محبوب ترین عطر های ورزشی در جهان

محبوب ترین عطر های ورزشی در جهان

عطرها برای قرن ها جزء محبوب روزمره ما بوده اند. آنها به خاطر رایحه های منحصربفرد و جذاب خود که تاثیری ماندگار بر جای می گذارند شناخته شده اند. امروزه برندهای بی شماری از عطر در بازار موجود است، اما برخی از آنها از بقیه متمایز هستند. در این مقاله نگاهی خواهیم داشت به پرفروش ترین برندهای عطری که دل و بینی مصرف کنندگان در سراسر جهان را تسخیر کرده اند.

 

محبوب ترین عطر های ورزشی در جهان

 

پیشنهاد خرید

دوچرخه جاینت مدل رینکون ۱ - ۲۰۲۲ سایز ۲۷.۵ و ۲۹

۰ تومان۳۵.۰۲۰.۰۰۰ تومانخرید کنید

شنل

شنل یک برند لوکس فرانسوی است که به خاطر عطرهای جاودانه و زیبایش مشهور است. از محبوب ترین عطرهای این برند می توان به Chanel No.5، Coco Mademoiselle و Chance اشاره کرد.

پیشنهاد خرید

لباس دوچرخه سواری اسکات - تابستانه و بهاره red

۰ تومان۱.۹۲۹.۰۰۰ تومانخرید کنید

دیور

دیور یکی دیگر از برندهای لوکس فرانسوی است که طیف گسترده ای از عطرها را ارائه می دهد. از پرفروش ترین عطرهای آنها می توان به جادور، میس دیور و ساواژ اشاره کرد.

گوچی

گوچی یک برند مد ایتالیایی است که به خاطر عطرهای جسورانه و مجلل خود شناخته شده است. برخی از پرفروش ترین عطرهای آنها عبارتند از Gucci Bloom، Guilty و Bamboo.

ورساچه

ورساچه یک برند مد ایتالیایی است که به دلیل طراحی های پر زرق و برق و مجلل خود شناخته شده است. عطرهای آنها نیز از این قاعده مستثنی نیستند، با رایحه های پرفروشی مانند Bright Crystal، Eros و Dylan Blue.

لانکوم

Lancôme یک برند لوکس فرانسوی است که محصولات زیبایی از جمله عطر را ارائه می دهد. از پرفروش ترین عطرهای آنها می توان به La Vie Est Belle، Miracle و Tresor اشاره کرد.

کالوین کلاین

Calvin Klein یک برند مد آمریکایی است که به دلیل طراحی های تمیز و مدرن خود شناخته شده است. پرفروش ترین عطرهای آنها عبارتند از Eternity، Obsession و CK One.

پاکو رابان

Paco Rabanne یک برند مد اسپانیایی است که به دلیل طراحی های جسورانه و خلاقانه خود شناخته شده است. عطرهای آنها نیز از این قاعده مستثنی نیستند، با رایحه های پرفروشی مانند Lady Million، Invictus و ۱ Million.

استی لادر

Estée Lauder یک برند زیبایی آمریکایی است که طیف گسترده ای از محصولات مراقبت از پوست، آرایش و عطر را ارائه می دهد. از پرفروش ترین عطرهای آنها می توان به Beautiful، Pleasures و Modern Muse اشاره کرد.

ایو سن لوران

Yves Saint Laurent یک برند مد فرانسوی است که به دلیل طراحی های پیچیده و شیک خود شناخته شده است. از پرفروش ترین عطرهای آنها می توان به بلک اوپیوم، لیبره و اپیوم اشاره کرد.

تام فورد

تام فورد یک طراح مد آمریکایی است که خط تولید عطر خود را دارد. از پرفروش ترین عطرهای او می توان به بلک ارکیده، عود وود و توتون وانیل اشاره کرد.

 

محبوب ترین عطر های ورزشی در جهان

 

در پایان، این برندهای پرفروش عطر امتحان خود را پس داده اند و همچنان قلب و بینی مصرف کنندگان در سراسر جهان را تسخیر می کنند. چه یک عطر کلاسیک و شیک را ترجیح دهید یا یک رایحه جسورانه و جسورانه، این برندها چیزی برای همه دارند.

خرید ماگ هدیه

Eigenvalues and Eigenvectors

 

۳.۳/۵ - (۶ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *