لاستیک دوچرخه کندا خوبه ؟

لاستیک دوچرخه کندا خوبه ؟

لاستیک دوچرخه کندا خوبه ؟ این سوال ممکن است برای بسیاری از افرادی که به تازگی قصد تعویض و یا خرید لاستیک برای دوچرخه خود را دارند پیش آمده باشد. انتخاب لاستیک و تایر دوچرخه اگر به درستی صورت گیرد باعث افزایش کیفیت دوچرخه سواری و همچنین ایمنی برای دوچرخه سواران خواهد شد. از این‌رو می‌توان لاستیک دوچرخه را به عنوان مهم‌ترین لوازم جانبی در هر دوچرخه‌‌ای برشمرد. در این مقاله قصد داریم به بررسی بیشتری درباره تایر دوچرخه کندا، سایزهای مختلف آن و غیره بپردازیم.

لاستیک انرژی سوالو Swallow Energi tire 27.5*2.25

 

لاستیک انرژی سوالو Swallow Energi tire 27.5*2.25

چرا لاستیک دوچرخه کندا خوبه ؟

قبل از اینکه ویژگی‌های لاستیک دوچرخه کندا را مورد بررسی قرار دهیم و به این سوال پاسخ دهیم که چرا لاستیک دوچرخه کندا خوبه ؟ بهتر است توضیحاتی را درباره برند قدیمی و پرآوازه کندا ارائه نماییم. 

خرید تیوپ دوچرخه کورسی جاده انرژی ۲۵-۷۰۰

شرکت لاستیک‌سازی کندا اولین بار فعالیت خود را در کشور تایوان در سال ۱۹۶۲ آغاز کرد. شرکت فوق در ابتدا به تولید انواع لاستیک و تیوب‌های بادی جهت وسایل نقلیه‌ای از جمله دوچرخه و موتورسیکلت  پرداخت. کیفیت بالا و طراحی بی‌نظیر لاستیک‌های کندا باعث پیشرفت این شرکت شده و در مدت کوتاهی به یک برند معتبر تبدیل شد. به طوری‌که در حال حاضر لاستیک دوچرخه کندا از بهترین و با کیفیت‌ترین لاستیک‌ها در بازارهای جهانی شناخته شده است. 

خرید لاستیک دوچرخه کندا KENDA Titr 27.5

این برند خوشنام تاکنون انواع لاستیک دوچرخه کندا را در طرح‌ها و سایزهای مختلف برای انواع دوچرخه طراحی و تولید کرده است. لاستیک دوچرخه کندا در کشورهایی از جمله چین و ویتنام نیز با همان مواد اولیه و همان طراحی از نظر کیفیت تولید و مونتاژ می‌شوند. نمایندگی لاستیک دوچرخه کندا در ایران و همچنین نمایندگی لاستیک دوچرخه کندا در تهران محصولات این برند با سابقه را به صورت اورجینال و با قیمت مناسبی عرضه می‌نمایند.

بر اساس موارد فوق حال می‌توان به این سوال پاسخ درستی داد که لاستیک دوچرخه کندا خوبه ؟ 

 

مهم‌ترین ویژگی‌های لاستیک دوچرخه کندا

 

مهم‌ترین ویژگی‌های لاستیک دوچرخه کندا

تایر دوچرخه کندا از مرغوب‌ترین محصولات در این زمینه بوده چرا که جنسی نرم داشته و در شرایط جوی مختلف نیز از عملکرد مناسبی برخوردار است. کلیه دوچرخه‌سواران می‌توانند برای دوچرخه‌سواری در مسیرهای مختلف از لاستیک‌های دوچرخه کندا استفاده کنند. در ادامه این مقاله به برخی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این لاستیک با کیفیت اشاره می‌کنیم.

خرید لاستیک مکسیس ایکون MAXXIS tire IKON 27.5*2.25

  • آیا عاج‌های لاستیک دوچرخه کندا خوبه ؟ لاستیک‌های دوچرخه کندا که برای دوچرخه‌های کوهستان طراحی شده است معمولاً از آج‌های بسیار قوی و مستحکمی برخوردار هستند. با توجه به این ویژگی لاستیک‌ها در برخورد با زمین آن را چنگ زده و به قسمت جلو متمایل می‌گردند. 
  • تنوع در سایزبندی از دیگر ویژگی‌های لاستیک‌های کندا به شمار می‌آید. شما می‌توانید بر اساس سایز دوچرخه‌تان نسبت به خرید لاستیک دوچرخه کندا ۲۶، خرید لاستیک دوچرخه کندا ۲۷، لاستیک دوچرخه کندا ۲۹ و غیره اقدام نمایید.

برای خرید تایر دوچرخه وارد سایت شوید.

  • قیمت لاستیک کندا برای دوچرخه با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارد در فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی دوچرخه‌ باسابقه ارزان و مقرون‌به‌صرفه است.
  • متریال لاستیک دوچرخه کندا خوبه ؟ بله چون از مواد اولیه با کیفیتی تهیه شده و بسیار نرم و انعطاف‌پذیر است. همین امر باعث شده تا از کارایی و عمر مفید بسیار بالایی بهره‌مند گردد.
  • برند معتبر کندا طرح‌های زیبا و بی‌نظیری را جهت تولید لاستیک دوچرخه به کار برده است. لاستیک دوچرخه کندا گل ریز، لاستیک دوچرخه کندا ابریشم و غیره نمونه‌‌هایی از مدل‌های لاستیک کندا برای دوچرخه هستند که در بازار با استقبال بالایی روبرو گردیده‌اند.
  • تایر دوچرخه کندا را می‌توانید به صورت ست برای چرخ‌های عقب و جلوی دوچرخه خریداری نمایید. تایر عقب دوچرخه کندا به گونه‌ای طراحی شده تا بیشترین قدرت و کنترل را دربرگیرد. همچنین تایر جلو دوچرخه کندا برای ایجاد کشش و چرخش مناسب در سرپیچ‌ها طراحی شده است.

با توجه به ویژگی‌های فوق می‌توان دریافت که لاستیک دوچرخه کندا خوبه ؟

 

نکات مهم برای خرید لاستیک دوچرخه کندا 

 

نکات مهم برای خرید لاستیک دوچرخه کندا 

همان‌طور که اشاره شد لاستیک دوچرخه کندا از مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین لاستیک‌ها و تایرهای دوچرخه در بازارهای داخلی و همچنین خارجی محسوب می‌شود. برند کندا با تولید انواع لاستیک دوچرخه در سایزها و طرح‌های مختلف سعی کرده است تا جوابگوی سلایق و مدل‌های مختلف دوچرخه باشد. از این‌رو لاستیک دوچرخه کندا را می‌توانید برای انواع دوچرخه‌های کوهستان،  شهری، جاده و غیره را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. اما قبل از خرید لاستیک دوچرخه لازم است نکاتی را در این‌باره مد نظر داشته باشید که عبارتند از: 

خرید مجموعه طوقه شیمانو ۲۶ اینچ Shimano wheelset MT15

  • در هنگام خرید لاستیک دوچرخه حتماً به برند و کارخانه سازنده آن توجه نمایید. لاستیک دوچرخه کندا با توجه به اینکه از برندهای شناخته شده و با سابقه بوده از نظر کیفیت و طراحی رضایت اکثر دوچرخه سواران را به دنبال خواهد داشت. بنابراین هنوز هم می‌توان گفت که لاستیک دوچرخه کندا خوبه ؟
  • سایز لاستیک دوچرخه نیز از مهم‌ترین مواردی است که در زمان خرید باید به آن توجه شود. به عنوان مثال لاستیک دوچرخه کندا ۲۷ برای دوچرخه‌های ۲۷ مناسب بوده و همچنین لاستیک دوچرخه کندا ۲۶ جهت دوچرخه‌های سایز ۲۶ طراحی گردیده است.

خرید لاستیک دوچرخه کورسی کانتیننتال Continental tire ultra race 700*25

  • قطر و عرض لاستیک دوچرخه باید با توجه به مدل دوچرخه انتخاب شود. به عنوان مثال برای دوچرخه‌های کوهستان لازم است از لاستیک‌های پهن استفاده شود تا بتوان در مسیرهای ناهموار کنترل دوچرخه را به خوبی در اختیار داشت. اما برای رکاب زدن در مسیرهای شهری بهتر است قطر و عرض لاستیک دوچرخه کمتر باشد. 
  • یک تایر دوچرخه مناسب باید با سیستم ترمز دوچرخه هماهنگی لازم را داشته باشد. تایر دوچرخه کندا با توجه به طراحی فوق‌العاده‌ای که دارد با هر سیستم ترمزبندی به خوبی هماهنگ می‌گردد.
  • عاج‌های لاستیک دوچرخه باید به صورت منظم در ردیف‌های آن قرار بگیرند تا ضمن کنترل بهتر دوچرخه از ساییدگی و فرسودگی آن‌ها به مرور زمان جلوگیری شود.

