نمایش دادن همه 16 نتیجه

قیمت دوچرخه تالون

 

دوچرخه تالون

قیمت دوچرخه تالون چقدر است؟ خرید دوچرخه تالون چگونه است؟ کمپانی جاینت سازنده دوچرخه‌های تالون است. یکی از مهم‌ترین اهداف این کمپانی این است که با انجام طراحی‌های خاص و زیبایی که بر روی دوچرخه‌هایش فروش دوچرخه‌ها خود را بالا ببرد و بخش زیادی از دوچرخه‌سواران را به سمت خود جذب کند. یکی از مهم‌ترین محصولات این شرکت دوچرخه‌های تالون هستند که بسیار باکیفیت و در انواع مختلف ساخته شده‌اند. در ادامه قصد داریم به بررسی دوچرخه‌های تالون بپردازیم. برای خرید پایه نگهدارنده دوچرخه وارد سایت شوید

تاریخچه شرکت جاینت

پیش از پرداختن به قیمت دوچرخه تالون بهتر است به معرفی برند جاینت بپردازیم. برند جاینت کشور تایوان آغاز به کار کرد. این کمپانی به تولید دوچرخه برند جاینت مشغول است و کالاهایی که می‌سازد به‌طور عمده دوچرخه‌های کوهستانی و جاده‌ای هستند. فروش دوچرخه‌های شرکت giant بسیار بالاتر از سایر شرکت‌های تولید دوچرخه و رقیبان هم‌رده‌ی خود است و حتی می‌توان گفت که این برند یکی از برندهای محبوب تولید دوچرخه در دنیا است. لازم به ذکر است که معمولاً این کمپانی به‌صورت سالانه دست به طراحی، تولید و عرضه ۷ میلیون دوچرخه در تمام دنیا می‌پردازد. جاینت یکی از معروف‌ترین و معتبرترین کمپانی‌های تولید دوچرخه در تمام دنیا است. قیمت دوچرخه تالون و انواع آن

قیمت دوچرخه تالون و انواع آن

حال بهتر است در ادامه مطلب قیمت دوچرخه تالون به انواع آن بپردازیم. همان‌طور که گفتیم دوچرخه تالون جاینت، انواع مختلفی دارد که شامل موارد زیر می‌شوند:
  • دوچرخه جاده‌ای تالون یا on-road

دوچرخه‌سوارانی که در حال استفاده از این دوچرخه هستند، اغلب افراد معمولی و یا نیمه‌حرفه‌ای محسوب می‌شوند، چون هدف از ساخت این نوع دوچرخه تالون، محصولی برای تفریح و حمل‌ونقل به‌حساب می‌آید. لازم به ذکر است که این دوچرخه مناسب برای استفاده در جاده‌های آسفالتی و شهری و راه‌های صاف و هموار طراحی شده است.
  • دوچرخه تالون سبک کوهستان یا off road & X road

قیمت دوچرخه تالون سبک کوهستان بر چه اساسی تعیین می‌شود؟ همان‌گونه که از اسم این دوچرخه مشخص است این دوچرخه مناسب برای محیط‌های کوهستانی و مسیرهای پرفراز و نشیب طراحی و ساخته شده است. در تولید این دوچرخه تالون قطعاتی بسیار قوی و البته گران‌قیمت مورد استفاده قرار گرفته است تا دوچرخه بتواند به‌راحتی در مناطق صعب‌العبور و سخت استفاده شود. دقت داشته باشید که دوچرخه‌های سبک X road به‌صورت محدود ساخته می‌شوند، به خاطر این‌که قطعاتی که در زمان ساخت این دوچرخه مورد استفاده قرار می‌گیرد، در رده پایین‌تری از دوچرخه‌های off road قرار گرفته و به‌صورت نیمه‌حرفه‌ای هستند.
  • قیمت دوچرخه تالون مدل اس سی آر یا SCR

پیش از مشخص کردن قیمت دوچرخه تالون بهتر است به دوچرخه اس سی آر بپردازیم. از انواع دیگر مدل‌های دوچرخه تالون، این دوچرخه است. استفاده از قطعات معمولی اما باکیفیت در تولید این دوچرخه منجر به قیمت مناسب آن شده است. از دوچرخه تالون مدل SCR در محیط‌های شهری برای سواری استفاده می‌شود و همین‌طور سایز بندی که این دوچرخه دارد، مخصوص دوچرخه‌سواران جوان است. البته داشتن 27 دنده و طرح‌های منحصربه‌فرد نیز یکی از ویژگی‌های دیگر این نوع دوچرخه تالون است. انواع دوچرخه جاینت مدل تالون
  • قیمت دوچرخه تالون مدل اسکیپ یا escape

برای قیمت دوچرخه تالون مدل اسکیپ باید گفت که این دوچرخه در سبک جاده‌ای طراحی و تولید شده است. استفاده از قطعات معمولی برای این دوچرخه موجب شده که بتواند به‌طور مناسب نیاز دوچرخه‌سوار را برای رفت و آمد در شهر برطرف نماید. به‌عنوان‌مثال در ساخت دوچرخه تالون مدل اسکیپ شانژمان آلیوو و طبق قامه سرا مورد استفاده قرار گرفته است. علاوه بر این، این دوچرخه رنگ‌بندی داشته و دارای سایزهای xs و xl است.
  • دوچرخه تالون مدل ای تی ایکس یا ATX

قیمت دوچرخه تالون مدل ای تی ایکس بسیار مناسب است، این دوچرخه در سبک دوچرخه‌های Off road و کوهستان ساخته شده است. البته این نوع دوچرخه در مقایسه با دیگر دوچرخه‌های کوهستان قطعات معمولی‌تری دارد. ولی لازم به ذکر است، دوچرخه جاینت مدل ای تی ایکس مزایایی مثل قیمت ارزان، وزن سبک و سایز بندی از L تا XS دارد.
  • دوچرخه تالون مدل BMX

این مدل دوچرخه دارای اندازه‌های کوچک و متوسط است که به‌طور اختصاصی برای کودکان و نوجوانان ساخته شده است و در برخی اوقات هم از این دوچرخه برای حرکات نمایشی استفاده شده است.
  • قیمت دوچرخه تالون مدل Revel 2

درباره قیمت دوچرخه تالون باید گفت درست مثل همه دوچرخه‌های مدل کوهستان، بدنه این نوع دوچرخه تالون جنسی از آلومینیوم دارد که کاملاً باکیفیت و بسیار سبک است. داشتن 21 دنده و سایز بندی از XS تا XL از جمله سایر خصوصیات دوچرخه تالون مدل Revel 2 است.

جمع‌بندی قیمت دوچرخه تالون

در زمان خرید بهترین دوچرخه تالون، باید دقت داشته باشید که اگر قصد دارید ورزش دوچرخه‌سواری را با دوچرخه جاینت آغاز کنید، باید در آغاز سبک دوچرخه‌سواری خود را انتخاب نمایید تا بدانید که از یک دوچرخه چه مسائلی را توقع دارید و پس از آن بهترین نوع دوچرخه را نسبت به کارکرد آن و قیمت دوچرخه تالون که خریداری کنید.