شروع دوچرخه سواری حرفه ای برای رسیدن به قهرمانی و تناسب اندام

شروع دوچرخه سواری حرفه ای با 6 نکته حرفه ای

نکات دوچرخه سواری حرفه ای

 

شروع دوچرخه سواری حرفه ای تنها با ۶ نکته!

اگر تا به حال دوچرخه سواری نکرده باشید و یا دوچرخه سواری آماتور باشید، این کار به نظرتان ساده خواهد رسید. فقط کافی است روی دوچرخه بروید و پدال بزنید، غیر از این است؟ بله در اشتباده هستید. چرا که دوچرخه سواری خیلی بیشتر از این است و شما ممکن است به لوازم و ابزار بیشتری هم نیاز داشته باشید. در این مطلب از سایت دوچرخستان به معرفی ۶ نکته ای می‌پردازیم که در شروع دوچرخه سواری باید آن‌ها را بدانید.

خرید آچار پره طوقه لاستیک دوچرخه مارک SUPER.B

وقتی که برای اولین بار شروع به دوچرخه سواری کنید بدون شک حس آزادی و ماجراجویی و لذت فراوانی را تجربه خواهید کرد. شروع دوچرخه سواری خیلی آسان تر از چیزی است که به نظر می‌رسد. لازم نیست هیچ کار خاصی بکنید و فقط باید بپرید رو دوچرخه و شروع کنید به پا زدن. برای کمک به شروعتان در این مطلب به شش موردی که قبل از دوچرخه سواری نیاز دارید بدانید اشاره کرده ایم.

به محض اینکه اولین سواری با دوچرخه را تجربه کردید؛ مطمئناً حس آزادی، ماجراجویی و لذت دوچرخه‌سواری شما را جذب خواهد کرد. شروع دوچرخه سواری آسان‌تر از آن است که به نظر می‌رسد. به طوری که حتی اگر نمی‌خواهید مجبور نیستید از لباس دوچرخه سواری اسپندکس استفاده کنید. برای کمک کردن به شروعتان، در این مقاله شش نکته مورد نیاز برای دوچرخه سواری را جمع آوری کرده‌ایم تا قبل از سوار شدن به دوچرخه آن‌ها را در ذهن خود داشته باشید. برای مشاهده مقالات مشابه این مقاله به مطلب فواید دوچرخه سواری مراجعه فرمایید.

شش نکته طلایی برای شروع دوچرخه سواری

۶ نکته مهم برای شروع ورزش دوچرخه سواری را بدانید!

مهم ترین نکته انتخاب یک دوچرخه مناسب برای خودتان است. دوچرخه‌ها در مدل‌های متفاوتی در بازار موجود هستند با این حال در مطلب ما به طور خاص روی دوچرخه جاده ای تمرکز می‌کنیم. چرا که دوچرخه جاده ای رایج ترین و محبوب ترین نوع دوچرخه برای دوچرخه سواران اماتور است. این نوع دوچرخه؛ دوچرخه ای با لاستیک نازک است که کنترل آسانی را به دستتان خواهدداد. از دوچرخه جاده ای برای رفت و آمد از مسیرهای آسفالتی و خیابان‌های شهر استفاده می‌شود.

برای شروعتان و در انتخاب دوچرخه اتان باید دقت زیادی داشته باشید. همانطور که موقع خرید یک کفش جدید دقت زیادی به خرج می‌دهید موقع خرید دوچرخه نیز باید همانقدر به راهنمای سایز دوچرخه و اندازه و راحتی استفاده از آن اهمیت بدهید.

خرید لاستیک دوچرخه کندا KENDA Titr 27.5

بعد از آن باید دوچرخه ای را انتخاب کنید که به بودجه اتان بخورد. در عین حال باید دوچرخه انتخابیتان مناسب سبک شما باشد. یعنی این که دوچرخه خریداری شده اتان چه مدلی است، ایا دوچرخه ای است که می‌خواهید از آن صرفا در تعطیلات و مسافت‌های طولانی استفاده کنید؟ یا دوچرخه می‌خواهید که مناسب ورزش باشد؟ یا شاید هم بخواهید دوچرخه ای بخرید که بتواند در مسیرهای کوهستانی به شما کمک کنید. برای هر کدام از این‌ها یک نوع دوچرخه مخصوص وجود دارد.

شش نکته طلایی برای شروع دوچرخه سواری

پیدا کردن یک دوچرخه کامل تنها نیمی از این معادله است. برای شروع دوچرخه سواری به برخی از وسایل ضروری نیاز دارید. کلاه ایمنی مهم‌ترین چیزی است که باید در تمام لحظات دوچرخه سواری استفاده شود. کلاه دوچرخه سواری عمر طولانی دارد و میبایست در هنگام رکابزنی ایمن باشد. کلاه‌های ایمنی جدید دارای استانداردهای ایمنی بین‌المللی هستند.

در هنگام انتخاب کلاه ایمنی باید به مناسب بودن آن با وضعیت سر، وزن و محکم بودن آن و همچنین بودجه مورد بررسی قرار بگیرد. توجه داشته باشید کلاهی را انتخاب کنید که آن را دوست داشته باشید چرا که در این صورت بیشتر مایل خواهید بود تا از آن استفاده کنید.

خرید مایع تیوبلس دوچرخه giant اصل

هنوز کاملا مثل یک دوچرخه سوار تور دو فرانس آماده نیستید؟ مشکلی نیست! برندهای زیادی وجود دارند که لباس‌های جالب دوچرخه‌سواری را برای ورزشکاران این رشته فراهم می‌کنند.

یک کیت دوچرخه‌سواری شاملِ پیراهن، شلوارک یا شورت ورزشی و جوراب است که از نظر آیرودینامیکی بهتر بوده و نسبت به دیگر لباس‌های ورزشی راحتی بیشتری برای دوچرخه سوار دارد.

از دیگر ابزارهای دوچرخه سواری می‌توان به اهرم تایر، پمپ باد، تیوب اضافی، عینک، آچار چند کاره و بطری آب اشاره کرد. همچنین می‌توانید یک کامپیوتر دوچرخه سواری و چراغ شارژی جلو بوق دار دوچرخه سواری وایب مدل ۰۳۱۰ خریداری کنید که برای ردیابی و مسیریابی استفاده کنید.

شروع دوچرخه سواری

همانطور که بیشتر و بیشتر زمان خود را بر روی زین دوچرخه سپری می‌کنید، بیشتر در مورد سبک دوچرخه‌سواری و ترجیحات شخصی‌تان یاد خواهید گرفت. شاید شما عاشق دوچرخه‌سواری گروهی هستید یا ترجیح می‌دهید به دنبال ماجراجویی‌های تکی بروید. شاید شما به شرکت در مسابقه تمایل داشته باشید یا صرفا از دوچرخه خود برای رفت و آمد به محل کار استفاده کنید.

خرید کاپشن دوچرخه سواری زمستانی تیم اسکای Team Sky Winter Cycling Jacket

راه‌های بی‌پایانی برای لذت بردن از دوچرخه‌سواری وجود دارد. فقط کافی است با آزمون و خطا آن‌ها را پیدا کنید. در نهایت این نوع فیزیک بدنی و استعداد شما است که شما را به طور طبیعی به نوع سبک خاص خودتان سوق می‌دهد.

شش نکته طلایی برای شروع دوچرخه سواری

  • ایجاد عادت به دوچرخه‌سواری

اولین تجربه دوچرخه‌سواری برای شما ممکن است سخت باشد. چرا که بدن شما با یک فعالیت جدید روبرو می‌شود. اما همانند تمام چیزهای موجود در زندگی، پیشرفت واقعی زمانی ساخته می‌شود که برای مدت طولانی آن را انجام دهید. اولین گام برای ایجاد عادت به دوچرخه‌سواری واقع بین بودن است. انتظار نداشته باشید که تنها به این دلیل که یک دوچرخه جدید دارید یا قصد دوچرخه‌سواری به مسافت ۱۰۰ مایل دارید؛ به یک فرد سحرخیز تبدیل شودید. با اهداف کوچک شروع کرده و سعی کنید پیشرفت کنید.

خرید دوچرخه بچه گانه قناری مدل لئوپارد(Leopard)سایز ۱۶ اینچ

زمانی که تصمیم به دوچرخه سواری گرفتید در همان لحظه کیت‌های ورزشی خود را بیرون آورده؛ بطری آب را پر کرده و تایرهای خود را باد کنید. آمادگی و تصمیم گیری در مورد دوچرخه سواری گاهی اوقات سخت ترین بخش است. آماده سازی پیش از سوار شدن می‌تواند از منصرف شدن برای سوارکاری جلوگیری کند. تعیین یک هدف بلند مدت یک راه عالی برای پیشرفت خواهد بود.

شش نکته طلایی برای شروع دوچرخه سواری

  • پیدا کردن یک گروه دوچرخه سواری

ایجاد انگیزه درونی برای دوچرخه سواری منظم می‌تواند این ورزش را تبدیل به یک عادتی لذت بخش و مفید بکند. اما گاهی اوقات یک فشار مثبت می‌تواند این کار را ساده‌تر کند. دوچرخه سواری به طور خاص جزء ورزش‌های فردی و گروهی می‌باشد. با دوچرخه‌سواری فردی می‌توان به تنهایی سفر کرد و به هدف‌های مد نظر رسید. اما دوچرخه‌سواری گروهی می‌تواند یک انگیزه مضاعف ایجاد کند که در عین رقابت آن را لذت‌بخش‌تر کند.

شش نکته طلایی برای شروع دوچرخه سواری

  • ایمن برانید

قبلا به این موضوع اشاره کردیم که استفاده از کلاه ایمنی برای حفاظت از سر چقدر مهم است. اما بحث ایمنی در دوچرخه سواری فراتر از حفاظت از سر انسان می‌باشد. در هنگام دوچرخه‌سواری همیشه قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنید. این امر شامل احترام به چراغ و تابلوهای ایست و استفاده از سیگنال‌های مناسب دست هنگام تغییر مسیر می‌باشد.

خرید کیف حمل موبایل OGNS bike smartphone bag

همچنین فرض را بر این نگذارید به دلیل اینکه شما در خط خود هستید ماشین پشت سر شما از وجود شما اطلاع دارد. هر چه بیشتر از محیط خود آگاه باشید؛ بهتر می‌توانید پیش‌بینی کنید که هیچ کدام از رانندگان خطراتی که در جاده وجود دارند را پیش‌بینی نمی‌کنند. در هنگام دوچرخه‌سواری از هدفون یا هندزفری استفاده نکنید یا حدالامکان به صداهای اطرف آگاه باشید.

در انتها، پیشنهاد ما برای شما که برای بار اول است که قصد خرید دوچرخه و شروع دوچرخه سواری را کرده‌اید این است که به ویترین محصولات دوچرخستان سری بزنید…

برگرفته شده از: transportation.psu.edu

۴/۵ - (۱۵ امتیاز)

3 دیدگاه برای “شروع دوچرخه سواری حرفه ای برای رسیدن به قهرمانی و تناسب اندام

  1. اشتراک‌ها: مجله خبری توپ مگ

  2. اشتراک‌ها: دوچرخه‌های ثابت چه مضراتی دارد – دنیای شکلات

  3. حامد گفته:

    سلام وقت بخیر
    ممنون از سایت خوبتون. به نکات خیلی مهمی اشاره کردید. من هم به دوچرخه سواری علاقه مند هستم و مطالبی که مربوط به دوچرخه سواری هست رو دنبال میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *