معرفی بهترین مدل اسپیکر برای دوچرخه [ برندهای برتر سال ۲۰۲۲ ]

بهترین مدل اسپیکر برای دوچرخه از مواردی است که دوچرخه سواران در رابطه با آن جستجو می‌کنند. دوچرخه سواری یکی از تفریحات لذت بخش است که در کنار تفریح، شما می‌توانید ورزش کرده و سلامت جسمانی خود را نیز افزایش بدهید. امروزه پیست‌های دوچرخه سواری فقط در اماکن ورزشی وجود ندارد و بسیاری از شهرها در جهان مسیرهای مشخصی را برای تردد دوچرخه سواران طراحی کرده‌اند تا افراد بیشتری به این ورزش ترغیب بشوند.

خرید ترمز هیدرولیک دوچرخه شیمانو مدل mt200

البته دوچرخه سواری محدود به مسیرها و پیست‌ها نبوده و بسیاری از افراد در دشت‌ها و یا مناطق کوهستانی دوچرخه سواری کرده و از این ورزش لذت می‌برند. امکانات زیادی برای دوچرخه سواران ساخته شده است تا آنها راحت‌تر بتوانند ورزش انجام داده و ایمنی خود را نیز حفظ کنند. به عنوان مثال کلاه دوچرخه سواری نمونه مهمی در این زمینه است. از امکاناتی که برای دوچرخه سواران در سال‌های اخیر با استفاده از تکنولوژی‌های به روز تولید شده و در اختیار آنها قرار گرفته است، اسپیکر دوچرخه است که در این مطلب به بهترین مدل اسپیکر برای دوچرخه خواهیم پرداخت.

 

کاربرد بهترین مدل اسپیکر برای دوچرخه

 

کاربرد بهترین مدل اسپیکر برای دوچرخه

بسیاری از ما علاقه داریم تا هم زمان با انجام کارهای روزمره خود به موسیقی مورد علاقه خود گوش بدهیم. با ورود کتاب‌های صوتی، فایل‌های آموزشی صوتی و پادکست‌ها تمایل به استفاده از دستگاه‌های صوتی افزایش بیشتری پیدا کرد. گوشی‌های هوشمند امروزه توانسته‌اند تا نیاز ما را به دستگاه‌های متفاوت برطرف کنند و در عین واحد می‌توانیم با در اختیار داشتن یک گوشی هوشمند بسیاری از کارها مثل گوش دادن به یک صدا را انجام بدهیم. مخصوصا در زمان استفاده از دوچرخه که سبکی و اشغال فضای کمتر امکانات اهمیت دارد، استفاده از گوشی هوشمند به عنوان پخش کننده موسیقی کاربرد بیشتری دارد و بهترین مدل اسپیکر برای دوچرخه به شما در این زمینه کمک خواهد کرد.

خرید لاستیک شوالبی ۲۹ اینچ ریسینگ رالف Schwalbe Racing Ralph 29×۲.۲۵ performance

برخی از دوچرخه سواران از هندزفری برای گوشی کردن به موسیقی مورد علاقه خود استفاده می‌کنند، اما باید گفت که این موضوع می‌تواند خطراتی را برای دوچرخه سوار به همراه داشته باشد. نشنیدن صدای محیط باعث خواهد شد تا شما در زمان دوچرخه سواری از اتفاقات اطراف خود به خوبی آگاه نشوید و این امر می‌تواند مخاطراتی به همراه داشته باشد.

استفاده از اسپیکر گوشی هوشمند نیز نمی‌تواند کاربرد موثری باشد. به این دلیل که بسیاری از گوشی‌های هوشمند اسپیکر قدرتمندی ندارند و همچنین کیفیت پخش صدای آنها در سطح بالایی قرار ندارد. همچنین با توجه به صداهای دیگری که در محیط وجود دارد، شما نمی‌توانید به خوبی به موسیقی یا پادکست مورد علاقه خود گوش بدهید. راهکار صحیح جایگزین، استفاده از بهترین مدل اسپیکر برای دوچرخه است. 

اسپیکرهای دوچرخه این امکان را به شما خواهند داد تا هم با کیفیت خوبی از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید و هم اینکه صدای اطراف خود را بشنوید. در ادامه به معرفی این دستگاه‌های پرکاربرد خواهیم پرداخت.

 

بهترین مدل اسپیکر برای دوچرخه چه مشخصاتی باید داشته باشد؟

 

بهترین مدل اسپیکر برای دوچرخه چه مشخصاتی باید داشته باشد؟

اگر به دنبال انتخاب یک اسپیکر برای دوچرخه خود باشید، باید به نکاتی توجه کنید و در انتخاب خود به این مشخصات دقت داشته باشید. 

در زمان دوچرخه سواری برای شما مهم است که وسایل زیادی به همراه خود نداشته باشید و تا حد امکان وسایل کوچک و سبکی را با خود داشته باشید. در نتیجه سعی کنید، اسپیکری را انتخاب کنید که ابعاد کوچک‌تری داشته باشد. بررسی قیمت و خرید بلندگوهای بلوتوث UPPEL در این زمینه به شما کمک زیادی خواهند کرد.

خرید لاستیک دوچرخه کوهستان مکسیس مدل REKON RACE سایز ۲۷٫۵ و ۲۹

شما در زمان استفاده از دوچرخه فضای زیادی برای قراردادن وسایل خود ندارید. از سوی دیگر با توجه به تحرک و جابجایی زیادی که خواهید داشت، باید وسایل خود را محکم به دوچرخه وصل کنید و یا بر روی کمر خود ببندید. پس اسپیکری نیز مناسب شما خواهد بود که قابلیت اتصال محکم به بدنه دوچرخه داشته باشد و در صورت نیاز بتوانید آن را به کمر و یا روی کوله پشتی نصب کنید. بررسی قیمت و خرید اسپیکر بلوتوثی مدل music torch را در این رابطه به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

اسپیکر بلوتوث سوم هو Somho_S303_Bluetooth_Speaker

 

بهترین مدل اسپیکر برای دوچرخه باید از باتری قدرتمندی برخوردار باشد. شما ممکن است زمان طولانی دوچرخه سواری کنید و یا در طبیعت و یا فضای آزاد چند روز حضور داشته باشید و نتوانید اسپیکر خود را شارژ کنید. اسپیکر شما باید بتواند چندین ساعت کار کرده و برای این موضوع باید از باتری خوبی در آن استفاده شده باشد.

  • مقاومت در برابر ضربه بهترین مدل اسپیکر برای دوچرخه

در زمان دوچرخه سواری امکان دارد که شما تعادل خود را از دست داده و یا با مانعی برخورد کنید. حتی ممکن است دوچرخه‌ شما وقتی در محلی قرار داده‌اید، از روی جک افتاده و با زمین برخورد کند. به همین دلیل است که امکانات ایمنی را باید در زمان دوچرخه سواری استفاده کنید و وسایلی که به دوچرخه خود وصل کرده‌اید نیز باید در برابر ضربه‌ها تا حد معقول و قابل قبولی ایمنی داشته باشند. در این خصوص بهتر است امکانات جانبی را در نقاطی نصب کنید که احتمال کمتری داشته باشد که با جایی برخورد کنند. همچنین از لوازمی استفاده کنید که با کوچکترین ضربه خراب نشوند.

خرید ست دنده دوچرخه ۱-۱۲ سرعته SunRace

  • مقاومت در برابر آب و رطوبت

به یاد داشته باشید که شما در طبیعت و یا هر نوع فضای آزادی ممکن است با باران مواجه شوید و یا امکان دارد که آب بر روی دوچرخه شما ریخته شود. مخصوصا دستگاه‌های الکترونیکی که برای دوچرخه خود تهیه می‌کنید، بهتر است در برابر آب مقاوم بوده و اصطلاحا ضد آب باشند. این خاصیت باعث خواهد شد تا راحت‌تر و در هر شرایطی بتوانید از امکانات خود استفاده کنید.

  • راحتی در استفاده بهترین مدل اسپیکر برای دوچرخه

شما در حال استفاده از دوچرخه هستید و باید حواستان به دوچرخه سواری باشد. در نتیجه نباید خیلی درگیر تنظیم ابزار و امکانات جانبی همچون اسپیکر خود باشید. پس بهتر است از اسپیکرهایی استفاده کنید که شما این امکان را می‌دهند تا با یک دکمه تنظیمات لازم را انجام بدهید، صدا را کم و زیاد کنید و یا موسیقی خود را عوض کنید. دکمه‌های میان‌بر به شما این قابلیت را خواهند داد که کمتر نیاز به تنظیمات پیچیده داشته باشید. اسپیکر بلوتوثی همه کاره در این خصوص پیشنهاد خوبی برای شما خواهد بود.

خرید پدال کورسی شیمانو SHIMANO PEDAL R540

 

اسپیکر بلوتوث جی بی ال فیلیپ ۴ JBL filip 4 Bluetooth Speaker

 

 

  • قابلیت اتصال متنوع بهترین مدل اسپیکر برای دوچرخه

از امکاناتی که اسپیکرها به شما می‌دهند، قابلیت اتصال به سایر دستگاه‌های پخش کننده موسیقی مانند گوشی‌های همراه است. تنوع در روش‌های اتصال به شما کمک خواهد کرد که بتوانید راحت‌تر از وسیله خود استفاده کنید. بلوتوث برای اتصال بدون سیم و اتصال با کابل AUX از محبوب‌ترین و پرکاربردترین روش‌های اتصال دستگاه‌های پخش کننده به اسپیکرها هستند. به عنوان مثال، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل ریمکس مدل RB-M10 نمونه خوبی برای این موضوع است.

خرید دیسک ترمز دوچرخه هیدرولیک شیمانو مدل RT26

  • قیمت اسپیکر

در آخرین قسمت از نکات مهم برای معرفی بهترین مدل اسپیکر برای دوچرخه در سال ۲۰۲۲ به موضوع قیمت اسپیکرها باید توجه کرد. اینکه محصولات گران قیمت و یا ارزان قیمتی را خریداری کنید به بودجه شما بستگی دارد. اما به یاد داشته باشید که برخی از محصولات در برابر هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید امکانات بهتر و با کیفیتی را در اختیار شما قرار می‌دهند که در این رابطه اسپیکر دوچرخه ای torch را می‌توان به شما به عنوان بهترین مدل اسپیکر برای دوچرخه پیشنهاد داد.

 

 

برای مشاهده تجهیزات و لوازم جانبی دوچرخه روی تصویر زیر کلیک کنید

بنر لوازم جانبی دوچرخه

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *