نمایش دادن همه 4 نتیجه

قیمت کیت هواگیری ترمز دوچرخه

ابزار هواگیری دوچرخه چیست و طریقه هواگیری ترمز دوچرخه چگونه است؟

ابزار هواگیری دوچرخه وسیله‌ای مناسب برای رفع گرفتگی‌های سیستم ترمز دوچرخه است. در اغلب سیستم‌های روغنی، وجود حباب‌های هوا در مسیر لوله کشی می‌تواند بر عملکرد صحیح آن سیستم اثر منفی بگذارد. در سیستم ترمز که یکی از مهمترین قطعات دوچرخه است نیز، حباب‌های هوای موجود در روغن ترمز، پس از مدتی فشرده شده و عملکرد ترمز را کند و ضعیف می‌کنند. بنابراین لازم است در طی دوره‌های منظم، با کمک کیت هواگیری ترمز دوچرخه ، سیستم به طور کامل هواگیری شود. در ادامه با این ابزار بیشتر آشنا خواهیم شد. برای آموزش گام به گام نحوه هواگیری ترمز دوچرخه وارد سایت شوید. ابزار هواگیری دوچرخه برای سرویس و تعمیر دوچرخه و سیستم ترمز دوچرخه بسیار واجب است. اگر شما یک تعمیرکار دوچرخه هستید میبایستی از لوازم حرفه ای برای هواگیری ترمزهای دوچرخه استفاده کنید اما اگر یک فرد دوچرخه سوار هستید این مطلب از سایت دوچرخستان به شما کمک زیادی میکند و به شما راهنمایی میکند تا لوازم هواگیری ترمز دوچرخه و روش هواگیری ترمز دوچرخه را بشناسید و آموزش ببینید. هواگیری ترمز دیسکی دوچرخه کاری بسیار دشوار است زیرا، باید روغن ترمز  دوچرخه ای را که خریداری کردید به خوبی استفاده کنید و اصراف نکنید. برای شروع اینکه روغن ترمزهای دوچرخه دیسکی را تخلیه کنید میبایست به سراغ خرید ست هواگیری ترمز دوچرخه تا با کمک هواگیری ترمز دوچرخه روغن های استفاده شده را تخلیه کنید و یک فضای خلا را در محفظه ایجاد کنید. روش هواگیری ترمز دوچرخه اینگونه است که از طریق یک شلنگ اینکار انجام میشود و شما با دستگاهی که وجود دارد روغن و هوا را کشیده و به صورت خودکار در حوضینگ تجمع روغن ترمز این مایع تخلیه میشود. شما میتوانید برای خرید ست هواگیری ترمز دوچرخه استاندارد به فروشگاه های مجاز دوچرخه فروشی مراجعه کرده و طبق نیاز خود دستگاه هواگیری ترمز دوچرخه را خریداری کنید.

ابزار هواگیری دوچرخه چیست؟ 

برای انجام تعمیرات و سرویس‌های دوره‌ای، وجود ابزار‌های هواگیری ترمز دیسکی دوچرخه بسیار ضروری است. اگر تخصص کافی برای انجام هواگیری را ندارید و قصد دارید این کار را در منزل انجام دهید، توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. 
  • اولین قدم برای انجام این فرآیند، خرید ابزار هواگیری دوچرخه مناسب و استاندارد است. با کمک این ابزار می‌توانید روغن ترمز‌های مصرف شده را به طور کامل تخلیه کنید و یک فضای خلأ در سیستم ترمز ایجاد نمایید. 
  • هواگیری سیستم ترمز به کمک یک شلنگ صورت می‌گیرد.
  • دستگاهی که برای این کار در اختیار دارید، هوا و روغن موجود در سیستم ترمز را بیرون کشیده و به صورت خودکار در محل تجمع روغن ترمز تخلیه می‌کند. 

سخن آخر

همان طور که گفتیم ترمز یکی از قطعات مهم دوچرخه است، بنابراین خرید ترمز دیسکی دوچرخه از یک فروشگاه معتبر و قابل اطمینان مسئله بسیار مهمی است. پس از خرید ترمز دیسکی، برای انجام تعمیرات دوره‌ای مربوط به آن، باید ابزار هواگیری دوچرخه را نیز خریداری نمایید. شما می‌توانید برای خرید این محصولات و همچنین اطلاع یافتن از قیمت ترمز دیسکی دوچرخه، قیمت کیت هواگیری ترمز و... از وب سایت ما کمک بگیرید. در دوچرخستان ضمن آگاهی یافتن از قیمت ترمز دیسکی، می‌توانید با قطعات گوناگون دوچرخه‌ها و قیمت آن‌ها نیز آشنا شوید؛ برای مثال به راحتی می‌توانید قیمت ترمز دیسکی دوچرخه ۲۶ را در برندهای گوناگون مقایسه کرده و در نهایت برای خرید آن تصمیم بگیرید.