نمایش دادن همه 6 نتیجه

هولدر موبایل دوچرخه

هولدر موبایل دوچرخه چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟

هولدر موبایل دوچرخه یکی از پرکاربردترین وسایل موردنیاز جهت دوچرخه سواری است. یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین علت‌های تصادف با وسایل نقلیه و دوچرخه استفاده نادرست از تلفن همراه در حین رانندگی است. به همین علت استفاده از هولدرهای موبایل در هنگام راندن وسایل نقلیه توصیه می‌شود. هولدر موبایل دوچرخه برای خیلی از افرادی که وارد این رشته میشوند ازلامی است و انقدر این وسیله کاربرد دارد که حتی افرادی که از دوچرخه برای رفت و امد شهری هم استفاده میکنند به آن نیاز دارند. هولدر موبایل روی دوچرخه به خوبی به شما این امکان را میدهد تا در حین رکابزنی با دوچرخه خود بتوانید کارهای ضرروی را با تلفن همراه خود انجام دهید. برای مثال علاقه دارید یک عکس از صحنه ای خاص تهیه کنید یا موسیقی خود را تغییر دهید و غیره این دسترسی را به خوبی خواهید داشت.

ویژگی‌های هولدر موبایل دوچرخه

  • طراحی کاربردی و مدرن
  • قابل نصب بر روی انواع دوچرخه و موتور سیکلت
  • نصب آسان
  • مناسب برای انواع مختلف گوشی‌ها در اندازه و ابعاد مختلف
  • اندازه هولدر در حالت بسته ۶ سانتی‌متر و در حالت باز تا ۱۰ سانتی‌متر می‌رسد.
  • کیفیت بالا و مستحکم
  • چرخش ۳۶۰ درجه
  • دارای شیارهایی جهت محافظت از موبایل
  • مناسب برای فیلم‌برداری و مسیریابی در هنگام دوچرخه سواری

کاربرد هولدر موبایل دوچرخه

خیلی از افراد در هنگام دوچرخه سواری از موبایل خود به عنوان مسیریاب استفاده می‌کنند. به همین علت هولدر یا استند نگهدارنده موبایل بر روی فرمان دوچرخه نصب می‌شود و شما می‌توانید در هنگام دوچرخه سواری بدون هیچ خطری از مسیریاب تلفن همراه خود استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های کاربردی هولدر موبایل دوچرخه چرخش ۳۶۰ درجه آن است که این قابلیت برای راننده امکان استفاده از موبایل به صورت عمودی و افقی را فراهم می‌سازد. نصب آسان از دیگر ویژگی این وسیله به شمار می‌رود. تنها کافی است هولدر را از طریق گیره‌هایش بر روی فرمان دوچرخه نصب کنید و موبایل خود را بر روی پایه سیلیکونی قرار دهید؛ به‌طوریکه لبه‌های آن اطراف موبایل را بپوشاند. در قسمت داخلی هولدر شیارهای سیلیکونی تعبیه شده است تا در هنگام دوچرخه سواری و حرکت کردن موبایل در هولدر ثابت بماند. همچنین در داخل گیره‌های اتصال هولدر نیز شیارهای ضدلغزش وجود دارد تا در هنگام حرکت زاویه هولدر به صورت ناگهانی تغییر نکند. عرض دهانه هولدر به اندازه ۱۰ سانتی‌متر باز می‌شود و از این جهت برای گوشی‌هایی که عرض آن‌ها تا ۱۰ سانتی می‌رسند نیز مناسب است. هولدر موبایل دوچرخه به گونه‌ای طراحی شده است که از استحکام بالایی برخوردار است و در هنگام حرکت در مسیرهای ناهموار به خوبی بر روی فرمان دوچرخه ثابت می‌ماند و از موبایل در برابر ضربه‌های ناشی از حرکت دوچرخه محافظت می‌کند. 

جمع بندی

هولدر موبایل دوچرخه تسکو برندی است که امروزه نام انرا بسیار میشنویم زیرا، از کیفیت خوب و بالایی دارد و باعث شده تا طرفداران زیادی را به خود جلب کند. معمولا افراد دوچرخه سوار حرفه ای از کیف موبایل دوچرخه به عنوان هولدر استفاده میکنند زیرا اینسری کیف ها مکانی برای جایگذاری موبایل را دارند. شما میتوانید هولدر ضد آب دوچرخه و موتور را از سایتهای گوناگونی مانند دوچرخستان تهیه کنید تا از آن بر روی فرمان بهره کافی را ببرید و بتوانید به راحتی در هر لحظه به تلفن همراه خود دسترسی داشته باشید.