مقایسه پرفروش ترین دوچرخه ها در سال ۱۴۰۰ [ بهترین ها ]

پرفروش ترین دوچرخه ها

مقدمه در رابطه با پرفروش ترین دوچرخه ها

در این مقاله قصد داریم پرفروش ترین دوچرخه ها را مورد بررسی قرار دهیم. با توجه به افزایش روزافزون ماشین‌ها و آلودگی هوا، استفاده از دوچرخه ها اهمیت بالاتری پیدا کرده است. همچنین هزینه‌های نگهداری از خودروها و حمل ‌و نقل بسیار بالا رفته است و با بالا رفتن قیمت بنزین و غیره، امروزه مردم بیشتری به خرید دوچرخه و دوچرخه‌سواری روی آورده‌اند.

برای خرید اقساطی دوچرخه در تهران وارد دوچرخستان شوید.

این وسیله ورزشی علاوه بر اینکه به سلامت شما کمک می‌کند، می‌تواند با کمترین  هزینه شما را به مقصدتان برساند. علاقه‌مندان به خرید دوچرخه، برای انتخاب دوچرخه می‌بایست چند فاکتور را در نظر بگیرند. در این مطلب این فاکتورها برای شما بیان شده‌است و همچنین به مقایسه پرفروش‌ترین دوچرخه‌ها در سال ۱۴۰۰ نیز پرداخت ‌شده است.

 

برای مشاهده انواع دوچرخه کوهستان روی تصویر زیر کلیک کنید

بنر دوچرخه کوهستان

 

فاکتورهایی که می‌بایست پیش ‌از خرید دوچرخه مناسب در نظر گرفته شود

  • در نظر گرفتن کارهایی که می‌خواهید روزانه با دوچرخه خود انجام دهید، و جاهایی که می‌خواهید با آن بروید. زیرا نوع مسیر و مسافتی که می‌خواهید با دوچرخه خود بروید، اهمیت بسیار بالایی در انتخاب دوچرخه شما دارد.
  • سایز دوچرخه می‌بایست متناسب با قد و وزن شما باشد.
  • تایر دوچرخه می‌بایست متناسب با محیط و مسافتی که می‌خواهید برانید باشد.

 

مقایسه انواع دوچرخه ‌ها و پرفروش ‌ترین دوچرخه‌ ها در سال ۱۴۰۰

دوچرخه ‌ها در شش دسته اصلی قرار می‌گیرند که در زیر به آن‌ها به بررسی آن‌ها پرداخته شده‌ است

  • دوچرخه‌ های شهری یا urban

بهترین نوع از دوچرخه‌ها برای استفاده درون شهر است. این دوچرخه‌ها دارای سیستم‌های دنده‌ای و بدون دنده هستند، و برای استفاده بر روی آسفالت و کوچه و خیابان پیشنهاد می‌شود. استفاده از نوع سیستم دنده‌ای برای استفاده در شهر تهران که دارای مسیرهایی با سربالایی و سراشیبی متعدد است مناسب‌تر است.

  • دوچرخه ‌های کوهستان

این نوع از دوچرخه‌ها همه‌کاره بوده و می‌تواند هم برای طبیعت‌گردی و هم در کوهستان و مسیرهای ناهموار استفاده شود. اما در استفاده‌های شهری زیاد مناسب نیست. پرفروش‌ترین دوچرخه‌های کوهستان دوچرخه‌های کراس کانتری غیرحرفه‌ای، دوچرخه‌های کوهستان اسپرت، و دوچرخه‌های sprt xc هستند. در ادامه این مطلب به بررسی پرفروش ترین دوچرخه کوهستان پرداخته شده است.

  • دوچرخه ‌های هیبرید

این دوچرخه‌ها کارکردی همچون دوچرخه‌های کوهستان و شهری داشته و برای هر دو استفاده شهری و کوهستانی مناسب است. تایر دوچرخه‌های هیبرید نسبت ‌به دوچرخه‌های کوهستان کمی نازک‌تر و نسبت به دوچرخه‌های شهری یهن‌‌تر است.

  • دوچرخه‌ های کورسی

این نوع از دوچرخه‌ها دارای سبکی هستند که به فرد سرعت به‌سرعت در دوچرخه‌سواری بسیار کمک می‌کنند و نوع تایرهای آن‌ها به صورتی است که برای مسافت‌های طولانی جاده‌ای مناسب نیست و تنها به درد استفاده در مسیرهای کوچک با سرعت بالا می‌خورد .

  • دوچرخه‌ های جاده‌ای

این دوچرخه‌ها بسیار سبک بوده مانند: دوچرخه جاینت و دارای فرمانی خمیده روبه پایین است. تایرهای دوچرخه جاده برای افزایش سرعت، باریک است و برای مسابقات نیز مناسب است. این دوچرخه‌ها برای استفاده در آسفاالت ساخته شده‌اند و برای حمل بار سنگین مناسب نیستند.

 

  • دوچرخه ‌های تایم تریال

این دوچرخه‌‌ها در جهت دستیابی به سرعت بالاتر تولید شده‌اند و مسابقاتی نیز با همین نام وجود دارد. وزن این دوچرخه بسیار پایین است و از جنس آلیاژ خوب است و دارای تکنولوژی‌های روز دنیا است.

 

پرفروش ترین دوچرخه ایران

 

در زیر پرفروش ترین دوچرخه ‌ها در سال ۱۴۰۰ بررسی شده‌اند

برند ویوا

دوچرخه ویوا یکی از باکیفیت‌ترین دوچرخه ها در ایران به شمار می‌رود. این دوچرخه دارای تنوع بسیاری بوده و قیمت مناسبی نیز دارد. دوچرخه‌های برند دیوا در مدل‌های بدون دنده و دنده‌ای وجود دارند. ترمز این دوچرخه‌ها از نوع ترمز دیسکی روغن هیدرولیکی است، که امنیت دوچرخه و دوچرخه‌سوار را بالا می‌برد. دوچرخه‌های این برند در انواع رنگ‌ها وجود دارند. برای اشنایی با این برند میتوانید مقاله معرفی برند و محصولات ویوا را در سایت دوچرخستان بخوانید.

برند ویوا به‌عنوان تولید کننده دوچرخه‌های قابل‌اعتماد، شیک، بسیار راحت، با کیفیت و با قیمت مناسب شناخته ‌شده است، و به کشورهایی نظیر روسیه صادر می‌شود. این برند دوچرخه در ایران به‌عنوان پرفروش‌ ترین دوچرخه ها به شمار می‌رود.

دوچرخه برند المپیا

این برند از دوچرخه دارای جنس بدنه‌ای مقاوم بوده و از جنس آلیاژ آلومینیوم و آلیاژ آهن تشکیل‌ شده است، و در دو نوع دنده‌ای و بدون دنده وجود دارد. تعداد دنده‌ها در دوچرخه المپیا ۲۱ ‌دنده است. ترمز دوچرخه‌های المپیا در دو دسته دیسکی و لقمه‌ای ویبریک وجود دارد.

دوچرخه ویوا بهتر است یا المپیا؟ برای مقایسه این دو دوچرخه می‌توانیم بگوییم، هر دو برند دوچرخه دارای کیفیت‌های بسیار خوبی هستند، اما اگر بودجه‌ای که می‌خواهید برای دوچرخه پرداخت نمایید کم است برند ویوا به شما پیشنهاد می‌شود. برند المپیا دارای انواع دوچرخه‌های کوهستانی، جاده‌ای و شهری است، درحالیکه دوچرخه برند ویوا به ‌عنوان وسیله نقلیه درون‌شهری مناسب‌تر است.

دوچرخه جاینت

این دوچرخه در کشور تایوان، مجارستان چین و هلند تولید می‌شود و ازجمله معتبرترین و بزرگ‌ترین برندهای دوچرخه در جهان به حساب می‌رود. قیمت دوچرخه جاینت بسیار بالا است و اگر بخواهید بدانید دوچرخه ویوا بهتر است یا جاینت می‌توانیم بگوییم، دوچرخه‌های برند جاینت از کیفیت بالاتری برخوردار هستند اما خریداران دوچرخه به دلیل بالا بودن هزینه این دوچرخه، این برند را کنار گذاشته و به سراغ برند باکیفیت ایرانی ویوا می‌روند.

 

پرفروش ترین دوچرخه های کوهستان

 

پرفروش ترین دوچرخه های کوهستان

  • دوچرخه کوهستان کراس مدل پالس

این دوچرخه دارای قیمت بسیار مناسبی است. جنس بدنه آن از استیل بادوام و مقاوم در برابر ضربه ساخته ‌شده است، و دارای ۲۱ دنده است، که برای پیمایش مسیرهای کوهستانی مناسب است. سیستم ترمز آن دیسکی مکانیکال است.

  • دوچرخه کوهستان کراس مدل سیگما

این دوچرخه دارای طراحی بسیار زیبا و متفاوتی است. سواری آن بسیار نرم و راحت بوده و ترمز آن از نوع ترمز دوچرخه دیسک مکانیکی بسیار خوب است.

  • دوچرخه کوهستان المپیا

این دوچرخه برای مصارف روزمره کاربران نیمه‌ حرفه‌ای و یا آماتور مناسب است. این دوچرخه با قیمت ارزان و مناسبی که دارد، یکی از پرفروش‌ ترین دوچرخه ها در سال ۱۴۰۰ بود. این دوچرخه دارای وزنی سبک است و جنس فریم آن آهنی است. همچنین مجهز به گلگیر جلو و عقب است.

نتیجه‌گیری در رابطه با پرفروش ترین دوچرخه ها در سال ۱۴۰۰

در این مقاله انواع پرفروش ترین برندهای دوچرخه بررسی شد. برند ویوا به عنوان با کیفیت ترین دوچرخه در ایران به شمار می‌رود. در این مقاله به مقایسه برند با کیفیت ویوا با برند المپیا و جاینت پرداخته شد و همچنین پرفروش ترین دوچرخه کوهستان در سال ۱۴۰۰ نیز بررسی و بیان شد. با مطالعه این مقاله می‌توانید، در انتخاب بهترین دوچرخه برای خود دیدگاه بهتری داشته باشید.

 

برای مشاهده انواع دوچرخه کوهستان روی تصویر زیر کلیک کنید

بنر دوچرخه کوهستان

۴.۸/۵ - (۲۸ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *