نمایش دادن همه 30 نتیجه

دوچرخه کودکانه ارزان

دوچرخه بچگانه چیست و باید چه ویژگیهایی داشته باشد؟

 استفاده از دوچرخه بچگانه به افزایش سلامت جسمانی کودک شما کمک زیادی می‌کند. از آنجایی که کودکی زمان جنب و جوش فعالیت است، اغلب کودکان در این سنین، به دوچرخه سواری علاقه‌ زیادی پیدا می‌کنند. در این زمان تهیه یک دوچرخه کودک مناسب و استاندارد اهمیت زیادی دارد. در ادامه نکاتی را برای خرید دوچرخه بچه گانه بیان خواهیم کرد که می‌تواند مفید باشد. دوچرخه بچه گانه مناسب کودکانی است که علاقمند هستند تا دوچرخه کودکانه زیبا با لوازم جانبی جذاب داشته باشند و در مقابل دیگر دوستان خود خاص باشند. خانواده ها با خرید دوچرخه بچگانه دنده ای یا غیر دنده ای میتوانند این فرصت را برای کودک خود فراهم کنند تا ورزش دوچرخه سواری را شروع کند. برای خیلی از کودکان این مشکل وجود دارد که وقتی میخواهند رکابزنی را با دوچرخه بچه گانه خوشگل خود شروع کنند ترس افتادن را دارند و برای همین دوچرخستان پیشنهاد میکند تا به فکر بستن چرخ عقب دوچرخه بچه گانه فرزند خود باشید.   آشنایی با انواع دوچرخه بچگانه  

آشنایی با انواع دوچرخه بچگانه

آنچه در هنگام خرید دوچرخه بچگانه اهمیت زیادی دارد، توجه به سایز و اندازه مناسب دوچرخه است. کودک شما باید در هنگام رکاب زدن روی دوچرخه احساس راحتی بکند، پاهای کودک باید به درستی روی پدال قرار گرفته و دسترسی به فرمان دوچرخه نیز برای او آسان باشد. بر این اساس، دوچرخه‌های بچگانه در سایزهای مختلفی به بازار عرضه شده‌اند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.
  • دوچرخه‌ سایز ١٢ درواقع کوچکترین دوچرخه بچگانه به حساب می‌آید که برای کودکان 3 تا 6 سال کاملا مناسب است. اغلب این دوچرخه‌ها به صورت سه چرخ یا همراه با چرخ کمکی به فروش می‌رسند.
  • دوچرخه سایز ١۶ برای کودکان 7 تا 10 سال گزینه بسیار مناسبی است. کودکان در این سن توانایی بیشتری برای حفظ تعادل دوچرخه دارند و به راحتی می‌توانند از دوچرخه ١۶ استفاده کنند.
  • دوچرخه سایز 20 نیز برای کودکانی تا سن 12 سال استاندارد و مناسب است.

سخن آخر

پس از آشنایی با سایزبندی انواع دوچرخه بچگانه ، خوب است بدانید که برای خرید این وسیله باید نکاتی همچون شکل ظاهری، کیفیت بدنه، ترمز، فرمان و لاستیک دوچرخه را نیز مورد بررسی قرار بدهید. برای مثال دوچرخه دخترانه اصولا ابعاد کوچک‌تری از دوچرخه‌های پسرانه دارد و اغلب در رنگ‌های صورتی، قرمز یا سفید به فروش می‌رسد. در آخر توصیه می‌کنیم در هنگام تهیه دوچرخه بچه گانه، از خرید لوازم و تجهیزات ایمنی لازم غافل نشوید. دوچرخه بچگانه ارزان در تمامی مکانها و شهر وجود دارد اما نکته ای که باید به ان توجه کنید این است که یک دوچرخه کودکانه خارجی خوب باید از قطعات خوبی بهره ببرد تا فرزند شما بتواند تا مدتها رکابزنی کند. برای اینکه فرزند شما راحیت بیشتری داشته باشد میتوانید از روکش زین دوچرخه بچگانه برای دوچرخه کودک خود استفاده کنید و همچنین یکی نکات مهم که وجود دارد این است که برای حفظ ایمنی بیشتر توصیه میشود تا زنگ دوچرخه بچه گانه را بر روی دوچرخه نصب نمایید تا کودک در تمامی شرایط یک دوچرخه سواری لذت بخش را تجربه کند.