لاستیک ۲۹ کوهستان کانتیننتال ریس کینگ Continental Race-King 29 2.20

 

لاستیک ۲۹ کوهستان کانتیننتال ریس کینگ Continental Race-King 29 2.20

قیمت لاستیک دوچرخه کندا

قیمت لاستیک دوچرخه کندا با توجه به سایز و طرح آن متفاوت است. از جدیدترین محصولات این برند با سابقه می‌توان به لاستیک دوچرخه کندا ۲۶ گل ریز اشاره کرد که از قیمت مقرون به صرفه‌ای برخوردار است. بنابراین لاستیک دوچرخه کندا خوبه ؟ زیرا این لاستیک‌های دوچرخه علاوه بر کیفیت بسیار بالا و طراحی مناسب، از قیمت ارزانی نیز برخوردار هستند. برای اطلاع از قیمت لاستیک دوچرخه ۲۶ کندا ابریشمی و دیگر لاستیک‌های دوچرخه کندا می‌توانید به سایت این فروشگاه اینترنتی مراجعه نمایید. قیمت روز لاستیک دوچرخه کندا در فروشگاه‌های با سابقه بسیار ارزان و مناسب بوده از این‌رو توصیه می‌شود خرید خود را از مراکز معتبر انجام دهید. 

خرید نوار ضد پنچری زفال فرانسه ZEFAL Z LINER

 

لاستیک دوچرخه کندا 29- 2.20 مدل K1127A

لاستیک دوچرخه کندا ۲۹- ۲.۲۰ مدل K1127A

 

جمع‌بندی لاستیک دوچرخه کندا خوبه ؟

طراحی و کیفیت لاستیک دوچرخه تاثیر بسیار مستقیمی بر نحوه دوچرخه سواری و همچنین ایمنی آن برای دوچرخه سوار دارد. بر همین اساس می‌توان گفت که تایر دوچرخه از مهم‌ترین لوازم جانبی در هر دوچرخه‌ای محسوب می‌گردد. اما در میان انواع برندهای تولید کننده لاستیک آیا لاستیک دوچرخه کندا خوبه ؟ شرکت لاستیک‌سازی کندا از معتبرترین و با سابقه‌ترین سازندگان تایر و تیوپ دوچرخه و دیگر وسایل نقلیه در دنیا شناخته شده است. این امر به خاطر کیفیت و طراحی فوق‌العاده‌ای است که لاستیک‌های دوچرخه کندا از آن برخوردار هستند. لاستیک دوچرخه کندا در اندازه و طرح‌های مختلفی طراحی و تولید گردیده است.

خرید لاستیک کوهستان ۲۷٫۵ کانتیننتال ریس کینگ Continental Race King 27.5*2.20

 لاستیک دوچرخه کندا سایز ۲۶، سایز ۲۷ و سایز ۲۹ از پرفروش‌ترین لاستیک‌های این برند با سابقه به شمار می‌آیند. قیمت لاستیک دوچرخه کندا بر اساس سایز و طرح آن متفاوت بوده اما با خرید این محصول از فروشگاه‌های اینترنتی باسابقه و مجاز می‌توانید آن را با قیمت ارزانی سفارش دهید. لاستیک دوچرخه کندا گل ریز و لاستیک دوچرخه کندا ابریشم از جدیدترین محصولات برند کندا هستند که در نمایندگی لاستیک دوچرخه کندا در تهران با قیمت مناسبی عرضه می‌شوند. حال با توجه به مقاله فوق می‌توان دریافت که آیا لاستیک دوچرخه کندا خوبه ؟

 

برای مشاهده انواع تایر و تیوپ روی تصویر زیر کلیک کنید

بنر تایر و تیوپ دوچرخه

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *