نمایش یک نتیجه

طوقه کامل دوچرخه

طوقه کامل دوچرخه چیست و چه کاربردی دارد؟

طوقه کامل دوچرخه بخشی از چرخ‌های دوچرخه به حساب می‌آید که نقش مهمی در کیفیت دوچرخه سواری شما ایفا می‌کند؛ سالم بودن، تاب نداشتن و کیفیت مواد سازنده این قطعه از شاخصه‌های یک دوچرخه سالم و استاندارد است. برای آشنایی بیشتر با بهترین طوقه دوچرخه ، توصیه می‌کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. طوقه کامل دوچرخه بر روی یک دوچرخه ساده هم نصب میباشد و نقش کلیدی در یک دوچرخه دارد زیرا، مهمترین قسمت دوچرخه مناسب طوقه های آن است. وظیفه طوقه کامل دوچرخه این است که لاستیک و تیوپ به آن متصل شود و از طریق توپی و ابزار های دیگر به تنه در قسمت عقب و جلو به دوچرخه اتصال داشته باشد. بهترین طوقه دوچرخه را زمانی شما میتوانید پیدا کنید که مارک اصل و با دوچرخه شما هماهنگ باشد و این امکان را داشته باشید تا انواع لاستیک دوچرخه را به طوقه وصل کنید.   طوقه دوچرخه  

طوقه دوچرخه چیست : آشنایی با طوقه کامل دوچرخه

طوقه دوچرخه بخش مهمی از چرخ‌های دوچرخه است که لاستیک روی آن سوار می‌شود. لاستیک و تیوپ به طوقه اتصال پیدا کرده و از طریق توپی به بدنه جلویی یا عقبی دوچرخه متصل می‌شوند. سایز، وزن و کاربرد این قطعه می‌تواند براساس نوع دوچرخه شما متفاوت باشد. در ادامه به مهمترین ویژگی‌ها و شاخصه‌های انواع طوقه دوچرخه می‌پردازیم.
  • سایز طوقه ارتباط مستقیمی با سایز دوچرخه دارد. برای مثال در دوچرخه‌های کودکان معمولا از طوقه‌های 12 اینچی استفاده می‌کنند. از طرفی هرچه کودک قد بلندتر باشد، باید از دوچرخه بزرگتر و در نتیجه طوقه بزرگتری استفاده کنید.
  • امروزه طوقه کامل دوچرخه کوهستان اغلب با سایز 27.5 و 29 در بازار عرضه می‌شود و سایز 26 تقریبا منسوخ شده به حساب می‌آید. این طوقه با سایز و کاربرد دوچرخه‌های کوهستانی کاملا متناسب است.
  • در دوچرخه‌های شهری نیز اغلب از طوقه‌های 700 میلی‌‌ متری، 27.5 و 29 اینچی استفاده می‌شود.
لازم به ذکر است که رایج‌ترین مشکلی که برای طوقه دوچرخه پیش می‌آید، تاب برداشتن آن است که می‌توانید برای رفع آن از تعمیرکاران متخصص کمک بگیرید.

سخن آخر

در این بخش به معرفی طوقه کامل دوچرخه و کاربرد آن پرداختیم. همچنین ویژگی این قطعه را در دوچرخه‌های مختلف مقایسه کردیم تا بتوانید آگاهانه‌تر و بهتر انتخاب کنید. شما می‌توانید برای خرید این قطعه و دیگر قطعات مورد نیاز خود مانند رینگ دوچرخه، فرمان و... از خدمات وب سایت ما استفاده کنید. علاوه بر این می‌توانید از به روز‌ترین قیمت طوقه دوچرخه نیز آگاهی پیدا کرده و خریدی مطمئن و راحت را تجربه کنید. برای اینکه بتوانید بهترین طوقه دوچرخه را خریداری کنید میبایستی زمانی که به خرید طوقه دوچرخه میروید دوچرخه خود را با خود برده و حین خرید با فرد فروشنده صحبت کنید و از او مشاوره بگیرید و حتی زمانی که طوقه مورد نظر را پیدا کردید تا خریداری کنید، حتما در همان مکان طوقه را به دوچرخه متصل کنید تا مشکلی در اینده نداشته باشید. شما دوستان میتوانید قیمت طوقه کامل دوچرخه را در فروشکاه های حضوری دوچرخه و سایت دوچرخستان ببینید و نسبت به نیاز و ویژگی موجود یکی از طوقه های کامل دوچرخه را برای رکابزنی خود انتخاب کنید.