معرفی بهترین عینک دوچرخه سواری در شب [ در سال ۲۰۲۲ ]

معرفی بهترین عینک دوچرخه سواری در شب

بهترین عینک دوچرخه سواری در شب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ عینک دوچرخه سواری جاینت چه کاربردی دارد؟ بهترین برند عینک دوچرخه سواری کدام است؟ ممکن است به‌عنوان دوچرخه سوار حرفه‌ای این سؤال‌ها برای شما پیش آمده باشد و به دنبال پاسخ آن‌ها باشید.

در این مطلب به تمام سؤالات شما در خصوص عینک دوچرخه سواری پاسخ خواهیم داد. از این عینک‌ها برای محافظت از چشم در مقابل باد، باران، آفتاب، نورهای شدید در شب و … استفاده می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از محصولات از چشمانتان محافظت کنید.

خرید کلاه ایمنی دوچرخه سواری اسکات مدل سوپرا

نگاهی به بهترین عینک دوچرخه سواری در شب

بهتر است پیش از اینکه به معرفی بهترین عینک دوچرخه سواری در شب بپردازیم در ابتدا شما را با عینک‌های مخصوص دوچرخه سواری در شب آشنا کنیم و به شما بگوییم که چه کاربردی دارند. یکی از وسایل ضروری در هنگام دوچرخه سواری مخصوصاً اگر حرفه‌ای باشید عینک‌های دوچرخه سواری هستند.

شما چه در مسیرهای کوهستانی قصد دوچرخه سواری داشته باشید و چه در مسیرهای هموار بخواهید رکاب بزنید باید از این عینک‌ها استفاده کنید. این عینک‌ها برای محافظت از چشمان شما در برابر نورهای شدید در شب، گردوغبار، باد و باران و … طراحی شده‌اند. همچنین این عینک‌ها دارای طراحی بسیار زیبایی هستند که می‌توانند برای تمام سلیقه‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.

 

انواع عینک دوچرخه سواری

 

انواع عینک دوچرخه سواری

در زمان خرید بهترین عینک دوچرخه سواری در شب بهتر است به فریم و لنز آن توجه داشته باشید. با توجه به لنز و فریم ممکن است با انواع عینک دوچرخه سواری در شب مواجه شوید و برای خرید آن‌ها احساس سردرگمی داشته باشید. در ادامه با معرفی این عینک‌ها به شما در خرید عینک دوچرخه سواری کمک خواهیم کرد.

  • عینک‌های دارای فریم بزرگ

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دوچرخه‌سواران خرید عینک‌هایی است که فریم بزرگی دارند. این عینک‌ها می‌توانند به‌صورت حداکثری چشم و نواحی اطراف آن را پوشش دهند و از ورود گردوغبار و عوامل بیرونی به چشم شما جلوگیری کنند. همچنین از دیگر ویژگی‌های این عینک می‌توان به ایجاد میدان دید گسترده برای دوچرخه سوار اشاره کرد.

خرید عینک دوچرخه سواری اوکلی + تخفیف

  • بهترین عینک دوچرخه سواری در شب با وزن سبک

شما می‌توانید در زمان خرید بهترین عینک دوچرخه سواری در شب به وزن آن دقت کنید. عینک‌هایی که سبک هستند می‌توانند انتخاب خوبی برای شما باشند. حتماً می‌دانید که استفاده از عینک‌هایی که وزنی سنگین دارند می‌تواند به‌مرورزمان پس از چند ساعت شما را خسته کند به همین خاطر بهتر است از عینک‌های سبک وزن که با مواد اولیه باکیفیت ساخته شده‌اند استفاده کنید.

 

عینک دوچرخه سوارى (٣ لنز) اوکلى سوترو oakley sutro

عینک دوچرخه سوارى (٣ لنز) اوکلى سوترو oakley sutro

 

 

  • عینک‌های دوچرخه سواری ۱۰۰ درصد

زمانی که در هوای آفتابی در حال رکاب زدن هستید یا قصد دوچرخه سواری در شب میان چراغ‌های ماشین‌های اطراف را دارید بهتر است از عینک‌های ۱۰۰ درصد استفاده کنید. این عینک‌ها می‌توانند به‌طور کامل اشعه و نورهای اطراف را فیلتر کنند و سواری‌ای لذت‌بخش را برای شما به وجود آورند.

برای خرید عینک دوچرخه سواری سی کیو سی وارد سایت شوید.

  • بهترین عینک دوچرخه سواری در شب چند لنز

در زمان خرید بهترین عینک دوچرخه سواری در شب می‌توانید از عینک‌های چند لنز استفاده کنید. با استفاده از این عینک‌ها می‌توانید به‌راحتی در تمام شرایط رکاب بزنید. چه روز باشد و چه شب شما می‌توانید از این عینک‌ها استفاده کنید. شما می‌توانید لنزها و شیشه‌های عینک را جدا کرده و بر اساس شرایط لنز مورد نظر خود را روی آن قرار دهید. شما می‌توانید در زمان خرید این عینک‌ها لنزها را نیز به طور جداگانه تهیه نمایید و از آن‌ها استفاده کنید. 

