نمایش دادن همه 3 نتیجه

قرقره شانژمان دوچرخه شیمانو اصل

قرقره شانژمان دوچرخه چیست و چه کاربردی دارد؟

قرقره شانژمان قطعه‌ای مهم و کاربردی در ساختار دوچرخه‌های دنده‌ای است. این قطعه نیز مانند دیگر قطعات دوچرخه باید بادقت و آگاهی کامل خریداری یا تعویض بشود تا کارکرد صحیح دوچرخه را مختل نکنید.  قرقره شانژمان دوچرخه قسمتی ریز اما مهم از شانژمان دوچرخه است که وجود آن به شما کمک میکند تا بتوانید از طریق آن دنده های خود را تعویض کنید و روانتر دوچرخه سواری کنید. شانژمان دوچرخه از اجزای مختلفی تشکیل شده است که یکی از رابطهای مهم آن قرقره شانژمان دوچرخه است زیرا یکی از نقاطی است که زنجیر گذر میکند. وظیفه قرقره شانژمان دوچرخه این است که وقتی شما تعویض دنده ای را در مسیر سربالایی و سرپایینی انجام دادید نسبت به شانژمان جهت خود را تعویض کند و به بالا یا پایین تغییر شکل دهد. اگر به هر دلیلی قصد دارید این قطعه را خریداری و تعویض کنید، توصیه می‌کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.   خرید قرقره شانژمان   

خرید قرقره شانژمان 

قرقره شانژمان یکی از قطعات‌ اصلی و مهمی است که در تمامی دوچرخه‌های دنده‌ای کاربرد دارد. این قرقره از جمله قطعاتی است که در شانژمان دوچرخه جای می‌گیرد. تعویض به موقع این قطعه می‌تواند از هزینه‌های اضافی جلوگیری کرده و کارکرد صحیح شانژمان را افزایش بدهد.  اما شانژمان درواقع وسیله‌ای کاربردی در دوچرخه‌های دنده‌ای است که جایگاه زنجیر چرخ را بر روی خودرو عقب دوچرخه جابه‌جا می‌کند. این قطعه خود از اجزای متفاوتی تشکیل شده که قرقره شانژمان یکی از آن‌ها محسوب می‌شود. در هنگام تعویض و خرید این وسیله، نکات زیر را در نظر بگیرید :
  • قرقره شانژمان معمولا از جنس پلاستیک تولید می‌شود و به همین دلیل، بعد از مدت کوتاهی دچار خوردگی و ساییدگی خواهد شد. از این رو باید هرچند وقت یک بار نسبت به تعویض آن اقدام کنید. 
  • این وسیله در مجموع شامل یک قرقره، واشر دو طرفه، پیچ و بوش داخلی است. 
  • قطر قرقره اغلب 5 سانتی متر است و در ساختار خود 13 دندانه دارد. 
  • قیمت این وسیله کوچک بسیار پایین است و تعویض به موقع آن می‌تواند جلوی هزینه‌های گزاف تعمیر شانژمان را بگیرد. 
لازم به ذکر است که تعویض و نصب قرقره بسیار آسان است؛ کافی است پیچ مربوطه را باز کرده، قرقره جدید را جایگزین کنید و مجددا پیچ را محکم ببندید. 

سخن آخر 

در این بخش به معرفی قرقره شانژمان و کاربرد آن در دوچرخه‌های دنده‌ای پرداختیم. شما می‌توانید برای خرید قرقره و دیگر قطعات مورد نیاز خود، از خدمات وب سایت ما استفاده کنید. علاوه بر این می‌توانید از قیمت قطعات گوناگون نیز آگاهی پیدا کرده و با خیال راحت از میان برندهای گوناگون انتخاب نمایید. امروزه اکثر فروشگاه های لوازم دوچرخه اجزای ریز دوچرخه را مانندذ قرقره شانژمان را دارند اما اگر شما دچار مشکل در این قسمت شده اید و قسط تعویض را دارید سایت دوچرخستان؛ مرجع فروش لوازم دوچرخه، به شما پیشنهاد میکند تا قرقره شانژمان شیمانو را که اصل دوچرخه های مارک معروف است خریداری کنید زیرا، اگر شانژمان شما از برند شیمانو باشد و شما از قرقره اصل شیمانو استفاده کنید هماهنگی کاملی با قطعات به وجود میاید که نتیجه آنرا میتوانید در هماهنگی ست دنده و تعویض دنده های نرم احساس کنید و در مسیرهای دشوار دوچرخه سواری ارامش بخشی را داشته باشید.