نمایش یک نتیجه

نوار فرمان دوچرخه

نوار فرمان دوچرخه چیست و چه کاربردی دارد؟

نوار فرمان دوچرخه ابزاری ارزان قیمت اما کاربردی است که می‌تواند دوچرخه سواری را برای شما راحت‌تر کند. اغلب دوچرخه سواران استفاده از این ابزار را نادیده می‌گیرند اما وجود آن کمک می‌کند تا در رکاب زنی‌های طولانی مدت، کنترل بهتری روی دوچرخه داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با نوار فرمان و خرید آن‌ با ما همراه باشید. نوار فرمان دوچرخه، یکی دیگر از عواملی است که بر روی افزایش کنترل پذیری شما بر روی دوچرخه تاثیر مستقیم میگذارد و همین امر باعث شده تا بتوانید با ایمنی بیشتری رکابزنی کنید. نوار فرمان دوچرخه به شکلی است که شما پس از تهیه و خریداری ان میبایست کل فرمان دوچرخه خود را با آن پوشش دهید تا وقتی که بر روی فرمان دستانتان را گذاشتید سر نخورد و باعث تخریب تعادل شما نشود. نوار فرمان دوچرخه تقریبا برای تمامی افراد دوچرخه سوار حرفه ای لازم است زیرا اینسری افراد اگر لوازم ایمنی مخصوص برای افزایش کنترل دوچرخه را نداشته باشند نمیتوانند در سرعت بالا کنترل دوچرخه را در دست داشته باشند.   استفاده از نوار فرمان دوچرخه چه فوایدی دارد؟  

استفاده از نوار فرمان دوچرخه چه فوایدی دارد؟

نوار پیچی دوچرخه به خصوص در مسافت‌های طولانی می‌تواند بسیار مفید واقع شود. استفاده از این ابزار می‌تواند به شما کمک کند تا تسلط بیشتری به فرمان داشته باشید و دوچرخه را بهتر کنترل کنید. ضمن این که استفاده از نوار فرمان دوچرخه در طولانی مدت از خسته شدن دستان شما نیز جلوگیری می‌کند.

ویژگی‌های یک نوار فرمان مناسب

نوار فرمان دوچرخه استاندارد و باکیفیت باید ضمن داشتن چسبندگی بالا به بدنه فرمان، جنس مناسبی هم داشته باشد تا دوچرخه سوار در هنگام استفاده از آن احساس راحتی بکند. علاوه بر این، ساختار آن باید به گونه‌ای باشد که لرزش دست دوچرخه سوار را تا حد زیادی جذب کند. جنس نوار نیز بهتر است ضد آب باشد، در این صورت تعریق دست دوچرخه سوار نمی‌تواند مشکلی در کنترل فرمان ایجاد کند. ضمن این که نوار فرمان باید دوام بالایی داشته باشد تا به راحتی پاره نشود.

خرید نوار فرمان دوچرخه

در هنگام خرید نوار فرمان موارد زیر را در نظر بگیرید:
  • امروزه در ساخت نوار فرمان اغلب از مواد مصنوعی استفاده می‌شود. تنوع این نوارها بیشتر است و در مقایسه با نوارهای چرمی راحت‌تر هستند. 
  • جنس نوار باید تنفس پذیری مناسب داشته باشد و رطوبت را به خوبی جذب کند. در این صورت نگهداری آن روی فرمان راحت‌تر خواهد بود. نوارهای ساخته شده از پلی اورتان معمولا چسبندگی خوبی دارند. 
  • نوار فرمان دوچرخه با ضخامت‌های متنوعی تولید می‌شود که انتخاب آن به سلیقه شما بستگی دارد. بسیاری از افراد نوارهای نازک را به ضخیم ترجیح می‌دهند؛ چراکه به نظر تسلط دوچرخه سوار را روی فرمان افزایش می‌دهد.

سخن آخر

شما می‌توانید برای خرید نوار فرمان دوچرخه از خدمات دوچرخستان استفاده کنید. علاوه بر این می‌توانید از آموزش نوار پیچی دوچرخه نیز بهره‌مند شده و لوازم جانبی سایر قطعات دوچرخه را نیز خریداری کنید. چگونه نوار دوچرخه را ببندیم سوالی است که اکثر افراد و مشتریان دوچرخستان از ما میپرسند. برای اینکه نوار پیچی دوچرخه را ببندید لازم است تا رول نوار را در دست گرفته و سر ان را روی ابتدای فرمان قرار دهید و به صورت پیچی تا انتهای فرمان بروید وتمامی نوار را ببندید. گفتنی است که حین بستن نوار فرمان دوچرخه بهتر است فرمان را کامل دراورده تا سوراخ های پیچ مانع بستن نشود. شما همراهان عزیز میتوانید خرید نوار فرمان دوچرخه از سایت دوچرخستان انجام دهید.