مقایسه انواع بست قمقمه دوچرخه در بازار ایران

مقایسه انواع بست قمقمه دوچرخه در بازار ایران

بست قمقمه دوچرخه جزو لوازم جانبی دوچرخه است که برای قرارگیری قمقمه آب بر روی بدنه دوچرخه نصب می‌شود. همان‌طور که می‌دانید دوچرخه سواری از ورزش‌‌‌‌های مهیج و بسیار جذابی است که باعث تقویت عضلات و ماهیچه‌های بدن می‌گردد. با درگیر شدن عضلات بدن، دوچرخه سوار دچار تعریق شده و در نتیجه آب زیادی را از دست می‌دهد. از این‌رو داشتن قمقمه آب برای رفع تشنگی از ضروریات هر دوچرخه سواری خواهد بود. از آنجا که گرفتن قمقمه در حین فعالیت دوچرخه سواری بسیار مشکل است، قمقمه را می‌توان بر روی  وسیله‌ای به نام بست قمقمه دوچرخه قرار داد.

 در این مقاله قصد داریم به مقایسه انواع بست قمقمه دوچرخه در بازار ایران بپردازیم. چنانچه قصد خرید قمقمه و بست قمقمه دوچرخه را از بهترین‌های بازار دارید تا انتهای این مقاله ما را همراهی نمایید.

خرید کاپشن دوچرخه سواری زمستانی تیم اینوس Team INEOS Winter Cycling Jacket

انواع بست قمقمه دوچرخه

همان‌طور که اشاره شد پایه قمقمه دوچرخه از ملزومات بسیار مهم برای دوچرخه سواران محسوب می‌شود. با توجه به اینکه در بازار شاهد ارائه انواع پایه قمقمه دوچرخه هستیم، انتخاب این محصول کمی سخت خواهد بود. بست‌های قمقمه دوچرخه موجود در بازار از نظر طرح و همچنین متریال با یکدیگر تفاوت دارند که در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

خرید دوچرخه حرفه ای جاینت Talon 4 مدل ۲۰۲۰

بست قمقمه دوچرخه مدل پلاستیکی

پایه قمقمه دوچرخه مدل پلاستیکی از پرفروش‌ترین انواع بست‌های قمقمه دوچرخه در بازار است. این بست‌ها با توجه به اینکه از جنس پلاستیک فشرده ساخته شده‌اند، بسیار سبک بوده و به راحتی قابل حمل هستند. قیمت بست قمقمه دوچرخه مدل پلاستیکی با توجه به کیفیت آن در بازار متفاوت است. به عنوان مثال بست قمقمه سینکراس از بهترین پلاستیک فشرده فایبرگلاس ساخته شده، به طوری که علاوه بر وزن کمی که دارد از مقاومت بسیار بالایی در برابر هر گونه ضربه برخوردار است. پایه قمقمه سینکراس بر روی تنه دوچرخه نصب شده و به راحتی از قسمت بالا در دسترس دوچرخه سوار قرار می‌گیرد. 

خرید ترمز هیدرولیک دوچرخه شیمانو Deore مدل M4100

با استفاده از این جای قمقمه با کیفیت، دیگر نگران نگهداری بطری آب خود در هنگام دوچرخه سواری نخواهید بود. طراحی منحصر به فرد به همراه کیفیت بی‌نظیر این محصول باعث نگهداری ایمن و مطمئن قمقمه آب در هر سایزی است. شما می‌توانید این محصول با کیفیت را که از معتبرترین برندهای بازار است از فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی دوچرخه دوچرخستان با قیمت مناسبی خریداری کنید. 

 

بست قمقمه دوچرخه مدل فلزی

 

بست قمقمه دوچرخه مدل فلزی

جا قمقمه دوچرخه مدل فلزی از دیگر انواع بست قمقمه دوچرخه در سطح بازار است. دوچرخه سوارانی که علاقه‌مند به استفاده از چنین مدل‌هایی هستند می‌توانند بعد از انجام بررسی‌های لازم بهترین نوع پایه قمقمه را از متریال فلز خریداری کنند. به عنوان مثال پایه قمقمه دوچرخه آلومینیوم ضمن اینکه از کیفیت مناسبی برخوردار بوده دارای وزن سبکی نیز است.

برای خرید قمقمه دوچرخه وارد سایت شوید.

نحوه اتصال پایه قمقمه از متریال آلومینیوم در اکثر مدل‌های آن بسیار راحت بوده و تنها نیاز به استفاده از دو پیچ به همراه آچار آلن خواهد بود. این بست قمقمه همانند بست‌های قمقمه دوچرخه پلاستیکی نیز بسیار پرطرفدار است. البته پایه قمقمه دوچرخه از جنس فلزات دیگری مانند استیل و… نیز وجود دارد که از نظر وزن سنگین‌تر بوده که حمل آن را برای دوچرخه سواران سخت می‌نماید.

خرید کوله پشتی دوچرخه سواری مدل the north face

بست قمقمه دوچرخه از کربن

بست قمقمه دوچرخه از متریال کربن جزو گران‌ترین بست‌های قمقمه محسوب شده و به همین دلیل میزان استقبال از آن بسیار کم است. البته کیفیت پایه قمقمه دوچرخه چندان به متریال آن بستگی نداشته و باید بر اساس موارد دیگری آن را سنجید. 

 

نکات مهم در هنگام خرید پایه قمقمه دوچرخه

 

نکات مهم در هنگام خرید پایه قمقمه دوچرخه

پایه قمقمه دوچرخه از ضروری‌ترین تجهیزات دوچرخه سواری است، به خصوص در فصل‌های گرم سال که دوچرخه سواران میزان زیادی از آب بدن خود را بر اثر گرما و تعریق از دست می‌دهند. اما برای خرید بست قمقمه دوچرخه لازم است نکاتی را مد نظر قرار داده تا بعد از خرید این محصول از کیفیت و کارایی آن راضی گردید. در بخش ذیل به برخی از مهم‌ترین نکات فوق اشاره می‌کنیم.

  • متریال استفاده شده در ساخت پایه قمقمه از مهم‌ترین مواردی است که در هنگام خرید پایه قمقمه باید به آن توجه کرد. پایه قمقمه از جنس فایبرگلاس فشرده معمولاً کیفیت بالایی داشته و همچنین قیمت آن مقرون به صرفه است. همچنین بست‌های قمقمه پلاستیکی از رنگ‌بندی متنوع‌تری نسبت به دیگر انواع آن برخوردار بوده و امکان انتخاب بیشتری را پیش روی شما قرار می‌دهد.

خرید چراغ شارژی دوچرخه (وایرلس) وایب مدل ۰۲۵۰

  • دسترسی آسان و نصب راحت بست قمقمه دوچرخه از موارد بسیار مهم دیگر در انتخاب این محصول به شمار می‌آید. بنابراین قبل از خرید حتما  ساختار پایه قمقمه را بر اساس بدنه دوچرخه خود را بسنجید. این امر به نصب راحت این محصول کمک کرده و همچنین در هنگام نیاز به نوشیدن مایعات دسترسی راحت‌تری به بطری خود خواهید داشت.
  • وزن سبک جا قمقمه نیز برای دوچرخه‌سواران از اهمیت بالایی برخوردار است. در بازار جا قمقمه‌های سبک و در عین حال مرغوبی وجود دارند که به هیچ عنوان محدودیتی برای فعالیت دوچرخه سواری ایجاد نمی‌کنند.
  • قیمت بست قمقمه دوچرخه از موارد مهمی است که با توجه به مدل و جنس بست تعیین می‌گردد. با خرید بست قمقمه از فروشگاه‌های معتبر می‌توانید ضمن اطمینان از کیفیت محصول آن را با قیمت مقرون به صرفه‌ای تهیه نمایید.

قیمت قمقمه دوچرخه

در کنار خرید بست قمقمه دوچرخه بدون شک نیاز به استفاده از یک قمقمه دوچرخه با کیفیت نیز خواهید داشت. قیمت قمقمه دوچرخه بر اساس دو ویژگی جنس و گنجایش آن تعیین می‌گردد. قمقمه در متریال‌های مختلفی مانند پلاستیکی و فلزی تولید و در بازار عرضه می‌شود که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود آن را خریداری نمایید. در هنگام خرید علاوه بر زیبایی و لوکس بودن حتما کیفیت قمقمه را از لحاظ سلامت مواد اولیه آن نیز بررسی کنید. همچنین برخی از قمقمه‌های فلزی که به صورت چند جداره تولید شده‌اند امکان نوشیدن مایعات گرم و سرد را برای دوچرخه‌ سواران فراهم کرده‌اند. گنجایش قمقمه را بر اساس نیاز خود می‌توانید در سایزهای مختلفی از ۰٫۴ تا ۱٫۵ لیتری انتخاب و خریداری نمایید. 

خرید لنت ترمز هیدرلیک شیمانو Shimano Resin pad B01S

جمع‌بندی مقایسه انواع بست قمقمه دوچرخه در بازار ایران

پایه قمقمه دوچرخه از لوازم جانبی بسیار مهم ورزش دوچرخه سواری است. همه دوچرخه سواران چه حرفه‌ای و چه آماتور نیاز به استفاده از یک پایه قمقمه مناسب و مطابق با ساختار دوچرخه خود دارند تا بتوانند بطری مایعات خود را در آن قرار دهند.

خرید تایر دوچرخه کورسی کندا (KENDA) سبک

 انواع بست قمقمه دوچرخه با توجه به متریال و مدل آن را می‌توانید از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر با قیمت مناسبی خریداری کنید. بست قمقمه پلاستیکی از پرفروش‌ترین بست‌های قمقمه در بازار شناخته شده است. استقامت بالا در برابر ضربه و حمل آسان این بست قمقمه باعث محبوبیت هرچه بیشتر آن گردیده است. بست قمقمه سینکراس از بهترین بست‌های قمقمه در بازار بوده که علاوه بر متریال مرغوب دارای قیمت ارزان و به‌صرفه نیز است. همچنین جا قمقمه از متریال آلومینیوم و فلزات دیگر نیز در بازار وجود دارد. در هنگام خرید این محصول لازم است نکات و موارد مختلفی را مورد توجه قرار داد، برخی از این نکات عبارتند از:

خرید کپسول Co2 باد ۱۶ گرمی THUMBS UP

  • کیفیت بست قمقمه از نظر مقاومت و ساختار آن
  • نصب آسان جا قمقمه دوچرخه و دسترسی راحت به بطری آب
  • وزن سبک پایه قمقمه
  • قیمت بست قمقمه دوچرخه که بر اساس متریال و برند آن متفاوت خواهد بود.

همچنین بهتر است خرید قمقمه و بست قمقمه دوچرخه را همزمان با یکدیگر صورت داده تا ضمن هماهنگی بیشتر بین مدل این دو محصول با مشکلاتی نظیر عدم جایگیری قمقمه در داخل بست، مواجه نشوید.

 

برای مشاهده انواع تجهیزات و لوازم جانبی روی تصویر زیر کلیک کنید

بنر لوازم جانبی دوچرخه

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *