برای خرید نگهدارنده دوچرخه به این نکات توجه کنید [ توضیحات کامل ] 

مقدمه: راهنمای خرید نگهدارنده دوچرخه

راهنمای خرید نگهدارنده دوچرخه به اکثر دوچرخه سواران، و به‌خصوص دوچرخه سواران کوهستان، کمک میکند تا با خرید یک نگهدارنده دوچرخه بتوانند دوچرخه خود را تا جایی که قصد دوچرخه سواری دارند، حمل نمایند. این بدان معناست که شما به یک نگهدارنده دوچرخه نیاز دارید. نگهدارندههای دوچرخه در مدل‌های مختلف ساخته شدهاند که تقریباً با هر وسیله نقلیه سازگاری دارند.

خرید آچار زنجیر و تایرلیور دوچرخه برند TOPEAK

 انتخاب یک نگهدارنده دوچرخه مناسب به معنای حفظ فاکتورهایی مانند ظرفیت، راحتی و مصرف سوخت است. در این مقاله، نحوه انتخاب نگهدارنده دوچرخه، را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

نحوه انتخاب نگهدارنده دوچرخه 

 

نحوه انتخاب نگهدارنده دوچرخه 

هنگام انتخاب نگهدارنده دوچرخه باید به نکاتی که در راهنمای خرید نگهدارنده دوچرخه ذکر شده است، توجه کنید. همانطورکه میدانید، دوچرخه‌ها دارای اشکال و ابعاد منحصربه‌فردی هستند که باید در نظر گرفته شوند، این بدان معنا است که برخی از دوچرخه‌ها ممکن است در برخی از نگهدارندههای دوچرخه قرار نگیرند. به‌عنوان‌مثال، دوچرخه‌های کوهستان به‌گونه‌ای ساخته شده‌اند که ارتفاع ایستاده کمی دارند و لوله‌های شیب‌داری در بالای آنها قرار دارد که روی نگهدارندههایی که دوچرخه‌ها را از لوله بالایی خود آویزان می‌کنند، به‌خوبی قرار نمی‌گیرند. 

روشی که شما برای دوچرخه‌سواری خود انتخاب میکنید، می‌تواند بر نوع نگهدارنده دوچرخه شما تأثیر بگذارد. لذا لازم است که در انتخاب نگهدارنده دوچرخه به نکات راهنمای خرید نگهدارنده دوچرخه توجه کنید. این نکات عبارت است از: 

نگهدارنده‌هایی که با قاب دوچرخه شما در تماس هستند، گاهی اوقات می‌توانند رنگ قاب را ساییده و به رنگ آن آسیب برسانند یا بدتر از آن، به قاب دوچرخه شما آسیب برسانند. هنگام انتخاب نگهدارنده دوچرخه، حتماً به نقاط تماس نگهدارنده با دوچرخه توجه کنید. نگهدارنده‌های دوچرخه مدل سینی کمترین تماس را با قاب دوچرخه شما دارند، و آنها را به انتخاب خوبی برای نگهداری دوچرخه شما در شرایط بکر تبدیل می‌کند – تنها جایی که دوچرخه شما را لمس می‌کنند لاستیک‌ها است که آسیب‌دیدن آن‌ها بسیار سخت‌تر از قاب است.

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های نگدارنده دوچرخه که در راهنمای خرید نگهدارنده دوچرخه ذکر شده این است که به‌راحتی بتوانید دوچرخه خود را از آن خارج کنید. به این فکر کنید که برای گذاشتن دوچرخه در ماشین چقدر باید آن را بلند کنید. نگهدارنده‌های سقفی به این معنی است که شما باید دوچرخه خود را تا بالای سرتان بالا ببرید تا بتوانید آن را روی ماشین قرار دهید. انجام این کار می‌تواند برای برخی از سوارکاران بسیار دشوار باشد. .نگهدارنده‌های مدل سینی احتمالاً آسان‌ترین نگهدارنده‌های دوچرخه برای بارگیری و تخلیه هستند.

 

خرید باربند صندوقى دوچرخه 2 محوره

 

مشاهده قیمت باربند صندوقى دوچرخه ۲ محوره

دوچرخه‌ها گران هستند و دزدیده شدن دوچرخه برای هر دوچرخه‌سواری کابوس است. در راهنمای خرید نگهدارنده دوچرخه بیان شده که امروزه در بسیاری از مدل‌های نگهدارنده‌های دوچرخه، قفل‌های امن تعبیه شده که می‌تواند برای شما این اطمینان را حاصل کند که دوچرخه شما در حین رانندگی روی نگهدارنده باقی می‌ماند، و  دوچرخه شما را نمی‌توان به‌راحتی به سرقت برد. توصیه می‌کنیم به دنبال مدلی از نگهدارنده‌های دوچرخه باشید که به طور ایمن به ماشین شما بچسبد و روی آن بند نباشد. اگرچه راحت است، اما اطمینان از اینکه این نوع نگهدارنده‌های دوچرخه به‌درستی نصب شده‌اند، دشوار است.

  • دسترسی آسان نگهدارنده

بسیاری از نگهدارندههای دوچرخه به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانید بهراحتی به صندوق عقب خود دسترسی داشته باشید، بااین‌حال در راهنمای خرید نگهدارنده دوچرخه اینگونه آمده است که همه نگهدارنده‌ها این ویژگی‌ها را ندارند و گاهی اوقات دسترسی به صندوق عقب وسیله نقلیه امکان‌پذیر نیست. این کار در نگهدارندههایی که از این ویژگی برخوردار هستند، باعث می‌شود که نگهدارنده از ماشین دور شود و یا اینکه کل سیستم را به سمت عقب می‌برد. در زمان خرید به این نکات توجه کنید و مطمئن شوید که این ویژگی‌ها را به‌درستی بررسی کرده‌اید، اگر دسترسی به صندوق عقب عامل مهم تصمیم‌گیری شما برای خرید نگهدارنده است.

 

بهترین انواع نگهدارنده‌های دوچرخه بر اساس نوع خودرو

 

بهترین انواع نگهدارنده‌های دوچرخه بر اساس نوع خودرو

انواع مختلفی از نگهدارندههای دوچرخه برای ماشین ساخته شده است که هر یک دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. بزرگترین تمایز بین نگهدارندههای دوچرخه در نحوه اتصال آنها به ماشین و نحوه نگهداشتن دوچرخه است. نصب نگهدارنده‌های دوچرخه روی ماشین از طریق گیره تریلر، قفسه سقف یا تسمه انجام میشود. ما بهترین نوع نگهدارندهها را بر اساس نوع خودرو در چندین دسته تقسیم کردهایم که عبارت است از:

  • بهترین نگهدارنده برای سدان بنا بر راهنمای خرید نگهدارنده دوچرخه

اکثر انواع نگهدارنده‌های دوچرخه روی سدان‌ها کار می‌کنند، اگرچه چند نکته مهم در راهنمای خرید نگهدارنده دوچرخه وجود دارد که باید به آنها توجه کرد. درحالی‌که امکان نصب گیره تریلر بر روی یک سدان وجود دارد اما طول اضافی نگهدارنده دوچرخه به علت فاصله کم سدان‌ها از سطح زمین می‌تواند باعث پایین‌تر آمدن نگهدارنده شود که در این صورت به زمین برخورد میکند. ما استفاده از نگهدارنده‌های سقفی را به‌عنوان بهترین نگهدارنده‌های دوچرخه برای خودروهای سداندار توصیه می‌کنیم، اگرچه این کار مستلزم نصب میله‌های عرضی روی سقف است. 

این نگهدارندههای سقفی بهترین نگهپارنده‌ دوچرخه برای هاچ‌بک‌ها است. در راهنمای خرید نگهدارنده دوچرخه چنین آمده که برخی از هاچ‌بک‌ها فاصله بالاتری از سطح زمین دارند که باعث می‌شود نگهدارنده‌های قابل نصب در دسته‌ها کاربردی‌تر باشند. ما استفاده از باربند حمل دوچرخه سقفی و دوچرخه بند خودرو سینی را به‌عنوان بهترین نگهدارنده دوچرخه برای خودروهای هاچ‌بک شما توصیه می‌کنیم.

  • بهترین دوچرخه بند خودرو برای SUVها و مینی ون‌ها

شاسی‌بلندها و مینی ون‌ها می‌توانند تقریباً از هر نگهدارنده دوچرخهای استفاده کنند که این امر گزینه‌های زیادی برای انتخاب نوع نگهدارنده در اختیار شما قرار می‌دهد. ما نگهدارندههای آویزان عمودی یا هر مدل دیگری از نگهدارنده‌های قابل نصب را به‌عنوان بهترین باربند حمل دوچرخه برای خودروهای شاسی‌بلند و مینی ون توصیه می‌کنیم. در میان این گزینه‌ها، تصمیم خود را با توجه به راهنمای خرید نگهدارنده دوچرخه بر اساس سهولت دسترسی به صندوق عقب، ظرفیت و سازگاری با انواع دوچرخه‌هایی که حمل می‌کنید، اتخاذ کنید.

  • بهترین باربند حمل دوچرخه برای کامیون‌های وانت

مانند SUV ها، کامیون‌ها می‌توانند تقریباً از هر مدل نگهدارنده دوچرخه استفاده کنند. ساده‌ترین و بهترین نگهدارنده دوچرخه برای کامیون‌ها، پد درب عقب است. پد‌های درب عقب اجازه می‌دهند تا در تمام فصل دوچرخه روی کامیون شما بمانند و استفاده از آن بسیار آسان است. اگر می‌خواهید فضایی را در تخت کامیون خود آزاد کنید، یا اگر روکش یا کمپر دارید، نگهدارنده‌های پد درب عقب بهترین گزینه خواهند بود. بااین‌حال، برخی از نگهدارندهها وجود دارند که به شما اجازه نمی‌دهند درب عقب خود را به طور کامل باز کنید، بنابراین هنگام خرید دوچرخه بند خودرو به این نکته اساسی موجود در راهنمای خرید نگهدارنده دوچرخه توجه کنید.  

سخن آخر راهنمای خرید نگهدارنده دوچرخه 

اگر به دنبال خرید بهترین نگهدارنده دوچرخه هستید باید در هنگام خرید به چندین ویژگی توجه کنید زیرا در بازارهای جهانی امروزی کالاهای اصلی و تقلبی زیادی وجود دارند و ممکن است با خرید اشتباه هزینه زیادی متحمل شوید. لازم است که از راهنمای خرید نگهدارنده دوچرخه استفاده کنید تا کمتر متحمل خسارت شوید.

 

برای مشاهده تجهیزات و لوازم جانبی دوچرخه روی تصویر زیر کلیک کنید

بنر لوازم جانبی دوچرخه

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *