نمایش دادن همه 4 نتیجه

ساق دست و پا دوچرخه سواری

خرید انواع ساق دست و پا دوچرخه سواری با بهترین کیفیت و قیمت

ساق دست و پا دوچرخه سواری از اجزای مهم لباس دوچرخه سواری به شمار می‌روند. همان‌طور که می‌دانیم دوچرخه سواری نیز مانند ورزش‌های دیگر لباس مخصوص خود را دارد و این لباس متشکل از کلاه، دست‌کش، زانوبند، شلوارک مخصوص، اسکارف، ساق دست و پا دوچرخه سواری و ... است. هرکدام از این لباس‌ها کاربرد خاص خودشان را دارند و لذت دوچرخه سواری را برای شما دو چندان می‌کند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با خرید لباس دوچرخه سواری و ویژگی‌های آن بیشتر آشنا شوید. دوچرخه سواری از سرگرمی‌های لذت بخشی است که علاوه بر حفظ شادابی و سلامتی فرد، طرفداران زیادی در دنیا دارد. اما بد نیست بدانید برای یک دوچرخه سواری خوب، ایمن و باکیفیت باید از تجهیزات مناسب این ورزش استفاده کرد. از تجهیزات مهمی که باید برای خرید آن اقدام کرد، می‌توان به ساق دست و پا دوچرخه سواری اشاره کرد. این دو محصول برای افرادی که قصد دوچرخه سواری دارند، مزیت‌های زیادی با خود به همراه دارد. همان‌طور که میدانید بانوان هم در کنار آقایان می‌توانند دوچرخه سواری کنند، بنابراین ساق پا و دست‌هایی که در فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد، در دو نوع زنانه و مردانه وجود دارد. در ادامه بیشتر با ویژگی‌ها و مزیت‌های این محصول کاربردی آشنا خواهیم شد.

اهمیت لباس دوچرخه سواری چیست؟

لباس دوچرخه سواری به گونه‌ای طراحی شده است که دوچرخه سوار در هنگام راندن دوچرخه احساس راحتی داشته باشد. به عبارت دیگر لباس‌های روزانه ممکن است آزادی دوچرخه سواران را محدود کند و آن‌ها نتوانند در استایل دوچرخه سواری و خم شدن روی فرمان احساس راحتی داشته باشند؛ بنابراین از مهم‌ترین مزایای خرید لباس دوچرخه سواری اورجینال داشتن احساس راحتی و آزادی در هنگام دوچرخه‌سواری است.  بسیاری از این لباس‌ها به همراه ساق دست و پا دوچرخه سواری در بازار عرضه می‌شوند. به طور کلی لباس دوچرخه سواری در هنگام دوچرخه سواری به گونه‌ای است که آن را جزئی از بدن خودتان حس خواهید کرد. این ویژگی به خصوص در پایین تنه و ساق پاها اهمیت زیادی دارد؛ زیرا پاها بیشترین حرکت را در این ورزش دارند. ساق دست دوچرخه سواری نیز از پوست شما در برابر عواملی نظیر آفتاب سوختگی و سرما محافظت می‌کند.

انواع لباس دوچرخه سواری

  • شلوارک دوچرخه سواری
  • کلاه ایمنی
  • دستکش
  • پابند
  • پیراهن دوچرخه سواری
  • کفش مخصوص دوچرخه سواری
  • اسکارف
  • ساق دست و پا دوچرخه سواری
  • کاپشن دوچرخه سواری
  • جوراب مخصوص دوچرخه سواری
 

مزیت‌های استفاده از ساق دست و پا دوچرخه سواری

  • اگر قصد دوچرخه سواری در فصول سرد سال مثل پاییز یا زمستان را دارید و یا قصد دوچرخه‌ سواری در ارتفاعات سرد کوهستانی را دارید، باید در کنار یک پوشش مناسب ورزشی از ساق پا و ساق دست مناسب نیز استفاده کنید.
  • ساق پا محصولی است که می‌توانید آن را هنگام نیاز به همراه شلوارک ورزشی بپوشید و آن را به شکل شلوار درآورید.
  • استفاده از ساق پا و دست در واقع عایق سرما بوده و جلوی آسیب به پا و دست دوچرخه‌سوار را می‌گیرد.
  • ساق مخصوص دست ‌و پا می‌تواند در زمان‌هایی که هنگام دوچرخه سواری به گرمای بیشتری نیاز دارید، به‌راحتی شما را گرم کند.
  • انواع ساق دست و پا دوچرخه سواری در بازار وجود دارد که افراد بر اساس سلیقه و نوع استفاده می‌توانند یکی را خریداری کنند.
  • این محصول فضای کمی را در جیب و یا کوله شما اشغال می‌کند و می‌توانید همیشه آن را به همراه خود داشته باشید.
  • همچنین در مقابل ساق دست نیز کمک می‌کند تا زمان‌هایی که تیشرت تن شما است لباس شما پوشیده‌تر شود و گرمای بدن را حفظ می‌کند.
  • استفاده از ساق مخصوص دست‌ و پا علاوه بر حفظ گرمای بدن فرد هنگام سرد شدن هوا کمک می‌کند تا عضلات هنگام دوچرخه سواری قدرتمندتر عمل کنند و شل نشوند.
  • استفاده از انواع نازک این محصول، جلوی جذب اشعه فرابنفش و یو وی را در روزهای گرم سال می‌گیرد و از پوست بدن افراد محافظت می‌کند.
  • استفاده از ساق پا و دست حتی می‌تواند تا حدودی جلوی ضربات احتمالی در هنگام وقوع حادثه را بگیرد.
ویژگی‌های ساق‌بند خوب در دوچرخه سواری

خصوصیات و ویژگی‌های ساق‌بند خوب در دوچرخه سواری

هنگام خرید ساق دست و پا دوچرخه سواری توجه به متریال اولیه‌ای که در ساخت آن استفاده شده است، از مهم‌ترین نکات است. اگر ساق‌بند شما از جنس کشی و پارچه‌ای بود، باید کیفیت آن از نظر این که به‌راحتی نخ کش می‌شود یا خیر بررسی شود. در وهله دوم قدرت گرم‌کردن آن بررسی می‌شود، یک ساق پا یا دست مناسب دوچرخه سواری نباید خیلی شل و گشاد و نه باید خیلی جذب و تنگ باشد. در هر دو حالت استفاده از محصول برای دوچرخه‌سوار هیچ کاربردی نخواهد داشت. گاهی این محصول ضد آب طراحی میشود، دقت کنید که داخل ساق بند شما برای پوستتان نرم و راحت باشد و پوست را دچار خارش و حساسیت نکند. ارتفاع این محصول بستگی به انتخاب شما دارد اما معمولاً تا روی زانو کشیده می‌شود. اندازه و سایز ساق‌بند پا یا دست باید متناسب و استاندارد باشد. هر ساق‌بند پا یا دست در واقع یک آستین و یا لنگه‌ای از جنس پشم، کرک و یا کش است که حالتی چسبان و جذب دارد. این محصول به‌تنهایی کاربردی ندارد و باید حتماً آن را با یک پیراهن یا شلوار کوتاه استفاده کرد تا دچار لغزش نشود و محکم بر سر جای خود بماند. استفاده از این محصول به‌قدری راحت است که شما می‌توانید در صورت بالارفتن دما مجدداً آن را بدون نیاز به بازکردن زیپ یا دکمه در بیاورید و در جیب خود قرار دهید. بهتر است برای خرید این محصول با اندازه استاندارد و کیفیت مناسب حتماً از فروشگاه‌های معتبری نظیر دوچرخستان خرید نمایید. دریافت راهنمایی‌های لازم از سوی کارشناسان فروشگاه نیز راه خوبی برای یک خرید مطمئن و عالی است. نکات مهم برای ساق‌بند دوچرخه سواری

نکات مهم در نگهداری ساق‌بند

  • به‌منظور افزایش طول عمر این محصول همیشه آن را تمیز نگه دارید.
  • برای شست‌وشوی آن از صابون و آب ولرم استفاده کنید و هرگز آن را در ماشین لباسشویی نیندازید، این کار سبب نابودی و نخ کش شدن محصول خواهد شد.
  • هرگز از سفیدکننده یا وایتکس جهت شست‌وشو استفاده نکنید.
  • استفاده از جوش شیرین به مقدار بسیار کم برای رفع بوی بد عرق کاربردی است.
  • در نور مستقیم آفتاب و یا توسط خشک‌کن آن را خشک نکنید. بهترین گزینه استفاده از باد پنکه یا هوای آزاد است.

بررسی قیمت ساق دست و پا دوچرخه سواری

ساق دست و پا دوچرخه سواری و لباس دوچرخه سواری نیز مانند سایر لباس‌ها از جنس‌های مختلفی طراحی و ساخته می‌شوند که در قیمت آن‌ها تأثیرگذار است‌. اما اگر به دنبال خرید لباس دوچرخه سواری بادوام و باکیفیت هستید بهتر است به جنس و ماندگاری لباس‌ها دقت کنید. قیمت ساق دست و پا دوچرخه سواری بر اساس عوامل مختلفی تغییر می‌کند، اما شما می‌توانید این محصول را با بهترین و نازل‌ترین قیمت از سایت دوچرخستان تهیه فرمایید. به‌طورکلی عوامل مختلفی نظیر: مواد اولیه به‌کاررفته در تولید ساق‌بند، کیفیت کلی محصول، نوسانات ارز و شرایط اقتصادی کشور، واردات و صادرات، قدرت گرم‌کردن، ابعاد و اندازه و... در قیمت نهایی این محصول ورزشی تأثیر مستقیم دارد. اما گاهی افزایش قیمت کمی غیرمتعارف است، بهتر است همیشه از مراکز معتبر و شناخته شده خرید کنید. این کار کمک می‌کند تا میزان کلاه برداری‌ها از شما به کمترین حد خود برسد. برای مثال ممکن است در یک فروشگاه غیرمعتبر قیمت ساق‌بند ورزشی با نصف قیمت به فروش برسد، در این حالت مشتری خوشحال شده و بدون توجه به اعتبار سایت و یا مجموعه دست به خرید می‌‌‌زند. دقت کنید که هر ارزانی عجیبی بی‌حکمت نیست. اما بحث قیمت مناسب بسیار تفاوت دارد، گاهی برخی مجموعه‌ها تمایل دارند تا برای کسب سود بیشتر محصولات خود را گران بفروشند، در اینصورت سایت‌هایی مثل سایت ما همان محصول را با قیمت واقعی آن در اختیار مشتری قرار می‌دهند.

خرید ساق دست و پا دوچرخه سواری

پوشیدن ساق دست و پا دوچرخه سواری مزایا زیادی به همراه دارد. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به محافظت از پوست در مقابل آفتاب، گرم نگه‌داشتن دست‌ها و پاها در فصول سرد و افزایش گردش خون اشاره کرد‌. به طور کلی تهیه و خرید لباس دوچرخه سواری از آسیب‌های احتمالی جلوگیری می‌کند و لذت دوچرخه سواری را افزایش می‌دهد. 

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا نکات لازم برای خرید ساق دست و پا دوچرخه سواری را خدمت شما ارائه کنیم. همان‌طور که گفته شد خرید این محصول از خریدهای مهم در دوچرخه سواری است. شما مشتریان گرامی در سایت دوچرخستان می‌توانید انواع ساق پا و دست ورزشی نظیر کاور ساق لیو، ساق دست جاینت و... را با قیمت مناسب برای خود یا عزیزانتان تهیه فرمایید. امروزه سق‌بندهای ورزشی در انواع رنگ و طرح به بازار ارائه می‌شوند و انتخاب آن‌ها بستگی به سلیقه مشتری دارد.