نمایش دادن همه 12 نتیجه

دوچرخه بچگانه سایز 16 مناسب برای کودکان ۵ الی ۸ سال است. این دوچرخه در دو دسته دوچرخه ۱۶ پسرانه و دوچرخه ۱۶ دخترانه با طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوع در بازار وجود دارد. اگر قصد خرید دوچرخه بچگانه سایز 16 را دارید، می‌توانید به راحتی با کودک خود مشورت و با توجه به خواسته‌های او دوچرخه موردنظر را خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از این دوچرخه در ادامه مقاله با ما همراه باشید. دوچرخه بچگانه سایز 16 یکی از انواع مدل‌های دوچرخه برای کودکان است که خریداران زیادی هم دارد. تقریباً هر کودکی که در سنین 4 تا 7 است یک دوچرخه دارد و بسیاری از آن‌ها از سایز 16 استفاده می‌کنند. اگر شما هم در میان والدین نگران هستید و دوست دارید بهترین محصولات را برای فرزند خود خریداری کنید اینجا جای شما است. تا انتها این مطلب را دنبال کنید تا مهم‌ترین مشخصات دوچرخه سایز 16 را بدانید و با دید بهتری خرید کنید.

خرید دوچرخه بچگانه سایز 16

 همان‌طور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم این دوچرخه در دو دسته دوچرخه پسرانه سایز ۱۶ و دوچرخه دخترانه در سایز ۱۶ تولید می‌شود. به طور کلی سایز این دوچرخه برای کودکانی که قد آن‌ها ۹۵ تا ۱۱۰ سانتی‌متر باشد مناسب است. در هنگام خرید دوچرخه بچه گانه پسرانه و دخترانه حتماً با کودک خود مشورت کنید و سپس برای خرید دوچرخه موردنظر اقدام کنید.

یک بازی دلنشین با دوچرخه بچگانه سایز 16

دوچرخه‌سواری یکی از تفریحات دلنشین و خوشایند برای هر کودک است و همه ما از این موضوع مطلع هستیم. والدین دوست دارند که تحرک و بازی‌کردن کودکان خود را مشاهده کنند و خرید دوچرخه یکی از بهترین روش‌های ممکن برای بازی‌کردن است. علاوه بر این، با این کار به‌نوعی ورزش هم می‌کنند که تأثیر مثبتی بر سلامت روحی و جسمی کودک دارد. قطعاً در این سن کودکان استقلال بیشتری نسبت به سنین پایین‌تر دارند و گاهی خودشان برای چیزی که می‌خواهند تصمیم می‌گیرند. همین موضوع کار را برای والدین سخت می‌کند به‌ویژه اگر کودک آن‌ها سخت‌گیر باشد. به همین دلیل این نوع دوچرخه در رنگ و مدل‌های مختلفی طراحی و ارائه می‌شود. در نتیجه کودکان برای تصمیم‌گیری انتخاب بیشتری دارند و والدین نیز می‌توانند با خرید یک هدیه ارزشمند برای کودکان آن‌ها را خوشحال کنند. کودکانی که از دوچرخه سایز 16 استفاده می‌کنند معمولاً در سنی هستند که اصول اولیه دوچرخه‌سواری را آموخته‌اند. به همین دلیل در طراحی به ٌاین نکته توجه شده که کودک در مرحله گذار است و هم باید احتیاط کرد و هم شرایط را برای ارتقا مهارت آماده کرد. در گروه‌های مختلف این محصول به این نکته توجه شده زیرا یکی از مهم‌ترین اصول طراحی دوچرخه‌های حرفه‌ای است.

مشخصات فنی محصول

از مشخصات مهم یک دوچرخه بچگانه سایز 16 می‌توان به فریم آلومینیومی یا استیل آن اشاره کرد. اگر به دنبال دوچرخه پسرانه سایز ۱۶ مقاوم‌تری هستید توصیه می‌شود دوچرخه‌ای با فریم آلومینیومی خریداری کنید. از دیگر مشخصات یک دوچرخه سایز ۱۶ می‌توان به داشتن ترمز، در برخی موارد پشتی برای صندلی، کمک چرخ، زنجیر، سبد و ... اشاره کرد. همچنین از مشخصات فنی دوچرخه بچگانه سایز 16 می‌توان موارد زیر را نام برد:
  • وزن کم
  • تناسب با ارگونومی کودکان
  • استحکام بالا
  • وزن کم و سبک بودن دوچرخه
  • متناسب با ارگونومی کودکان
  • مقاوم و مستحکم بودن‌آن
  دوچرخه بچگانه سایز 16 برای سنین 5 تا 7 سال و قد 110 تا 120 طراحی شده است اما کمی تغییر در این بازه‌ها مشکلی ندارد. وزن این دوچرخه نسبت به سازهای پایین‌تر بیشتر است زیرا نیاز است تا استحکام بیشتری داشته باشد. با بالارفتن سن کودکان تحرک آن‌ها نیز بیشتر می‌شود بنابراین این محصول به ‌نوعی طراحی شده تا از نظر استحکام حرف زیادی برای گفتن داشته باشد. در شرایطی که کودک شما رشد می‌کند و انرژی خود را در دوچرخه‌سواری نشان می‌دهد لازم است یک محصول باکیفیت و البته ایمن در اختیار داشته باشید. دقت داشته باشید که سن به‌ تنهایی کافی نیست و بهتر است علاوه‌برآن به قد و طول پا دقت داشته باشید. درصورتی‌که اندازه دوچرخه کمتر از حد استاندارد باشد باعث آسیب به ارگونومی کودک می‌شود. همچنین اگر سایز بزرگ باشد کودک روی دوچرخه تسلط ندارد و احتمال زمین‌خوردن و آسیب رسیدن به او وجود دارد. می‌توانید در کنار این دوچرخه هم از بغل‌بند استفاده کنید و این قابلیت وجود دارد که در هر دو طرف چرخ عقب نصب شود. بدنه به نحوی طراحی شده تا تسلط کودک روی دوچرخه زیاد باشد زیرا هنوز در سنی است که نیاز به یادگیری دارد و باید مهارت‌های خود را افزایش دهد. یک نکته مهم هنگام طراحی ترمزهای دوچرخه است. به‌طورکلی سیستم ترمز برای دوچرخه‌سوار اهمیت زیادی دارد و فرقی نمی‌کند که در چه سنی باشد. به همین دلیل در این محصول از بهترین مواد برای ترمز استفاده شد است. علاوه بر این، نسبت به نمونه‌های قدیمی ترمز کیفیت عملکرد بهتری دارند. باعث می‌شود زمان دوچرخه‌سواری کودک خیالتان از همه چیز راحت باشد.

سایر مشخصات

دوچرخه بچگانه سایز 16 مشخصات دیگری هم دارد که اطلاع از آن‌ها خالی ‌از لطف نیست. بدنه دوچرخه ترکیبی از فلز و پلاستیک است که قسمت‌های اصلی نگهدارنده از آلیاژ آلومینیوم یا منیزیم تهیه شده است. زین، دسته ترمز و قسمت‌های مشابه از پلاستیک مقاوم و راحت برای استفاده تهیه شده‌اند. در طراحی پدال‌ها به این دقت شده که غیر لغزشی باشند تا رکاب زنی راحت باشد. یکی از نکات مهم استفاده از ابزار و تکنولوژی جدید برای تولید است. گاهی یک جوش خوردگی نامناسب، طراحی نامناسب و حتی یک مشکل کوچک باعث می‌شود دوچرخه به‌زودی آسیب ببیند. این مشکل نه به دلیل طراحی و بلکه به دلیل تکنولوژی به‌کاررفته است. تکنولوژی‌های جدید و پیشرفته محصول را با بهترین کیفیت تولید می‌کنند که در این نوع دوچرخه از آن‌ها استفاده شده است. در حال حاضر انواع دوچرخه بچگانه سایز 16 در دسترس است و والدین می‌توانند بهترین و متناسب‌ترین محصول را بر اساس نیاز و سلیقه کودکشان تهیه کنند.

خرید و قیمت دوچرخه بچگانه سایز 16

همان‌طور که می‌دانید فاکتورهای زیادی روی یک قیمت یک محصول تأثیر دارند. انواع دوچرخه بچگانه سایز 16 نیز از این قانون پیروی می‌کنند و هر دوچرخه قیمت خاص خود را دارد. اول ‌از همه بهتر است محصولی که تهیه می‌کنید کیفیت مناسبی داشته باشد. در طراحی این دوچرخه در بین شاخص‌های مختلف کیفیت به استحکام و تناسب با بدن کودک اهمیت زیادی داده شده است. به همین دلیل علاوه بر اینکه دوچرخه‌سوار احساس راحتی خواهد داشت، دوچرخه نیز در شرایط سخت استحکام خود را حفظ می‌کند. قیمت دوچرخه بچگانه سایز 16 در حال حاضر بر اساس نرخ ارز تعیین می‌شود زیرا چه محصول به ‌صورت مستقیم وارد شده باشد و چه مونتاژ داخلی باشد نرخ ارز نقش تعیین‌کننده‌ای دارد. به همین دلیل ممکن است با نوسان قیمت ارز شاهد این باشیم که قیمت محصول هم حداقل کمی تغییر کند. با وجود این، توصیه می‌کنیم برای سلامت کودکان اهمیت قائل شوید و یک محصول باکیفیت تهیه کنید. ازآنجایی‌که این گروه محصول با کیفیت بالایی تهیه شده ارزش پرداخت مبلغ را دارد. به ‌علاوه زمانی که شما یکبار برای یک محصول مناسب هزینه کنید دیگر هزینه تعمیرات و تعویض نخواهید داشت. ازآنجایی‌که محصول از برندهای مختلف و با طرح‌های گوناگون در دسترس است دیگر جای نگرانی وجود ندارد. به‌طورکلی قیمت دوچرخه کودک از سایر دوچرخه‌ها بسیار کمتر است و هر شخصی می‌تواند باتوجه‌به بودجه خود به‌راحتی دوچرخه بچگانه موردنظر را خریداری کند. توجه داشته باشید که عوامل زیادی در قیمت دوچرخه پسرانه سایز ۱۶ تأثیر می‌گذارد؛ مواردی مانند برند تولیدکننده، جنس فریم، تجهیزات دوچرخه و ... از عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت دوچرخه هستند. هم اکنون می‌توانید برای خرید دوچرخه بچگانه سایز 16 برای استفاده فرزندتان اقدام کنید. هنگام خرید به نکاتی و اصولی که توضیح داده شد توجه کنید.

نتیجه‌گیری

در این مطلب نکات مهمی درباره دوچرخه بچگانه سایز 16 توضیح داده شد. همان‌طور که اشاره شد خرید این دوچرخه برای سن خاصی از کودکان است که در حال به‌دست‌آوردن استقلال و اعتمادبه‌نفس هستند. معمولاً محصولات این‌چنین تنوع زیادی دارند و برای ساخت استحکام و نکات بسیاری در نظر گرفته می‌شود به همین دلیل کمی گران‌تر هستند. در این مقاله با مشخصات دوچرخه بچگانه سایز 16 آشنا شده‌اید. همان‌طور که گفته شد این سایز از دوچرخه مناسب کودکان ۵ الی ۸ سال است. در آخر به این نکته مهم توجه داشته باشید که اگر قصد خرید دوچرخه کودک در سایز ۱۶ را دارید توصیه می‌شود دوچرخه‌هایی که فرم مستحکمی دارند را انتخاب کنید زیرا از دوام و کیفیت بالاتری برخوردار است.