنجا که قیمت انواع دوچرخه موجود در بازار با نوسانات ارز و تورم افزایش پیدا می‌کند، خرید دوچرخه به صورت قسطی بهترین راه‌حل برای در امان بودن از افزایش قیمت آن خواهد بود.
  • افراد بر اساس درآمد ماهیانه خود می‌توانند اقساط دوچرخه را با دوره‌های بازپرداخت متنوعی انتخاب و پرداخت نمایند. 
  • خرید اقساطی دوچرخه منحصر به چند برند و سبک خاص از دوچرخه نبوده و خریداران می‌توانند با مراجعه به فروشگاه لوازم جانبی دوچرخه با سابقه و معتبر هر مدل و برندی از این محصول را انتخاب و سفارش دهند.

جمع‌بندی

ورزش دوچرخه سواری علاوه بر اینکه به سلامتی و شادابی افراد جامعه کمک میکند نقش مهمی در کاهش آلودگی هوا نیز دارد. خرید دوچرخه به صورت قسطی شرایط منحصر به فردی را برای اغلب خریداران با قدرت خرید پایین فراهم ساخته است تا بتوانند این وسیله نقلیه محبوب را خریداری و مورد استفاده قرار دهند. 

 خرید دوچرخه به صورت قسطی از جمله روش‌های فروش در برخی مراکز عرضه‌کننده دوچرخه محسوب می‌شود که برای ضمانت پرداخت اقساط دوچرخه در نظر گرفته شده است.

اما خریدارانی که دارای دسته چک و یا ضامن باشند می‌توانند از روش خرید دوچرخه به صورت قسطی برخوردار شوند.

از مزایای خرید دوچرخه به صورت قسطی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

    • امکان خرید دوچرخه با پرداخت مبالغ کم در هر ماه
    • دریافت و تحویل سریع دوچرخه حتی در فروش اقساطی آن
  • در امان بودن از اثرات تورم و نوسانات ارز بر روی قیمت اقساطی دوچرخه
  • امکان انتخاب دوچرخه مرغوب در سبک و برند دلخواه

 

خرید اقساطی دوچرخه

 

سوالات متداول

بله، در فروش اقساطی دوچرخه مشتریان عزیز می‌توانند بنابر سلیقه خود هر مدل و برند از دوچرخه را انتخاب و خریداری نمایند.

شما می‌توانید با شماره تلفن‌های درج شده در سایت فروشگاه لوازم اینترنتی لوازم جانبی دوچرخه تماس گرفته و از شرایط کامل برای خرید دوچرخه اقساطی با سفته و بدون سفته مطلع شوید.

 

 

۴/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *