نمایش 1–40 از 57 نتیجه

خرید اقساطی دوچرخه جاینت [ با شرایط عالی اقساط ]

خرید قسطی دوچرخه جاینت از بهترین فرصت‌های پیش‌رو برای خریداران این برند محسوب می‌شود. چرا که می‌توانند با پرداخت مبلغ بسیار کمی به عنوان پیش‌پرداخت اقدام به خرید اقساط دوچرخه جاینت نمایند. در خرید دوچرخه جاینت به صورت قسطی دیگر نگرانی بابت قیمت این محصول وجود ندارد چرا که شما می‌توانید وجه دوچرخه را در اقساط چند ماهه بپردازید.  فروش اقساطی دوچرخه جاینت توسط فروشگاه لوازم جانبی دوچرخه معتبر و مجاز به خریداران و علاقه‌مندان به این برند محبوب کمک می‌کند تا بدون نیاز به پرداخت مبلغ کامل، دوچرخه جاینت را دریافت و استفاده نمایند. در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی بیشتر انواع دوچرخه جاینت به بررسی مزایای خرید اقساطی دوچرخه جاینت نیز بپردازیم.

خرید قسطی دوچرخه جاینت از بهترین برندهای بازار

جاینت از برندهای برتر بازار در حوزه تولید انواع دوچرخه به شمار می‌آید. کمپانی جاینت اولین بار در کشور تایوان فعالیت خود را در حوزه طراحی و تولید انواع دوچرخه جاده و کوهستان آغاز کرد. اکنون محصولات این کمپانی در کشورهایی مانند مجارستان، چین و هلند نیز تولید می‌شود. هدف بسیار مهم جاینت خلق تجربه‌ای لذت‌بخش برای دوچرخه سواران با ارائه دوچرخه‌های مرغوب و باکیفیت است.  کیفیت بی‌نظیر و طراحی فوق‌العاده دوچرخه‌های این برند باعث استقبال از خرید قسطی دوچرخه جاینت در کشورمان گردیده است. با توجه به اینکه دوچرخه‌های جاینت در سبک و مدل‌های مختلفی تولید و عرضه شده، خریداران می‌توانند با هر میزان بودجه نسبت به خرید دوچرخه در سبک مورد نظر خود اقدام نمایند.    خرید اقساطی دوچرخه جاینت در سبک‌های متنوع  

خرید اقساطی دوچرخه جاینت در سبک‌های متنوع

همان‌طور که اشاره شد دوچرخه‌های جاینت در طرح‌ها و سبک‌های متنوعی تولید و عرضه می‌شوند. بنابراین شما می‌توانید در خرید اقساطی دوچرخه جاینت سبک‌های مختلفی از این محصول را انتخاب و سفارش دهید. در ادامه به بررسی و معرفی بیشتر دوچرخه جاینت در سبک‌های مختلف می‌پردازیم.
  • دوچرخه جاینت سبک جاده‌ای: این مدل از دوچرخه‌های جاینت مخصوص دوچرخه سواری در مسیرهای شهری و دارای آسفالت تولید و طراحی شده‌اند. همچنین از مدل‌های متنوع این دوچرخه جهت عبور و مرور در شهر و شرکت در مسابقات نیز استفاده می‌گردد. برای خرید قسطی دوچرخه جاینت جاده‌ای می‌توانید به فروشگاه‌های با سابقه و معتبر مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید. قیمت دوچرخه جاینت با توجه به فروش قسطی آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود.
  • دوچرخه جاینت سبک کوهستان: دوچرخه‌های جاینت کوهستان همان‌طور که از نامشان پیدا است برای دوچرخه‌سواری در جاده‌های ناهموار و کوهستانی طراحی شده‌اند. با توجه به اینکه از کمک فنرهای بسیار مقاوم و مستحکم در تولید این‌گونه دوچرخه‌ها استفاده شده است بهترین گزینه برای تردد در مسیرهای کوهستانی و جاده‌ای به شمار می‌آیند. خرید اقساط دوچرخه کوهستان جاینت با پیش پرداخت اندک و بازپرداخت‌های طولانی مناسب برای تمامی علاقه‌مندان و خریداران این محصول خواهد بود.
  • دوچرخه جاینت سبک براول و کراس: این سبک از دوچرخه‌های جاینت نیز مناسب برای دوچرخه سواری در خارج از شهر و ماجراجویی‌هایی پر هیجان است. چرا که طراحی منحصر به فرد آن باعث شده در فراز و فرودهای بسیار همچنان متعادل و باثبات باشد. خرید قسطی دوچرخه جاینت در این سبک  فرصتی بی‌نظیر برای یک دوچرخه سواری لذت‌بخش خواهد بود.

خرید اقساط دوچرخه جاینت با توجه به ویژگی‌هایی که دارد

ویژگی‌های بسیار زیاد دوچرخه جاینت باعث شده تا از محبوب‌ترین برندهای دوچرخه در کشورمان شناخته شود. با توجه به خرید اقساطی دوچرخه جاینت از فروشگاه لوازم جانبی دوچرخه، شرایط بی‌نظیری برای دوچرخه سواران فراهم شده تا از کیفیت و ویژگی‌های بی‌شمار آن بهره‌مند شوند. در ادامه به بررسی برخی از ویژگی‌ها و مشخصات کلی که در دوچرخه های جاینت وجود دارد می‌پردازیم.
  • فریم دوچرخه: فریم از بخش‌های بسیار مهم در دوچرخه بوده که بر اساس آن سبک دوچرخه سواری مشخص می‌گردد. در خرید قسطی دوچرخه جاینت شما می‌توانید این محصول را با توجه به سبک دوچرخه سواری خود در نوع کربنی و یا آلومینیومی انتخاب و خریداری نمایید.
  • سیستم دوچرخه: سیستم‌ها از اجزای دیگر در دوچرخه هستند که تعداد دندانه‌ها، سری ساخت، خورشیدی‌ها و برند آن تاثیر فوق‌العاده‌ای بر عملکرد دوچرخه خواهند داشت. بر همین اساس دوچرخه‌های جاینت با بهره‌گیری از بهترین سیستم‌های شیمانو از عملکرد و کارایی منحصر به فردی برخوردار هستند.
  • دوشاخ دوچرخه جاینت: دوچرخه جاینت دارای دو شاخ‌های مرغوب و باکیفیت از نوع فنردار و بدون فنر است که هر کدام مزیت‌های خاص خود را دارند. اما دوچرخه‌هایی که از دوشاخ فنردار برخوردارند برای دوچرخه سواری در مسیرهای ناهموار مناسب‌تر خواهند بود.
  مزایای خرید اقساطی دوچرخه جاینت  

مزایای خرید اقساطی دوچرخه جاینت

دوچرخه سواری علاوه بر اینکه از ورزش‌های پرهیجان و مفرح محسوب می‌شود برای حفظ سلامتی و تناسب اندام نیز بسیار مفید است. بنابراین با خرید قسطی دوچرخه جاینت می‌توانید با هر میزان بودجه‌ای از این ورزش فوق‌العاده بهره‌مند شوید. در ادامه به برخی از مهم‌ترین مزایای خرید اقساط دوچرخه جاینت اشاره می‌کنیم:
  • در صورت تمایل به خرید دوچرخه جاینت و عدم برخورداری از بودجه لازم برای خرید نقدی آن می‌توانید از شرایط اقساطی دوچرخه جاینت استفاده کرده و این محصول را خریداری نمایید.
  • در خریدهای اقساطی دوچرخه جاینت تنها مبلغ اندکی پرداخت شده و سپس محصول فورا به خریدار تحویل داده می‌شود.
  • امکان مدیریت مالی و برنامه‌ریزی جهت پرداخت قسط‌های دوچرخه برای خریداران فراهم می‌شود.
  • در شرایط تورمی کشور و نوسانات ارز خرید اقساطی دوچرخه جاینت بسیار مناسب بوده و خریداران از افزایش قیمت این محصول در امان خواهند بود.
  • چنانچه فروش اقساطی دوچرخه جاینت از سوی فروشگاه‌های معتبر و با سابقه انجام شود، دوچرخه بدون هیچ‌گونه افزایش قیمتی در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

جمع‌بندی

خرید قسطی دوچرخه جاینت بهترین فرصت برای علاقه‌مندان و خریداران این برند فوق‌العاده به شمار آمده چرا که می‌توانند با هر میزان بودجه نسبت به خرید آن اقدام نمایند. در خرید اقساطی دوچرخه جاینت نیاز به پرداخت مبلغ کامل این محصول نخواهد بود. شما می‌توانید بعد از دریافت دوچرخه در بازپرداخت‌های طولانی، وجه آن را بپردازید.  همان‌طور که اشاره شد جاینت از برندهای معتبر و جهانی در زمینه طراحی و تولید دوچرخه در سبک‌های مختلف به شمار می‌آید. با توجه به این امر خرید اقساط دوچرخه جاینت برای علاقه‌مندان این برند فرصت مناسبی خواهد بود تا حتی با قدرت خرید پایین نسبت به خریداری آن اقدام نمایند. بر همین اساس امکان انتخاب و خرید دوچرخه جاینت به صورت قسطی در سبک‌های جاده‌ای، کوهستان، کراس و غیره فراهم خواهد بود. کیفیت و طراحی منحصر به فرد مهم‌ترین ویژگی در دوچرخه‌های جاینت محسوب می‌شود. محصولات جاینت از بهترین فریم‌ها، سیستم دوشاخ و متریال درجه یک برخوردار هستند.  قیمت اقساطی دوچرخه جاینت نیز با توجه به کیفیت بالا و طراحی بی‌نظیر آن بسیار مناسب و ارزان است. اما برای برخورداری از دوچرخه اصل و ارزان‌قیمت نیاز به خرید قسطی دوچرخه جاینت از فروشگاه لوازم جانبی مجاز و معتبر خواهد بود.

سوالات متداول

برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی دوچرخه جاینت شما می‌توانید با کارشناسان فروش و بخش مشاوره سایت در تماس باشید.

خیر، قیمت دوچرخه در خرید قسطی دوچرخه جاینت ثابت بوده و همچنان مقرون به صرفه است.

 
6%

انواع دوچرخه کوهستان

دوچرخه جاینت مدل STANCE 29-2 2021

88.900.000 تومان