راهنمای خرید هدیه برای تشکر و قدردانی از دوستان

راهنمای خرید هدیه برای تشکر و قدردانی از دوستان

بهترین گزینه برای مهمانی

روغن ترافل سیاه لاتورانگل لاتورانگل

هرگز با دست خالی به مهمانی شام نروید. از میزبان خود با یک روغن خوراکی لوکس تشکر کنید تا غذای بعدی خود را آماده کند. با روغن ترافل سیاه لاتورانگل هر نوع غذایی را می توانید بپزید. همچنین می توان آن را روی پیتزا، پاپ کورن، بریزید یا از آن در خمیر نان استفاده کنید.

بهترین گزینه برای گجت های پوشیدنی

آشنایی با روش تهیه اسموتی سیب زمینی

با این عینک سه بعدی دوستان خود را سرگرم کنید. فن آوری جدید به سرعت مسدودکننده های نور آبی را به عینک های آفتابی پلاریزه با دو فریم تبدیل می کند که به راحتی از طریق آهن ربا به جلو پرتاب می شوند.این محصول از پوشش ضدگلوله و مقاوم در برابر خراش و محافظت ۱۰۰ درصدی UVA/UVB بهره می برد و همچنین با یک کیس محافظ قابل تعویض نیز همراه است.

بهترین برای پیروان زودیاک

گردنبند طلسم تای زودیاک

هر کسی که شیفته طالع بینی است می تواند با افتخار نشان خود را با این گردنبند برنجی شیک و جذاب به نمایش بگذارد. این آویز دارای دو طلسم زودیاک و یک نگین سنگ ماه درخشان است.

بهترین برای دوستداران دسر

آخرین کوکی های خرده نان

کلوچه های Last Crumb بسیار خوشمزه هستند، همانطور که از نامش پیداست، تمام خرده های آخر را می بلعید. این شرکت مستقر در لس آنجلس این شیرینی های خوش طعم را تازه می پزد و هر هفته دسته های محدودی عرضه می کند. مجموعه‌ای از ۱۲ طعم منحصربه‌فرد و ضعیف (مانند Nutella S’mores، Have Your Churro & Eat it Too، Pumpkin Spiced Latte)، که با مواد اولیه درجه یک ساخته شده‌اند، امتیاز بگیرید. هر غذای لذیذ بسته بندی شده به صورت جداگانه در یک جعبه هدیه لوکس قرار می گیرد که مانند یک تجربه مزه عمل می کند. اگر به دنبال ایده‌هایی برای کادو تشکر می‌گردید، این یکی مطمئناً تأثیرگذار خواهد بود.

بهترین گزینه برای کلکسیونرهای شمع

شمع تولد تاروت

این یک واقعیت ساده است: زنان شمع های معطر را دوست دارند. برای خانم های رازآلود، این شمع دست ساز، دارای شگفتی خاصی است. موم را ذوب کنید تا یک جذابیت حکاکی شده از طلا را برای یک مطالعه منحصر به فرد فقط برای شما آشکار کند. این جذابیت معنوی به عنوان یک آویز است که می تواند روی هر زنجیری کشیده شود و به عنوان گردن بند پوشیده شود.

 

راهنمای خرید هدیه برای تشکر و قدردانی از دوستان

 

بهترین برای آرایشگران

ست لب Sephora Perfect Pout

علاقه مندان به آرایش را با این مجموعه انتخاب شده از خط لب، بالم لب و رژ لب های Perfect Pout از برندهای نامی که می شناسند و دوست دارند، از جمله Charlotte Tilbury، Clinique، Nars، Lineage و Rare Beauty اثر سلنا گومز تحت تاثیر قرار دهید. حتی تاثیرگذارتر؟ قیمت ۲۸ دلار (ارزش این مجموعه ۸۳ دلار است!)

بهترین گزینه برای دوستان هوشیار

شکر خدا – مجموعه هدیه شکر

به دنبال هدایای تشکر برای کسی باشید که از الکل دوری می کند. این مجموعه هدیه شاد به شما اجازه می دهد که یک لیوان نوشیدنی درخشان غیر الکلی برای نشان دادن قدردانی خود تهیه کنید. همچنین شامل آب نبات شکری بنتو باکس و دو لیوان مارتینی کریستال جواهر است.

بهترین برای دوستداران لباس راحتی

پیراهن کش باف بافندگی بدرقه و جوگر

پراموند توضیح می‌دهد که موارد خاصی وجود دارد که ممکن است بخواهید بیشتر سرمایه‌گذاری کنید، مثلاً اگر کسی کمک مداوم ارائه می‌کند یا فوق‌العاده سخاوتمند است. در این صورت، برای صندلی‌های تنبل یا کارمندان بدون کد لباس کار از خانه، ست‌های لباس راحتی مناسب یک هجوم ارزشمند است. این پیراهن کش دار بدرقه و جوگرهای همسان – با رنگ سبز زمردی چشم نواز – ارتقاء پیچیده ای از عرق های قدیمی است، و به اندازه کافی شیک است که در بیرون هم بپوشید. برای خرید لباس مردانه به سایت خرید لباس مردانه مراجعه کنید و برای زنان بالعکس.

بهترین گزینه برای افراد متعصب مراقبت از خود

شارلوت تیلبری مجموعه Magic Mini Skin را احیا کرد

علاقه مندان به اسکین ها، اکسیر کریستال جادویی و موستانگ کرم جادویی را می ستایند که کاملا با موستانگ هایشان سازگار است.این محصولات از نظر بالینی برای بهبود پوست و ایجاد درخشش درخشان به اثبات رسیده اند.

بهترین برای شیک پوشان عملی

دستکش ترمه فناوری

ترمه مظهر تجمل است، و در حالی که شما نباید با کت یا حتی ژاکت از بالا استفاده کنید، لوازم جانبی کوچکتر ایده بسیار خوبی است. این دستکش‌های فن‌آور Babton که با ترمه بسیار نرم ایتالیا ساخته شده‌اند، سال‌ها یا حتی دهه‌ها دوام خواهند آورد. از ۱۱ رنگ، از جمله صورتی رژگونه و سایه های خنثی کلاسیک مانند خاکستری هدر، قهوه ای موکا و مشکی بی انتها انتخاب کنید. دستکش های گرم شده نیز برای افرادی که همیشه سرد هستند انتخابی متفکرانه خواهد بود.

بهترین برای هنرمندان نوپا

کتاب کامیک خود را ایجاد کنید

هرست عاشق دادن کتاب هایی به عنوان هدیه براساس علایق دریافت کنندگان است. چه برای کودکان و چه برای جوانان، این کتاب کمیک DIY یک هدیه سرگرم کننده برای هنرمندان با هر سطح مهارتی است.این تم ۱۰۲ صفحه ای دارای قالب هایی برای الهام بخشیدن به روند خلاقیت و کمک به آن ها برای رویاپردازی شخصیت ها و داستان های خود است.

نکات خرید بهترین هدیه

  • بودجه اولیه خود را مشخص کنید
  • در نظر گرفتن مناسبت مورد نظر
  • در نظر گرفتن رنگ مورد علاقه
  • در نظر گرفتن سن و سال
  • دقت به تیپ شخصیتی طرف مقابل
  • انتخاب کاغذ کادو یا جعبه مناسب
  • انتخاب هدیه های به روز و کاربردی مانند گوشی (سایت خرید قسطی گوشی) و لباس (لباس را بر اساس مردانه یا زنانه بودن از سایت خرید لباس مردانه و یا سایت خرید لباس زنانه تهیه کنید. برای خرید گوشی می توانید خرید قسطی انجام دهید. در اینترنت می توانید سایت خرید قسطی گوشی پیدا کنید)
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *