نمایش دادن همه 6 نتیجه

راهنمای خرید و قیمت دوچرخه لیو

دوچرخه لیو

قیمت دوچرخه لیو چقدر است؟ خرید دوچرخه لیو چگونه است؟ این‌ها سؤالاتی هستند که ممکن ذهن افرادی که قصد خرید دوچرخه دارند را درگیر کرده باشد و ما در ادامه این مطلب قصد داریم به این سوالات پاسخ دهیم. تعداد زیادی از افراد برای یک دوچرخه معمولی که تولید برندهای متفرقه درجه دوم یا سوم است برای شروع دوچرخه‌سواری انتخاب می‌کنند. برخی اوقات حتی متوجه نیستند که دوچرخه‌ای که خریده‌اند چه کاربری‌ای دارد و یا دارای طراحی مهندسی صحیحی است یا خیر؛ اما در زمانی متوجه می‌شوید که باید با آگاهی و دانش دوچرخه یک برند مطرح را خریداری کنید. برند لیو یکی از برندهای مطرح برای دوچرخه‌سواران است که دوچرخه‌های بسیار پرکاربردی را به بازار ارائه کرده است.

معرفی برند لیو

در ابتدای مطلب قیمت دوچرخه لیو بهتر است به معرفی این برند بپردازیم. لیو به برندی منحصربه‌فرد و متعلق به بانوان مشهور است. مهم‌ترین هدف این برند به وجود آوردن انگیزه‌ بیشتر و آسان نمودن دوچرخه‌سواری برای بانوان است. به‌طوری‌که بانوان این ورزش را در بین فعالیت‌های ورزشی اصلی خود قرار دهند. تفاوتی ندارد که چقدر توانایی دوچرخه‌سواری در بانوان وجود دارد. برند لیو برای هر سطح و هر کاربردی برای بانوان دوچرخه مناسبی را پیشنهاد خواهد نمود. البته در مورد قیمت دوچرخه لیو باید گفت کمپانی جاینت دوچرخه و لوازم جانبی که مخصوص بانوان تولید می‌شوند را با نام تجاری Liv به بازار عرضه می‌کند. فرق عمده دوچرخه‌های برند Liv و Giant فقط در رنگ و شکل ظاهری آن‌ها نیست بلکه دوچرخه‌های این برند از ابتدای شروع به کار برای بانوان ساخته شده‌اند. لباس و تجهیزات جانبی این برند نیز کاملاً با نیازهایی که بانوان دارند طراحی شده است.   انواع دوچرخه و قیمت دوچرخه لیو  

انواع دوچرخه و قیمت دوچرخه لیو

در ادامه قصد داریم به انواع مختلف دوچرخه و قیمت دوچرخه لیو بپردازیم:
  • دوچرخه کوهستان لیو مدل تمپت

دوچرخه کوهستان لیو مدل تمپت هم رده با دوچرخه جاینت مدل Talon ساخته شده است که یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین دوچرخه‌های مخصوص بانوان به‌حساب می‌آید. این دوچرخه سایز 27.5 کوهستان زنانه با برند لیو در راه‌های ناهموار مثل مسیرهای کوهستانی و خاکی درهای تازه‌ای برای همه علاقه‌مندان دوچرخه‌سواری بازکرده‌اند. همچنین می‌توان گفت که قیمت دوچرخه لیو مدل کوهستان در مقایسه با سایر برندها بسیار مناسب است.  لازم به ذکر است این دوچرخه تنه‌ای از جنس آلومینیوم با سبک ALUXX دارد که برای خانم‌ها و بر اساس فیزیولوژی بدن آن‌ها طراحی و تولید شده است، (به شکلی که تنه ‌این دوچرخه‌ها انحنای خاصی دارد که مخصوص بانوان تولید و طراحی شده و طول طبق قامه و زاویه‌بندی این دوچرخه در مقایسه با سایر دوچرخه‌های کمپانی جاینت متفاوت است) چرخ‌های 27.5 اینچی دارد که ادغامی از سرعت، کارکرد و کنترل بیشتر دوچرخه را به وجود آورده است. همچنین وجود دوشاخ 100 میلی‌متری و ترمز دیسک هیدرولیک موجب افزایش اطمینان و آسودگی خیال در دوچرخه‌سوار خواهد شد.
  • دوچرخه شهری لیو مدل 2 Suede

برای پرداختن به قیمت دوچرخه لیو در ابتدا باید به مشخصات این مدل بپردازیم. این دوچرخه توانایی طی مسافت‌های طولانی مانند رفتن به سفرهای روزانه یا ماجراجویی‌های آخر هفته را دارد... دوچرخه Suede ترکیبی بسیار منحصربه‌فرد از زیبایی، لذت و کارایی است بوده که مخصوص بانوان طراحی و تولید شده است. قسمت بدنه این دوچرخه به شکلی منحصربه‌فرد ساخته شده است که نه‌تنها در سربالایی‌ها رکاب زدن را راحت می‌کند بلکه ثبات و راحتی بیشتر در زمان دوچرخه‌سواری را برای شما ایجاد می‌کند. با تنه آلومینیومی ALUXX سبک تولید شده برای شهر و راه‌های روزانه، این قابلیت را به شما خواهد داد تا به‌سرعت به مقصد موردنظرتان برسید.
  • قیمت دوچرخه لیو بانوان مدل بلیس

در مورد قیمت دوچرخه لیو مدل Bliss 3 disc باید گفت که این دوچرخه یک دوچرخه دومنظوره از برند Liv کمپانی جاینت است که به شکل اختصاصی برای بانوان ساخته شده است. این مدل بدنه‌ای از جنس آلومینیوم ساخته شده با تکنولوژی ALUXX دارد و همچنین به دلیل داشتن سایز چرخ 27.5، رفت‌وآمد در مسیرهای دومنظوره آسفالت و جاده‌های خاکی راحت‌تر شده است. سیستم ترمز این دوچرخه سیستم دیسک سیم است ولی همچنان در راه‌های دومنظوره قابلیت استفاده دارد. این دوچرخه برای بانوانی که افزون بر سواری در شهر، علاقه به راندن دوچرخه در راه‌های خارج از جاده اصلی دارند انتخاب بسیار خوبی است.   ویژگی و قیمت دوچرخه لیو  

ویژگی و قیمت دوچرخه لیو

در ادامه خصوصیات و قیمت دوچرخه لیو را بررسی خواهیم نمود.
  • زاویه بدن: برند لیو در هر رشته و هر سطح دوچرخه‌سواری با عوض کردن شکل تنه، زاویه بدنی کاربر را بر اساس ویژگی‌های فیزیکی بانوان تنظیم کرده است.
  • زاویه زین: زین با زاویه صحیح در هرکدام از دوچرخه‌ها طراحی شده این مسئله توانایی قرار گرفتن مرکز جرم بانوان را بر توپی تنه‌ دوچرخه را فراهم می‌کند، به همین خاطر انرژی زیادی اتلاف نمی‌شود و دوچرخه سوار راحت‌تر به سواری می‌پردازد.
  • زاویه پیشانی: این زاویه در مقایسه با نوع رشته و بر اساس زاویه بدن و زاویه زین سنجیده می‌شود تا کنترل بهتر و راحتی سواری بیشتری به دست آید.
  • طول کرپی: بر اساس سایز چرخ و انتقال وزن دوچرخه‌سوار بر توپی تنه طول کرپی سنجیده می‌شود و در دست‌ها و شانه احساس خستگی کمتری ایجاد می‌شود.
  • طول فرمان: بر اساس فیزیک بدن بانوان و کوتاه‌تر بودن عرض شانه‌ها طراحی می‌شود.

سخن آخر قیمت دوچرخه لیو

همان‌طور که گفته شد دوچرخه‌های برند لیو مخصوص بانوان طراحی‌شده‌اند تا سواری را برای آن‌ها راحت‌تر کنند. این دوچرخه‌ها بسیار راحت هستند و مناسب انواع جاده‌ها ساخته شده‌اند. البته باید توجه کنید قیمت دوچرخه لیو بر اساس نوع دوچرخه متفاوت خواهد بود.