بهترین کوله پشتی های دوچرخه سواری در سال ۲۰۱۹ را بشناسید

راهنما و مزایا استفاده از بهترین کوله پشتی دوچرخه سواری چیست؟

 بهترین کوله پشتی دوچرخه سواری ارزان برای کوهستان چه ویژگیهایی دارد؟

بهترین کوله پشتی برای دوچرخه سواری: کیف پشتی دوچرخه سواری یکی از لوازم و تجهیزات کاربردی در دوچرخه‌سواری حرفه‌ای است که به ورزشکار این امکان را می‌دهد که به راحتی وسایل و بار خود را بدون نگرانی در طول مسیر حمل کند. اکثر دوچرخه‌سواران که مسیرهای طولانی را با دوچرخه می‌پیمایند، به یک کوله پشتی به منظور حمل وسایل خود احتیاج دارند.

البته گزینه‌های دیگری نظیرِ خورجین دوچرخه و کیف زین برای این منظور در دسترس هستند، اما دوچرخه سواری با کوله پشتی گزینه‌ی مطمئن‌تر و بهتری است. در این مقاله از سایت دوچرخستان؛ مرجع فروش انواع دوچرخه، قصد داریم شما را با بهترین کوله پشتی هایی که در سال  سال ۲۰۱۹ معرفی شدند آشنا کنیم. برای مشاهده مقالات مشابه این مقاله به مطلب مزیت دوچرخه سواری مراجعه فرمایید.

 

کوله پشتی دوچرخه سواری

 

مزایای یک کوله پشتی خوب دوچرخه سواری چیست و ۶ مورد از بهترین کوله دوچرخه سواری را بشناسید!

 

  • کوله پشتی کاملا بر روی دوچرخه سوار قرار داشته و در جابه‌جایی دوچرخه مشکل ایجاد نمی‌کند.
  • نیازی نیست به دوچرخه متصل شود و حمل آن نیز آسان است.
  • در توزیع وزن بر روی دوچرخه هیچ تاثیری ندارد.

در صنعت دوچرخه سواری گنجایش بار حدود ۲۰ تا ۳۰ کیلوگرم برای مسافرهای بین شهری در نظر گرفته می‌شود. اغلب کوله پشتی های دوچرخه سواری حرفه ای دارای یک ساختار داخلی با محفظه‌های جداگانه برای لپ‌تاپ یا تبلت دارند. همچنین این کوله‌ها دارای یک جیب اشیای گران‎قیمت با دسترسی سریع هستند به طوری که دیگر مجبور نیستید کوله را از کول خود پایین بیاورید.

خرید کاور کفش دوچرخه سواری زمستانی SPEED

برای حمل بارِ ۵ کلیوگرمی کول کردن آن کافی است اما اگر وزن مورد حمل بیشتر شد، بهتر است از بند کمر و سینه نیز استفاده شود که اکثر کوله پشتی‌های دوچرخه سواری این امکان را دارا می‌باشند. اکثر تولیدکنندگان این وسیله، برای مقابله با عرق کمر کانال هوایی را در این قسمت تعبیه کرده‌اند. پس از این اوصاف، در ادامه برخی از برترین کوله‌پشتی‌های بازار در سال ۲۰۱۹ را معرفی می‌کنیم. برای مشاهده محصول مشابه این مقاله به صفحه کفش دوچرخه سواری شیمانو کوهستان SHIMANO_XC31 مراجعه فرمایید.

۱- کوله پشتی دوچرخه سواری Ortlieb Commuter

در این کوله پشتی دوچرخه سواری از یک بافت نایلونی به جای پلاستیکی که در خورجین استفاده می‌شود، به کار رفته است. اما با این حال ضد آب نیست. نوع بسته شدن دهانه آن فرم کاربرپسندتری به این کیف می‌بخشد که دسترسی سریع و آسان به قسمت‌های مختلف را فراهم می‌کند. کوله پشتی اورتلیب دارای بندهای قابل تنظیم بوده که این امکان را به دوچرخه سوار می‌دهد سایز آن را تنظیم کرده و به راحتی آن را حمل کند. در آن از بلوک‌های TPU برای انتقال جریان هوا به قسمت پشتی کوله پشتی استفاده شده است. در مقایسه با سایر کوله‌ها از نظر ارگونومی ضعیف‌تر است اما این اطمینان را می‌توان داد که به راحتی بر روی دوچرخه سوار قرار می‌گیرد و مشکلی در حمل پیش نمی‌آید.

