بهترین کوله پشتی کوه نوردی را به همراه ویژگیهای منحصر به فرد بشناسید!

تهیه و راهنمای خرید کوله پشتی کوه نوردی

بهترین کوله پشتی کوه نوردی را به همراه کاربرد بشناسید!

بهترین کوله پشتی کوه نوردی، کوله ای است که بتوان با آن به تمامی جاهایی که علاقه داری سفر کنید و دغدغه سنگینی بیش از حد، کمبود جا و ناراحتی بدنی را نداشته باشید. امروزه به دلیل علاقمندی زیاد افراد به رشته های کوهنوردی و دوچرخه سواری، شرکتهای بزرگ دست به تولید کوله های جا دار و با کیفیت، همراه با ویژگیهای منحصر به فرد زده اند تا سهم بزرگی از این بازار را در دست بگیرند.

خرید کلاه عرق گیر دوچرخه سواری جاینت آلپسین Giant Alpecin CAP

شما نباید حین خرید کیف پشتی دوچرخه سواری یا کوهنوردی به دید یک کیف جادار نگاه کنید زیرا، خیلی از افراد مسافر در حین سفر خود به صورت فریلنسری یا بدون محدودیت مکان کار میکنند و کسب درامد انجام میدهند پس قطعا یکسری کوله هایی موجود است که برای اینسری افراد طراحی شده باشد. در ادامه با سایت دوچرخستان همراه باشید تا ویژگی های کلی بهترین کوله پشتی مسافرتی را بشناسید.

در ابتدا شما باید حین خرید بهترین مارک کیف پشتی به سایز یا اندازه آن توجه کنید که معمولا بر حسب لیتر محاسبه میشود که معمولا کوله های پشتی با حجم ۱۰ تا ۴۰ لیتر مخصوص مسافتهای کوتاه مانند، دوچرخه سواری کمتر از ۵۰ کیلومتر، دو و ورزشها مشابه میباشد و همچنین کوله پشتی با حجم، ۴۰ تا ۵۰ لیتر مخصوص مسافتهای طولانی و ورزشهای صخره نوردی و سخت میباشد زیرا، باید کوله حجم زیادی داشته باشد تا تجهیزات لازمه درون آن قرار گیرد، اما یادتان باشد هیچوفت نباید یک کوله را بیش از اندازه سنگین کنید تا موجب خستگی زودرس شما نشود.

کیفهای پشتی دوچرخه سواری و صخره نوردی برای بانوان و آقایان از نطر آناتومی بدنی متفاوت است و ما میتوانیم نتیجه بگیریم که کوله هایی که برای بانوان طراحی و ساخته میشود به دلیل فرم بدنی خاصی که دارند از بندهای روی دوش نازک تر و رنگبندی خاصی برخوردار هستند.

 

مزایا کوله پشتی صخره نوردی چیست

 

کوله پشتی کوه نوردی مسافرتی باید چه ویژگیهایی داشته باشد؟

کوله پشتی کوه نوردی که در بازار موجود است، از یکسری ویژگیهای جذاب و خاص و ویژه نسبت به دیگر کوله پشتی ها برخوردار هستند که در ادامه به صورت تخصصی آنرا بررسی میکنیم تا در حین خرید بتوانید کوله پشتی که برای کوه نوردی ساخته شده است را انتخاب کنید و استفاده کنید.

  1. ساختار اسکلت کوله پشتی صخره نوردی:

اکثر افرادی که در مترو، اتوبوس و شهر در حال عبور و مرور هستند از کیفهایی استفاده میکنند که ستون و اسکلت محکمی ندارند و به راحتی میتوان آنهارا در یک کوله کوچک جا داد اما، یک کیف جادار کوهنوردی میبایستی دارای ستون و اسکلت مناسب باشد تا به راحتی خم نشود و استحکام خود را حفظ کند و وسایل را درون خود نگهداری کند.

برای خرید کوله دوچرخه سواری وارد سایت شوید.

  1. پیشنهاد خرید

    ست دنده ١٢ سرعته SRAM مدل NX

    ۲۱.۹۹۹.۰۰۰ تومان۲۱.۹۹۹.۰۰۰ تومانخرید کنید

    جیب یا فضای خالی مخصوص کمل بک (مخزن آب):

مخزن آب کوله پشتی به دلیل حجم و فرم طراحی که دارد نیازمند این میباشد که درون فضای مخصوص کیسه آب خود در کیف کوهنوردی مخصوص قرار گیرد تا فرد در هر مکان و لحظه ای که قرار دارد اگر نیاز به نوشیدنی داشت بلافاصله از شلنگ آن که از کناره کیف به بیرون آمده است، آب یا نوشیدنی خود را مصرف کند و دچار کم آبی نشود.

  1. پیشنهاد خرید

    لباس دوچرخه سواری اسکات - تابستانه و بهاره red

    ۰ تومان۱.۹۲۹.۰۰۰ تومانخرید کنید

    بند شانه و سینه مقاوم:

اگر شما در یک کوله لوازم خود را که ضروری است قرار دهید طبیعتا وزن سنگینی را به خود میگیرد و شما برای اینکه بتوانید کوله کوهنوردی را حمل کنید نیازمند این هستید تا بندهای کیف شما از استحکام بالایی برخوردار باشد. در نتیجه بندهایی که برای شانه ساخته شده است ارتباط مستقیمی با حمل کیف و راحتی شما دارد و بندهایی که برای سینه تعبیه شده است بیشتر برای حمل اکسسوری (لوازم جانبی) مانند: عینک، کلاه و غیره استفاده میشود.

 

کوله پشتی مخصوص دوچرخه سواری چه ویژگیهایی دارد؟

 

بهترین کوله پشتی برای دوچرخه سواری چیست و چه تفاوتی با دیگر کوله ها دارد؟

شما اگر یک فرد دوچرخه سوار هستید و بیشتر با دوچرخه حمل و نقل انجام میدهید قطعا باید کوله پشتی مخصوص برای دوچرخه سواری را تهیه کنید که کمی با کوله های کوهنوردی متفاوت است و میبایستی از سبکی خاصی برخوردار باشد. در ادامه مزایای کوله های دوچرخه سواری برای شما بازگو خواهیم کرد.

  • دارای منافذ تهویه دار:

تا به الان برندهای مختلفی مانند: کوله نورث فیس، جاینت و غیره از بافتهای شبکه ای در داخل وخارج کیف استفاده کرده اند تا از تعریق بیش از حد بدن شما جلوگیری کند و تهویه خوبی را داشته باشد تا بتواند به خوبی مواد غذایی را نگهداری کند.

  • نوارهای شبرنگ و طراحی جذاب:

افراد دوچرخه سوار برای اینکه بتوانند در انواع آب و هوا دیده شوند مجبورند تا کوله ای انتخاب کنند که دارای نوارهای شبرنگ و طراحی جذاب و روشن است زیرا، آنها باید در حالت شب هم توسط دیگران دیده شوند و خطری انها را تهدید نکند و با خیالی آسوده در شب و روز رکابزنی کنند.

  • تعداد جیب های تعبیه شده:

وقتی شما در حال رکابزنی باشید به خصوص در سراشیبی های مرگبار امکان ایستادن وجود ندارد و شما برای اینکه بتوانید به خوراکی ها و لوازم ضروری دسترسی داشته باشید باید از طریق جیب ها این امکان برای شما فراهم شده باشد پس یادتان باشد تا در حین خرید یک کوله حرفه ای دوچرخه سواری به تعداد جیب های آن توجه کنید تا در حین رکابزنی کمبود لوازمی را احساس نکنید.

 

 

بهترین کوله پشتی کوهنوردی و دوچرخه سواری

 

در مقاله بهترین کوله پشتی کوه نوردی به چه نتیجه ای رسیدیم؟

در بهترین کوله پشتی کوهنوردی آموختیم که یک کوله با دوام نسبت به کاربردی که شما نیاز دارید از ویژگی های خاصی برخوردار است و شما میبایستی کیفی را انتخاب کنید که مورد نیاز شماست و با سفرهایی که میروید تطابق داشته باشد. همچنین باید بدانید که یک کیف خوب در کنار تمامی ویژگیهای منحصر به فرد مانند: بند محافظ، نوار شبرنگ، جادار بودن و غیره که دارد باید از جنس با کیفیتی تشکیل شده باشد تا به راحتی پاره نشود از دچار آسیب دیدگی عمقی نشود.

اگر به دنبال کوله پشتی کوه نوردی هستید و دوست دارید انواع مختلف و برندهای متفاوت را مشاهده کنید کافیست به فروشگاه دوچرخستان مراجعه کنید و خرید کوله پشتی مسافرتی خود را از آنجا انجام دهید تا با خیالی اسوده سفر خود را شروع کنید.

۵/۵ - (۷ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *