نمایش دادن همه 10 نتیجه

کوله پشتی دوچرخه سواری

کوله پشتی دوچرخه سواری چیست و کارایی دارد؟

کوله پشتی دوچرخه سواری از مهم‌ترین ابزارها جهت رفتن به یک کوهنوردی حرفه‌ای به شمار می‌رود. شاید برای یک طبیعت‌گردی معمولی یک کوله پشته معمولی به کار برود اما کوله پشتی مخصوص دوچرخه سواری برای دوچرخه سواری حرفه‌ای یکی از واجبات است. اگر شما به هر دلیلی قصد خرید و تهیه کوله پشتی دوچرخه سواری را دارید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر با آن آشنا شوید. کوله پشتی دوچرخه سواری، برای افرای که به ورزش کوهنوردی علاقه دارند یک وسیله ضررویست. بهترین کوله پشتی دوچرخه سواری دارای چندین ویژگی است که در ادامه هر کدام را باهم بررسی خواهیم کرد. یک کوله پشتی دوچرخه سواریبا قیمت مناسب میتواند به خوبی نیازهای شما را برطرف کند و بتوانید با آن کمپ های طولانی مدت بروید. کوله پشتی دوچرخه سواری اورجینال این قابلیت را به شما میدهد تا وسایل سنگین و تیز را درون آن قرار دهید زیرا، جنس پارچه هایی که در کوله پشتی دوچرخه سواری ایرانی و خارجی بکار رفته است ضد پارگی و آب است تا در همه مکانها جوابگو نیاز شما باشد. معمولا در فصول پاییز و اواخر بهار حراج کوله پشتی دوچرخه سواری را فروشگاه ها آغاز میکنند تا افرادی که علاقه دارند، به سراغ خرید کوله پشتی دوچرخه سواری خارجی بروند و محصول خود را تهیه کنند. اگر شما کیف کوهنوردی را خریداری کردید میبایستی یاد بگیرید که نحوه شستن کوله پشتی دوچرخه سواری چگونه است تا وقتی که بعد از کمپ های طولانی در کوه برگشتید بتوانید از کوله پشتی دوچرخه سواری خود مراقبت کنید. شما میتوانید انواع کوله پشتی دوچرخه سواری ارزان و اورجینال را در فروشگاه دوچرخستان خریداری کنید، اما اگر به دنبال کوله پشتی دوچرخه سواری کوچک و کوله پشتی دوچرخه سواری استوک هستید بهتر از به سراغ فروشگاه های حضوری بروید.

ویژگی کوله پشتی دوچرخه سواری 

به طور معمول کوله پشتی‌های روزانه طیف گسترده و وسیعی دارد اما کوله پشتی‌های مخصوص دوچرخه سواری چندان متنوع و گسترده نیستند‌. از ویژگی‌های یک کوله مناسب دوچرخه سواری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • بندهایی با قابلیت تنظیم و بندهای روی نیم‌تنه: مهم‌ترین ویژگی یک کوله پشتی دوچرخه سواری داشتن بند نیم‌تنه است؛ چرا که با کمک آن‌ها افراد می‌توانند بند نیم‌تنه را به تناسب با اندازه بالا تنه خود تنظیم کنند‌. به طور کلی زمانی که شما کوله پشتی را بر روی دوش خود قرار می‌دهید لازم است تا تمام بندهای آن را تنظیم کنید و به اندازه دلخواه درآورید. 
  • کمربند: این ویژگی نیز از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های یک کوله پشتی مناسب برای دوچرخه سواری است. در واقع داشتن کمربند مسئله‌ای است که کوله روزانه را از کوله دوچرخه سواری جدا می‌سازد.
  • کیسه آب: از جذاب‌ترین ویژگی‌های یک کوله پشتی دوچرخه سواری مناسب، داشتن مخزن آب‌رسانی یا کیسه آب است. این کیسه‌ها جهت نوشیدن مایعات در حین دوچرخه سواری بدون نیاز به توقف در درون کوله قرار می‌گیرند. این کیسه‌ها از جنس پلاستیک هستند و وزن زیادی را ایجاد نمی‌کنند. همچنین از دیگر ویژگی‌های خوب یک کوله پشتی داشتن جیب‌های بغل برای تسهیل حمل بطری آب است.
  • داشتن قاب یا اسکلت کوله پشتی دوچرخه سواری : این ویژگی باعث می‌شود تا هنگام چیدن تجهیزات و وسایل موردنیازتان در درون کوله پشتی؛ خم یا بد حالت نشود. هرچند این ویژگی طبیعتاً باعث سنگین شدن آن می‌شود اما بهترین گزینه برای صعودهای سخت و سنگین به شمار می‌رود.

جمع بندی

همان‌طور که گفته شد کوله پشتی دوچرخه سواری دارای ویژگی‌هایی است که آن را از سایر کوله‌ها جدا می‌کند. اگر قصد خرید یک کوله پشتی برای دوچرخه سواری را دارید با توجه به مدت زمان صعود و شرایط دوچرخه سواری خود کوله پشتی مناسبی را انتخاب و خریداری کنید.