کوله پشتی دوچرخه سواری

پیشنهاد خرید

ست دنده ١٢ سرعته SRAM مدل NX

۲۱.۹۹۹.۰۰۰ تومان۲۱.۹۹۹.۰۰۰ تومانخرید کنید

۲- کوله پشتی Osprey Radial 26

یکی دیگر از کوله پشتی های مخصوص دوچرخه سواری که از بهترین‌های بازار در سال ۲۰۱۹ است، برند  اوسپری مدل Radial 26 می‌باشد. این کوله دارای ظرفیت ۲۶ لیتری بوده و دارای جیب‌ها زیادی مانند جیب بیرونی و محفظه لپ‌تاپ است. این کیف دارای یک پوشش ضد آب برای آب‌وهوای بارانی است. برند اوسپری در اکثر محصولات خود ویژگی AirSpeed را به کار گرفته است که موجب خنک شدن قسمت پشتی آن و جلوگیری از عرق کردن می‌شود.

 

کوله پشتی دوچرخه سواری

پیشنهاد خرید

لباس دوچرخه سواری اسکات - تابستانه و بهاره red

۰ تومان۱.۹۲۹.۰۰۰ تومانخرید کنید

۳- کوله پشتی دوچرخه سواری Proviz REFLECT360

روکش پارچه‌ای که برای قسمت بیرونی کوله پشتی پروویز استفاده می‌شود، دارای میلیون‌های مهره‌ی دارای انعکاس است که در هنگام برخورد نور و چراغ خودروها آن را قابل دیده بودن در تاریکی شب می‌کند. پارچه آن نیز مقاوم به آب است اما ضد آب نیست. داخل آن نیز دارای محفظه لپ‌تاپ و جیب توری است. این کوله پشتی همانند اکثر کوله‌های دوچرخه سواری دارای بند کمر و قفسه سینه است. به دلایل ذکر شده این کوله پشتی برای استفاده در سفرهای جاده‌ای مناسب است.

کوله پشتی دوچرخه سواری

۴- کوله پشتی دوچرخه سواری Altura Sector 25

کوله پشتی Altura Sector 25 پهنای کافی برای متناسب کردن اندازه و سایز را دارد. اما محفظه لپ‌تاپ آن برای لپ‌تاپ‌هایی با صفحه نمایش ۱۲ اینچی مناسب است. با این حال اگر با فضای کم آن کنار بیایید یک انتخاب مطمئن می‌تواند باشد که از بابت کیفیت Altura Sector 25 آن پشیمان نخواهید شد.

کوله پشتی دوچرخه سواری

۵- کوله پشتی Osprey Pandion 28

کوله پشتی دوچرخه سواری اوسپری مدل پاندیون۲۸ دارای یک اسکلت فلزی است که در هنگام گذاشتن بر روی زمین به همان شکل باقی بماند. علاوه بر این، همین اسکلت یک مهر تایید در مورد استحکام آن به حساب می‌آید. این کیف نیز مانند سری قبلی اوسپری که معرفی شد، دارای ویژگی AirSpeed است. همچین به لطف تسمه‌های مقاوم در هنگام کول کردن، به طور کامل بر روی پشت شما سوار می‌شود. این کوله در داخل دارای جیب‌ها و قسمت‌های جداگانه‌ای برای جا دادن: ( لپ‌تاپ یا تبلت، دفترچه یادداشت، کفش، لباس، ابزار دوچرخه و غذا و تنقلات) است.

کوله پشتی دوچرخه سواری

۶- کوله پشتی Rapha

کوله پشتیبرند رافا، یکی از شیک‌ترین کوله پشتی‌های دوچرخه سواری محسوب می‌شود. کوله پشتی رافا از پارچه ضد آب ساخته شده است که آن را حتی در شرایط جوی بارانی قابل استفاده و اعتماد می‌سازد. همچنین پدهای آن در موقعیت بیسیار مناسبی قرار دارند که باعث راحتی استفاده از آن می‌شوند. علاوه بر این، کوله RAPHA  دارای ویژگی‌ها و مشخصات بسیار خوبی از جمله محفظه نگهداری لپ تاپ، عینک آفتابی، جیب‌های بیرونی و داخلی متعدد می‌باشد. ظرفیت آن نیز ۵ لیتر است.

کوله پشتی دوچرخه سواری

راهنمای خرید کوله پشتی حرفه ای مخصوص دوچرخه سواری| بررسی نکات کیف پشتی استاندارد

 

هیچ چیز مانع از استفاده از یک کوله‌پشتی استاندارد برای رفت و آمد با دوچرخه نمی‌شود. ما اینجا هستیم تا کمک کنیم بهترین انتخاب را انجام دهید. پس در هنگام جستجو برای خرید کوله پشتی دوچرخه، باید ویژگی‌ها و فاکتورهای زیر را مد نظر داشته باشید.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ی راهنمایی دوچرخه چی بخریم را نیز مطالعه بفرمائید…

  • کانال‌های هوا

بدون شک در هنگام دوچرخه سواری دمای بدن شما افزایش پیدا خواهد کرد. پس یک کوله پشتی دوچرخه سواری باید دارای این کانال‌ها برای کاهش دمای بدن و جلوگیری از تعرق زیادِ کمر و پشت باشد.

  • پدهای بند

شما نیز دوست ندارید هنگام کول انداختن کوله پشتی، فشار زیادی توسط بندهای آن بر شانه‌های شما وارد شود. بنابراین شما به دنبال بندهایی هستید که دارای پدهایی به نرمی تشک باشند.

  • بند کمر و قفسه سینه

وجود بندهای کمر و قفسه سینه به ویژه در هنگام حمل بار بیش از ۵ کیلوگرم، برای جلوگیری از نوسانات کوله و فشار بر روی بدن شما، امری ضروری است. به علاوه این بندها باید قابل تنظیم باشند تا میزان کارایی آن‌ها حفظ شود. پس در هنگام خرید یک کوله پشتی دوچرخه سواری این مورد نیز باید در نظر گرفته شود.

خرید دیسک ترمز شیمانو مدل SM-RT-56-S

  • جیب‌ها

بی شک یک کوله پشتی خوب با جیب‌ها و محفظه‌های آن سنجیده می‌شود و هر فردی دوست دارد کوله پشتی مورد استفاده‌اش کاملا قابلیت سازماندهی ابزار و وسایل مختلف را داشته باشد. پس تاکید بر روی این موضوع نیز می‌تواند شما را در انتخاب یک کوله‌ی مناسب راهنمایی کند.

  • ضدآب بودن

اگر یک دوچرخه سوار حرفه‌ای هستید، احتمالا مجبور خواهید بود تا در هوای بارانی نیز دوچرخه سواری کنید. پس این هنگام پارچه‌ی ضد آب کوله پشتی برای شما می‌تواند بسیار مهم باشد.

برگرفته شده از: cyclingweekly.com

 

کوله پشتی دوچرخه سواری رنگ نارنجی

کیف پشتی نورث فیس ۱۵ لیتری، صرفا مخصوص ورزش دوچرخه سواری نمیباشد زیرا، از این کیف یا کوله در ورزش های مهمی مانند: رانینگ، کوهنوردی و دو ماراتون از این کوله استفاده میکنند.

مشاهده قیمت کوله دوچرخه سواری مدل the north face

۴/۵ - (۳ امتیاز)

One thought on “بهترین کوله پشتی های دوچرخه سواری در سال ۲۰۱۹ را بشناسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *