نمایش دادن همه 9 نتیجه

کیف زین برای دوچرخه

کیف زین برای دوچرخه چه کارایی دارد؟

کیف زین برای دوچرخه از انواع کیف دوچرخه است که در قسمت زیر زین نصب می‌شود. به دوچرخه سواران حرفه‌ای در زمان پیمودن مسیرهای طولانی مدت توصیه می‌شود تا کیف دوچرخه مناسب برای خود تهیه کنند. انواع مختلفی از کیف‌های دوچرخه وجود دارد که کیف زیر زین دوچرخه یکی از آن‌ها به شمار می‌رود. کیف زین برای دوچرخه بسیار کاربرد دارد که حتی افراد عادی هم میتوانند از کیف پشت زین دوچرخه بهره مند شوند. انواع کیف دوچرخه در فروشگاه های دوچرخه موجود است که شما میتوانید با مراجعه به آنها کیف زیر تنه دوچرخه یا کیف زین برای دوچرخه تهیه و خریداری کنید. قطعا قبل از اینکه به سراغ خرید کیف زین بروید برایتان سوال میشود که چطور باید از آن استفاده کرد. نحوه بستن کیف زیر زین دوچرخه بسیار راحت و اسان است که کافیست شما کیف را زیر زین نگه دارید و سپس از طرق کشهایی که تعبیه شده به درو لوله زین کیف زیر صندلی دوچرخه را نصب کنید. کیف حمل دوچرخه که به زیر زین و تنه متصل میبشود نسبت به جنس پارچه و برندی که تولید میکند متفاوت است و دوچرخستان میتواند به معروف ترین آنها که شامل: (کیف زین دوچرخه مریدا، کیف زین دوچرخه جاینت، کیف زیر زین دوچرخه تاپیک و کیف زیر زین دوچرخه دیوتر) است اشاره کند. یادتان باشد که یک کیف زین دوچرخه با کیفیت دارای بسته بندی زیبا و شکیل است و همچنین نکات آموزشی را دارا میباشد و شما میتوانید به راحتی در کیف پشت زین دوچرخه وسایل شخصی را مانند: پاور بانک، دستمال کاغذی، الکل بهداشتی و غیره قرار دهید. برای مشاهده مجموعه محصول مشابه این دسته به دسته بندی خودرو دوچرخه مراجعه فرمایید.  

کیف زین برای دوچرخه: انواع کیف دوچرخه سواری

خورجین

خورجین به معنی یک سبد است. دوچرخه سواران جهت حمل وسایل خود از خورجین استفاده می‌کنند. خورجین‌ها بسیار جادار هستند و به خوبی از وسایل در آب و هوای مختلف محافظت می‌کنند.

کیف روی تنه

این نوع از کیف‌ها برای دوچرخه سواری در زمان کوتاه و تفریحی مناسب است. کیف روی تنه مانند خورجین است اما در اندازه و حجم کوچک‌تر تولید می‌شوند.

کیف زیر زین برای دوچرخه

کیف زیر زین دوچرخه در زیر زین یا صندلی دوچرخه نصب می‌شود و به طور معمول به ریل‌های زین متصل می‌شوند. کیف زین دوچرخه اندازه کوچکی دارد و از این جهت برای وسایل کوچک نظیر آچار، تیوب یدک، وصله پنچری و ... مناسب است. کیف زین برای دوچرخه طراحی شده است تا هرگز نگران جا گذاشتن وسایل ضروری برای تعمیر دوچرخه نباشید.

کیف زین برای دوچرخه: کیف فرمان برای دوچرخه

این دسته از کیف‌ها بر روی فرمان با بست نصب می‌شوند. از ویژگی‌های مثبت این کیف دسترسی آسان به آن است. همچنین فضای بیشتری نسبت به کیف زین برای دوچرخه دارد. 

نکات لازم در خرید کیف دوچرخه

  • قابلیت تنظیم: از نکات مهم یک کیف مناسب این است که قابلیت تنظیم کردن را داشته باشد. 
  • دسترسی آسان: دسترسی آسان به کیف نیز از دیگر ویژگی‌های ضروری و مهم است. به طور کلی دسترسی به کیف فرمان، خورجین و کیف پشت زین دوچرخه آسان‌تر از سایر کیف‌های دوچرخه است. 
  • مقاوم در برابر آب: اگر قصد دوچرخه‌سواری در هوای بارانی را دارید بهتر است از کیف‌هایی که در برابر آب مقاوم هستند استفاده کنید. معمولاً کیف‌های پلاستیکی مقاومت بیشتری در مقابل باران و آب دارند.
  • تناسب وزن بار کیف دوچرخه: توصیه می‌شود در زمان دوچرخه‌سواری از حمل کیف‌های سنگین اجتناب کنید؛ چرا که کیف‌های سنگین تعادل شما را برهم می‌زند.  

جمع‌بندی

در این مقاله به طور کلی با چند مدل از انواع کیف‌های دوچرخه آشنا شدیم. همچنین دانستیم که کیف زین برای دوچرخه جهت حمل وسایل ضروری کوچک دوچرخه تولید شده است تا با تهیه آب نگران گم کردن یا جا گذاشتن وسایل ضروری نباشید.