 

نکات مهم در زمان خرید بهترین عینک دوچرخه سواری در شب

 

نکات مهم در زمان خرید بهترین عینک دوچرخه سواری در شب

در زمان خرید عینک دوچرخه سواری برای دید در شب باید به مسائل مختلفی توجه داشته باشید. این عینک‌ها همان‌طور که گفتیم دارای مدل‌های مختلفی هستند که بر اساس شرایط و نیاز شما باید انتخاب شوند. در ادامه مهم‌ترین نکات برای خرید بهترین عینک دوچرخه سواری در شب را به شما معرفی خواهیم کرد.

لنز مخصوص عینک دوچرخه سواری

ابتدا بهتر است لنز مناسب را انتخاب کنید. لنزهای مخصوص عینک‌های دوچرخه سواری دارای انواع مختلفی هستند که بنا بر شرایط باید آن‌ها را انتخاب کنید. به‌عنوان‌مثال لنزهای شفاف در زمانی استفاده می‌شوند که شرایط مسیر برای شما حوصله سر بر باشد و نیاز به محافظت از چشم داشته باشید اما نخواهید میدان دیدتان کاهش یابد. لنزهای تیره برای شب مناسب نیستند و برای دوچرخه سواری در روز از آن‌ها استفاده می‌شود. بنابراین بهتر است برای محافظت از چشم در شب از لنزهای روشن استفاده کنید. لنزهای قرمز، نارنجی، کهربایی، شفاف و زرد برای دوچرخه سواری در شب بهترین انتخاب خواهند بود.

میزان پوشش بهترین عینک دوچرخه سواری در شب

در زمان خرید بهترین عینک دوچرخه سواری در شب بهتر است به میزان پوشش آن نیز دقت کنید. اگر در دوچرخه سواری از کلاه ایمنی استفاده می‌کنید بهتر است عینکی را انتخاب کنید که با کلاه برخورد نداشته باشد. همچنین دقت کنید که زمانی که از کلاه استفاده می‌کنید بتوانید از عینک نیز استفاده کنید و در عملکرد هر کلاه یا عینک اختلالی ایجاد نشود.

 

 

خرید اینترنتی عینک دوچرخه سواری

عینک دوچرخه سواری اوکلی (کد ۰۱)

 

 

قاب یا فریم عینک مخصوص دوچرخه سواری در شب

از دیگر مسائل مهم در هنگام خرید عینک دوچرخه سواری قاب یا فریم آن است. بهتر است قابی را انتخاب کنید که در عین سبک وزن بودن، بسیار مقاوم باشد. به دلیل اینکه از این عینک‌ها در مسیرهای طولانی استفاده می‌شود وزن سنگین عینک می‌تواند شما را خسته کند. همچنین اگر قاب عینک شما مقاوم و باکیفیت نباشد ممکن است با کوچک‌ترین ضربه‌ای دچار آسیب شده و بشکند. فریم‌هایی که وزن سنگینی دارند اغلب از مواد بی کیفیت ساخته شده‌اند.

گریپر و قطعه بینی بهترین عینک دوچرخه سواری در شب

بهتر است در زمان خرید بهترین عینک دوچرخه سواری در شب به گریپر و قطعه بینی آن نیز دقت داشته باشید. از عینک‌هایی استفاده کنید که دارای قطعه بینی قابل تنظیم هستند. از این طریق می‌توانید عینک را به‌طور صحیح روی صورتتان تنظیم کنید. همچنین زمانی که این قطعه به‌درستی تنظیم شده باشد شما می‌توانید به مدت طولانی رکاب بزنید و عینک از روی چشم شما نیفتد.

ضد آب بودن عینک دوچرخه سواری در شب

اگر می‌خواهید در هوای بارانی یا مه به دوچرخه سواری بپردازید بهتر است عینکی را انتخاب کنید که ضد آب است. با استفاده از این عینک‌ها میدان دید وسیعی حتی در هوای بارانی خواهید داشت و قطرات آب روی شیشه نمی‌مانند و از روی آن به سمت پایین سر می‌خورند.

برند بهترین عینک دوچرخه سواری در شب

همان‌طور که میدانید در زمان خرید بهترین عینک دوچرخه سواری در شب برند آن بسیار مهم است. امروزه برندهای مختلفی عینک دوچرخه سواری را طراحی کرده و آن را به بازار عرضه نموده‌اند. ازجمله این برندها می‌توان به برندهای (Merida)، اوکلی (Oakley)، جولبو (Julbo)، شیمانو (Shimano)، یووکس (Uvex)، دیزی (Daisy) و رودی پراجکت (Rudy project) اشاره کرد. عینک‌های این برندها به‌طور گسترده در بازار کشور ما موجود هستند.

سخن آخر بهترین عینک دوچرخه سواری در شب

در این مطلب در تلاش بودیم شما را با بهترین عینک دوچرخه سواری در شب آشنا کنیم. شما می‌توانید از این عینک‌ها برای محافظت از چشم‌هایتان در مقابل باد، گردوغبار، اشعه ماورا بنفش، نور ماشین‌ها در شب و … استفاده کنید. البته دقت داشته باشید که در زمان خرید این محصول به نوع لنز و شرایطی که قصد استفاده از آن را دارید توجه کنید. قیمت عینک دوچرخه سواری بر اساس جنس، مدل، فریم و… متفاوت خواهد بود. این عینک دارای انواع مختلفی است و دست شما برای انتخاب باز خواهد بود.

 

برای مشاهده انواع لوازم جانبی روی تصویر زیر کلیک کنید

بنر لوازم جانبی دوچرخه

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *