معرفی برند و محصولات ویوا به صورت حرفه ای و ریزبینانه

معرفی برند و محصولات ویوا و عکس دوچرخه ویوا را ببینید

معرفی برند و محصولات ویوا

 

معرفی برند و محصولات ویوا راحرفه ای تر و کامل تر از قبل بشناسید!

معرفی برند و محصولات ویوا: در حال حاضر دوچرخه ویوا یکی از بهترین وسایل حمل‌ونقل درون شهری محسوب می‌شود که در کنار ورزش می‌توانید به سلامت محیط زیست نیز کمک کنید. در مقالات گذشته در مورد راهنمایی انتخاب دوچرخه و انواع آن صحبت کردیم. همانطور که می‌دانید یکی از معیارهای انتخاب دوچرخه، شناخت انواع دوچرخه و برندهای تولیدکننده‌ی آن می‌باشد. در این بخش قصد داریم بهترین مارک دوچرخه با نام VIVA و عکس انواع دوچرخه ویوا را در سایت دوچرخستان معرفی کنیم. همچنین میتوانید داخل سایت راهنمای خرید دوچرخه مریدا که مشابه اینسری دوچرخه است را مطالعه کنید.

برای خرید دوچرخه قسطی ویوا وارد دوچرخستان شوید.

دوچرخه ویوا یکی از محصولات درجه یک چینی است که کمپانی آن در سال ۱۹۹۲ در این کشور تاسیس شد. محصولات این برند در ابتدا مثل تمام کمپانی‌های تازه تاسیس از کیفیت بالایی برخوردار نبوده و حرفه‌ای نبودند و سطوح آماتور تولید می‌شدند. اما به مرور زمان و با تولید دوچرخه‌های حرفه‌ای و جبران نواقص پا به رقابت با سایر برندهای بزرگتر دوچرخه گذاشت. دوچرخه VIVA به دلیل قیمت پایین و داشتن حداقل استانداردها در بین بهترین برندهای دوچرخه در ایران جای گرفته است.

برای خرید دوچرخه قسطی بانک رسالت وارد دوچرخستان شوید.

پایگاه‌های تولیدی دوچرخه ویوا به منظور تسهیل در ارائه‌ی محصولات به مشتریان تا سریلانکا و ماکائو گسترش یافته‌اند. دوچرخه VIVA در حال حاضر دوچرخه های باکیفیت خود را از طریق سایت ویوا و نمایندگی‌هایش در ۴۵ کشور در همه قاره‌ها به دوچرخه‌سواران ارائه می‌کند.

ویوا یک برند تولیدکننده‌ی دوچرخه می‌باشد که به تولید دوچرخه‌های راحت، قابل اعتماد، شیک و در عین حال با کیفیت و با قیمت مناسب معروف است. البته در مقایسه با سایر برندها این کمپانی کوچک است. برای دستیابی به طرحی منسجم در هر دوچرخه‌ی VIVA، بسیاری از اجزای اصلی آن از قبیلِ گل‌گیر، محافظ زنجیر، زنجیر، در پوش زنجیر، پدال، صندل، دستگیره، ترکه، فریم و بدنه‌ی آن از استاندارهای بالایی برخوردار هستند.

برای خرید دوچرخه اقساطی از سرای ایرانی وارد دوچرخستان شوید

در طول سالیان گذشته این شرکت به عنوان یکی از بهترین تامین‌کنندگان دوچرخه در ژاپن و آمریکا شناخته شد. همچنین در سال ۲۰۱۰ به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های صادراتی در بازار روسیه معرفی شد.

این برند در نزد دوچرخه‌سواران آماتور نیز کاملاً آشنا بوده و در ایران نیز جزء پر فروش‌ترین‌ها است. مهم‌ترین دلیل پرفروش بودن آن، قیمت پایین و کیفیت مناسب آن می‌باشد. یعنی نسبت به قیمتی که برای خرید دوچرخه ویوا پرداخته می‌کنید؛ کیفیت و امکانات قابل قبولی دریافت می‌کنید. محصولات دوچرخه VIVA نسبت به سایر برندهای حرفه ای دوچرخه قیمت پایین‌تری دارند و در عین حال دارای کیفیت مطلوبی هم هستند. در ادامه به معرفی محصولات این برند می‌پردازیم.

انواع مدلهای دوچرخه ویوا

انواع مدلهای دوچرخه ویوا را به همراه کاربردهای منحصر به فرد بشناسید!

اگر نگاهی به وبسایت رسمی دوچرخه ویوا بیاندازید متوجه خواهید شد انواع دوچرخه‌های VIVA در دسته‌بندی‌های مختلف موجود هستند. با وجود تنوع دسته‌بندی تعداد دوچرخه‌های موجود در هر نوع محدود است. اما با این وجود به حدی از کیفیت خوبی برخور دارند که جزء دوچرخه‌های پرفروش هستند و معمولا از طوقه های سایز ۲۶ مانند: مجموعه طوقه شیمانو ۲۶ اینچ Shimano wheelset MT15 بهره میبرند. تنوع دوچرخه‌ها در ویوا به شرح زیر می‌باشد. برای مطالعه نحوه گرم کردن در دوچرخه سواری لطفا وارد سایت دوچرخستان شوید.

  • Hardtails (کوهستان)
  • Full Suspension (تعلیق کامل)
  • Road (جاده‌ای)
  • BMX (بی ام اکس)
  • Folding (تاشو)
  • Kids (بچه گانه)
  • Urban (شهری)
  • Fatbike (دوچرخه برقی)

 

مدل های مطرح دوچرخه‌های کوهستانی viva را بشناسید!

بهترین دوچرخه کوهستان به دوچرخه‌هایی گفته می‌شود که برای مسیرهای خارج از جاده طراحی شده باشند. این دوچرخه‌های عموما داری دسته‌های صاف هستند و کمک فنر آن‌ها دارای سیستم تعلیق می‌باشد تا بتوانند بدون محدودیت در مسیرهای کوهستانی حرکت کنند. دوچرخه‌های کوهستانی برند VIVA به شرح زیر می‌باشند.

دوچرخه‌های کوهستانی ویوا

قاب این مدل از جنس آلومینیوم بوده و سایز آن ۲۶ اینچ می‌باشد. دوشاخ‌های این دوچرخه نیز به سایر ۲۶ اینچ بوده و دارای سیستم تعلیق می‌باشد. فرمان و کرپی آن از جنس آلومینیوم فلز مرکب است. صندل یا زین آن بسیار راحت می‌باشد. البته رقیب جدی این مدل: دوچرخه کوهستان ۲۹ ویلر مدل ترایل ۲۰۱۶ میباشد.

این مدل نسبت به مدل قبلی کمی از نظر اندازه فریم بزرگتر است. فریم این دوچرخه ویوا دارای سایز ۲۷٫۵ اینچ می‌باشد. اندازه‌ی دوشاخ آن نیز به اندازه فریم آن است. جنس فریم و دوشاخ از آلیاژ فلز مرکب است. فرمان و کرپی آن از جنس آلومینیوم اونو (ALLOY UNO) است.

قاب مدل CRUISER-310 از جنس آلومینیوم و فریم آن دارای سایز ۲۶ اینچ است. جنس فرمان از جنس استیل و کرپی آن دارای جنس آلومینیوم فشرده است. فریم مدل ELEGANCE-310 از دوچرخه ویوا نیز دارای سایز ۲۶ اینچ و آلومینیومی است. جنس فرمان از استیل و کرپی آن از آلومینیوم فشرده می‌باشد.

تفاوت بارز مدل‌های نام برده شده عمدتا در نوع و اندازه تایر، جنس و اندازه‌ی طوقه یا رینگ، نوع دنده‌های جلو و عقب، تعداد دنده و چرخ دنده‌ها و نوع ترمز آن‌ها می‌باشد. دوچرخه‌های کوهستانی VIVA دارای دست کم ۲۵ مدل با تفاوت‌های جزئی نسبت به ۴ مدل ذکر شده هستند.

مدل های مطرح دوچرخه‌های جاده ای viva را بشناسید!

این نوع از دوچرخه‌های Viva برای سواری در جاده‌های صاف و آسفالت طراحی شده‌اند. این دوچرخه‌ها دارای لاستیک‌های صاف و نازک هستند. دوچرخه‌های جاده‌ای نسبت به کوهستانی سبک‌تر بوده و معمولا زین و فرمان آن به دلیل شرایط آیرودینامیکی در یک سطح می‌باشند. دوچرخه‌های جاده‌های برند ویوا به شرح زیر می‌باشند.

دوچرخه‌ جاده ای viva

  • مدل FRC 8A و RA4000 8 و RA4000

این مدل دارای فریم فول کربن ۷۰۰c و دوشاخی از جنس کربن ۷۰۰c است. زین، فرمان و کرپی این نوع دوچرخه از شرکت RITCHEY می‌باشد همچنین گفتنی است که مدل RA4000 8 ویوا، دارای فریمی از جنس آلومینیون ۷۰۰c می‌باشد. جنس فرمان و کرپی آن از آلومینیوم بوده و زین آن از نوع مسابقه‌ای است. در مدل RA4000 شرکت ویوا تلاش کرده تا در جنس بدنه و موارد ذکر شده شباهت زیادی به مدل قبلی داشته باشد و عمده تفاوت آن با مدل قبلی در نوع تایر، نوع چرخ‌دنده و نوع سیستم ترمز می‌باشد. البته برای دوچرخه های کورسی ویوا میشود از لاستیک دوچرخه کورسی کانتیننتال Continental tire ultra race 700*25 استفاده کرد.

مدل های مطرح دوچرخه‌های شهری مارک ویوا را بشناسید!

وجود امکاناتی نظیرِ ترکه یا محل حمل بار، محافظ زنجیر، گل‌گیر و غیره، این نوع رو از بقیه جدا می‌کنند و باعث راحتی استفاده از آن در درون شهر می‌شوند. مدل فرمان این نوع دورچرخه‌های به صورت خمیده است. مدل TOUR 4.0 و LV 2.0 دو نوع عمده‌ی دوچرخه‌های شهری VIVA می‌باشد. این دوچرخه‌ها فرق‌های کوچکی مانند تفاوت در سایز و جنس بدنه، نوع زنجیر چرخ، تایر و طوقه دارند. برای آشنایی با انواع مختلف دوچرخه موجود در بازار ایران و همچنین امکان مقایسه و خرید آنلاین دوچرخه به محصولات دوچرخستان دعوت می‌شوید.

 

پرفروش ترین دوچرخه های دوچرخستان از این سبک شامل:دوچرخه تالون 1 2021

دوچرخه جاینت مدل تالون۲ ساخت سال۲۰۲۱، از سبک ترین آلیاژ دنیا استفاده میکند که باعث شده تا این مدل را تبدیل به یکی از دوچرخه های چابک و سریع تبدیل کند.

مشاهده قیمت دوچرخه تالون ۲ مدل ۲۰۲۱

 

دوچرخه شهری تالون 1

دوچرخه کوهستانی جاینت مدل تالون ۱ ساخت سال ۲۰۲۱ نسبت به مدلهای دیگر تالون از بدنه ای قوی تر بهره میبرد که به ALUXX-SL معروف است. همچنین شرکت جاینت برای اینکه دوچرخه سواران بتوانند از  لذت بیشتری برخوردار شوند، از قطعات با کیفیت زیادی در دوچرخه کوهستانی تالون مدل ۲۰۲۱ استفاده کرده اند.

مشاهده قیمت دوچرخه تالون ۱ مدل ۲۰۲۱

۳.۹/۵ - (۷۱ امتیاز)

3 دیدگاه برای “معرفی برند و محصولات ویوا به صورت حرفه ای و ریزبینانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *