راهنمای خرید دوچرخه کی تی ام اولترا [ امکانات و ویژگی ها ]

راهنمای خرید دوچرخه کی تی ام اولترا [ امکانات و ویژگی ها ]

مقدمه‌ای بر راهنمای خرید دوچرخه کی تی ام اولترا

یک دوچرخه خوب، باید ایمن، خوش ساخت و کاربردی برای شما باشد. دوچرخه کی تی ام ۲۰۲۰، یک دوچرخه به روز و با دوام است. این سوال پیش می‌آید که دوچرخه کی تی ام ساخت کجاست؟ دوچرخه کی تی ام ساخت کشور اتریش است. دوچرخه KTM  دارای گارانتی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. اگر قصد استفاده از دوچرخه‌ای با دوام، ایمن و خوش ساخت در کوهستان را دارید، کی تی ام اولترا گزینه مناسبی برای شماست. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب‌اطلاعات بیشتر درباره قیمت دوچرخه کی تی ام کربن و راهنمای خرید دوچرخه کی تی ام اولترا تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

ویژگی‌های دوچرخه کی تی ام ۲۰۲۰ چیست؟

سایز این دوچرخه فریم ۱۹ و از جنس آلومینیوم است. نوع ترمز دوچرخه آن مانند دوچرخه جاینت دیسکی هیدرولیک است. دوچرخه KTM  یک دوچرخه مناسب کوهستان بوده و کاربرد آن دوچرخه سواری در مسیر‌های آفرودی است. سایز این دوچرخه برای آقایان و بانوانی مناسب است که قد آن‌ها بالای ۱۸۰  سانتی متر باشد. ترمز دیسکی هیدرولیک مناسب توقف در مسیر‌های کوهستانی است زیرا بسیار پر قدرت عمل می‌کند و در هوای سرد بارانی و برفی نیز بسیار کاربردی است. پس‌لازم نیست نگران لیز خوردن و به خطر افتادن امنیت خود در کوهستان باشید.

دوچرخه کی تی ام ساخت برند SR Suntor  است. این برند، جزء برند‌های معروف در ساخت کمک فنر در دنیاست. کمک فنر در حفاظت از دوچرخه و راننده آن نقش مهمی دارد. دو شاخ که نوعی کمک فنر است‌، در جلوی دوچرخه قرار دارد و دارای دو ستون است. این ستون‌ها از بالا به فرمان و از پایین به چرخ جلو متصل شده‌اند.

در واقع کار ستون‌های کمک فنر این است که در مسیرهای پر پیچ و خم و ناصاف، از دوچرخه محافظت کند تا سانحه‌ای رخ ندهد. مسیر‌های کوهستانی و خارج شهر بسیار پر خطرند و دوچرخه کی تی ام ۲۰۲۰ با داشتن بهترین کمک فنر، کاملا برای این مسیرها مناسب است.

 

دوچرخه کی تی ام اولترا

 

راهنمای خرید دوچرخه کی تی ام اولترا، این دوچرخه چه قطعاتی دارد؟

دوچرخه کی تی ام ۲۰۲۰ دارای ۲۴ عدد دنده یا خودرو ۸ سرعته شیمانو است. شیمانو یک شرکت ژاپنی سازنده قطعات است که در رقابت با کشور‌های آمریکایی و اروپایی در رده بالاتری قرار دارد. دوچرخه ۸ سرعته، بسیار نرم و راحت دنده را عوض می‌کند و به همین سبب قیمت دوچرخه کی تی ام کربن بالاتر است.

هر چقدر دوچرخه سوار حرفه‌ای‌تر باشد و صعود و فرود بیشتر در سراشیبی‌ها داشته باشد، تعداد دنده دوچرخه او باید بیشتر باشد. وظیفه دنده ذخیره انرژی‌ است. تعداد دنده بالا انرژی را بسیار بیشتر ذخیره می‌کند، مانع خستگی دوچرخه می‌گردد و باعث می‌شود دوچرخه سوار احساس راحتی بیشتری داشته باشد. قیمت دوچرخه کی تی ام کربن به علت دنده‌های زیاد کمی بالاتر است ولی ارزش پرداخت این مبلغ را دارد زیرا بسیار حرفه‌ای و کاربردی است.

نکاتی مهم درباره قیمت دوچرخه کی تی ام کربن

قیمت دوچرخه کی تی ام ۲۰۲۰ نسبت به سایر دوچرخه‌های کوهستانی کمی بالاتر است زیرا قطعات و دنده‌های آن بسیار با کیفیت هستند. در ساخت این قطعات از آخرین تکنولوژی استفاده شده ‌است. قطعاتی مانند دوشاخ هیدرولیک، خودرو ۸ سرعته، تعداد دنده ۲۴ سرعت و دارا بودن ترمز دیسکی هیدرولیک و … در این دوچرخه وجود دارد که آن را برای دوچرخه سواری در کوهستان بسیار مناسب می‌کند.

قیمت دوچرخه کی تی ام ۲۰۲۰  شاید کمی بالاتر باشد، اما کاملا ارزش خرید را دارد. با خرید دوچرخه کی تی ام اولترا، می‌توانید به صورت حرفه‌ای در کوهستان ورزش کنید، لذت ببرید و در عین حال کاملا امن باشید. دوچرخه کی تی ام با تکنولوژی پیشرفته خود امنیت شما را به صورت کامل تامین می‌کند.

 

راهنمای خرید دوچرخه کی تی ام اولترا، ویژگی‌های یک دوچرخه کوهستانی خوب چیست؟

دوچرخه باید سایز مناسب قد و جثه شما داشته باشد. باید زین آن راحت باشد، به راحتی بتوانید پدال بزنید و فرمان را کنترل کنید. باید بتوانید به سادگی تعادل خود را حفظ کرده و حرکات دوچرخه را تنطیم و هماهنگ نمایید. ترمز دوچرخه شما باید به خوبی کار کند و خیلی سفت نباشد، نباید ناگهان دوچرخه را متوقف کند و سبب سانحه شود.

یک ترمز استاندارد، کم کم سرعت را کاهش می‌دهد تا دوچرخه در نهایت متوقف شود. حتما هنگام خرید این موارد را چک کنید تا دجار مشکل نشوید. چندین دوچرخه را امتحان کنید تا در نهایت دوچرخه مناسب خود را بخرید. دوچرخه کی تی ام ۲۰۲۰ دوچرخه استانداردی است که ویژگی‌‌ها ذکر شده را دارد و می‌توانید با خیال راحت آن را خریداری کنید.

تنه دوچرخه علاوه‌بر جنسی مناسب و محکم، باید اندازه‌ای متناسب با بدن شما داشته باشد. اگر کوچک‌تر از جثه شما باشد، پاهای شما هنگام دوچرخه سواری فشرده می‌شوند و نمی‌توانید به راحتی آن را برانید. اگر دوچرخه بزرگتر باشد، کنترل آن سخت می‌شود و راندن این دوچرخه برای شما بسیار خطرناک است. همانطور که قبلا گفتیم، دوچرخه کی تی ام ۲۰۲۰ مناسب آقایان و خانم‌هایی است که قد ۱۸۰ سانتی‌متر دارند. دوچرخه سواری در کوهستان، کاری سخت و پرخطر است پس نباید دوچرخه شما اندازه نامناسبی داشته باشد زیرا ممکن است دچار سانحه شوید.

 

برای مشاهده انواع دوچرخه کوهستان روی تصویر زیر کلیک کنید

بنر دوچرخه کوهستان

 

با توجه به قیمت دوچرخه کی تی ام کربن، این وسیله امکانات بسیار مناسبی دارد‌. برای مثال موقعیت زین آن استاندارد است. موقعیت زین، فاکتور مهم دیگری در تعیین امنیت و راحتی دوچرخه است. زین دوچرخه کی تی ام اولترا قابل تنظیم رو به جلو یا عقب است و می‌توان به آن زاویه داد. قبل از شروع دوچرخه سواری در کوهستان، می‌توانید موقعیتی را که در آن راحت‌تر هستید را تنظیم کنید. اینکه زین شما چگونه قرار گیرد، با توجه به این نکته سنجیده می‌شود که پاهای شما بدون فشردگی یا کشیدگی به پدال‌ها برسند. اگر زین طوری قرار گیرد که لازم باشد برای رسیدن به پدال‌ها خود را جا به جا کنید، این تنظیم غیر استاندارد و اشتباه است.

یکی دیگر از نکات مهم در راهنمای خرید دوچرخه کی تی ام اولترا، توجه به فرمان آن است. فرمان این دوچرخه بسیار روان و خوش دست بوده و به راحتی تنظیم می‌شود. فرمان اهمیت ویژه‌ای در امنیت و کنترل دوچرخه دارد. زاویه فرمان باید طوری تنظیم شود که منجر به کمر درد، گردن درد و درد دست نشود.

در صورت وجود درد در بدن شما، به تدریج اعضای بدنتان آسیب می‌بینند. در دوچرخه کی تی ام ۲۰۲۰ که مخصوص کوهستان است، عرض فرمان بیشتر است تا کنترل دوچرخه بهتر انجام شود. شما می‌توانید ارتفاع فرمان این دوچرخه را نیز تنظیم کنید. در دوچرخه کوهستان، ارتفاع فرمان بید کاهش یابد و مرکز ثقل پایین‌تر بیاید. در هنگام دوچرخه سواری در کوهستان، کم بودن ارتفاع کمک می.کند تا دوچرخه سوار رو به جلو خم شده و کنترل بهتری روی وسیله داشته باشد

 

پنجه رکاب دوچرخه کی تی ام اولترا

 

پنجه رکاب دوچرخه کی تی ام اولترا چگونه است؟

پاهای شما باید به درستی روی پنجه رکاب قرار بگیرند تا تمام نیروی شما به دوچرخه منتقل شود و خسته نشوید. برای صرفه جویی در مصرف انرژی و سرعت گرفتن دوچرخه، باید پنجه رکاب استاندارد و موقعیت شما نیز صحیح باشد. دوچرخه کی تی ام اولترا، با توجه به اینکه مخصوص کوهستان است پنجه رکابی مناسب و قدرتمند دارد و کمک می‌کند شما تمام انرژی خود را صرف دوچرخه سواری کنید بدون اینکه بیهوده خسته شوید.

با این پنجه رکاب استاندارد، می‌توانید به راحتی با کفش ورزشی معمولی نیز دوچرخه سواری کنید بدون اینکه آسیب ببینید. یک دوچرخه کوهستانی خوب، باید پنجه رکاب داشته باشد که پاها به راحتی در آن قرار بگیرند بدون اینکه احساس فشار و ناراحتی ایجاد شود.

تایر دوچرخه کی تی ام ۲۰۲۰ باید چگونه باشد؟

دوچرخه کوهستان باید تایرهای پهن‌تری داشته باشد تا در هنگام بالا و پایین رفتن از سراشیبی لیز نخورد و دچار مشکل نشود. تایر پهن، اصطکاک بیشتری ایجاد می‌کند و در دوچرخه سواری در برف و باران کارآمد‌تر عمل می‌کند. علاوه بر داشتن تعداد دنده‌های فراوان، تایرهای پهن و خوش ساخت بسیار در حفظ تعادل و ایجاد امنیت در دوچرخه سواری کوهستان مهم هستند.

در راهنمای خرید دوچرخه کی تی ام اولترا، به اهمیت نقش تایر دقت کنید. دوچرخه کی تی ام ۲۰۲۰  دارای بهترین جنس تایر ساخته شده با آخرین تکنولوژی است که امنیت شما را هنگام دوچرخه سواری در کوهستان تنظیم می‌کند. تایر‌ها به راحتی قابل تعویض هستند و بهتر است هر روز قبل از استفاده از دوچرخه، میزان باد و سلامت تایرها را چک کنید تا دچار مشکل نشوید.

 

برای مشاهده انواع دوچرخه کوهستان روی تصویر زیر کلیک کنید

بنر دوچرخه کوهستان

 

سخن آخر درباره راهنمای خرید دوچرخه کی تی ام اولترا

اگر می‌خواهید صاحب یک دوچرخه کوهستانی استاندارد شوید، دوچرخه کی تی ام ۲۰۲۰ را خریداری کنید. دوچرخه KTM  کاملا حرفه‌ای و مناسب کسانی است که به دنبال پیشرفته‌ترین دوچرخه کوهستانی هستند. برای کسب اطلاعات در مورد قیمت دوچرخه کی تی ام کربن با ما تماس بگیرید.

برای اینکه جواب سوالاتی از قبیل دوچرخه کی تی ام ساخت کجاست؟ قیمت آن چقدر است؟ ضمانت آن چگونه است و… را به دست آورید با کارشناسان ما تماس بگیرید. ‌ما بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت دوچرخه کی تی ام اولترا را به شما معرفی خواهیم کرد. کافیست همین حالا از ما بپرسید تا در نهایت این دوچرخه را که دارای بالاترین راندمان در بین تمام دوچرخه‌ها کوهستانی است خریداری نمایید.

۴/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *